86.(fingirleşme🚫)

43 1 0
                                    


"Sadece bazı şeyleri görmeye çalışıyorum. Sana söyledim, ben gelecekten geliyorum. Ne olacağını biliyorum ama şimdi bunu değiştirdiğim için bundan sonra olabileceklerden korkuyorum."

Jungkook söylediklerine kaşlarını çattı. "Değiştirildi mi?" O sordu.

Tae ağzını kapattı, ona söylemeye korkuyordu.-

"Bundan sonra ne olacağını bilmiyoruz. Ve hiç kimseden bu kadar emin olmamıştım. Sen benim ilk aşkımsın Jungkook. Benim için çok şey düşündün. Ve ben sana her şeyimi vermeye hazırım. çünkü senden başkasıyla birlikte olmayı düşünemiyorum."

Jungkook ağlayacakmış gibi hissetti. Tae'nin böyle hissettiğini bilmiyordu ve çok etkilenmişti.

Evrendeki tüm insanlar arasında aşık olduğu kişinin kendisi olduğu için mutluydu.

"Bundan emin misin? Rahatsız olmanı istemiyorum." O sordu.-

Tae başını salladı, "Sana söyledim, hiç bu kadar s-"

Jungkook oturmaktan diz çöküp üstünü çıkardığında Tae'nin sözü kesildi.

Tae'nin ağzı bu görüntü karşısında açık kaldı. Bunu daha önce görmüştü ama yine de onu şaşırtmaktan geri kalmıyor.

"Geri çekilmek yok." Jungkook gömleğini kimsenin bilmediği yere fırlatırken yüzünde şakacı bir gülümseme ortaya çıkardı.

Tae, içinde büyük bir kelebek dalgası ve karıncalanma hissetti. Bundan pişman olmayacağını biliyordu.

"Kışı sıcak tutalım, olur mu?"

🚫Uyarı 18+🚫

(Bu yetişkinlere yönelik bir içeriktir, eğer rahatsızsanız atlayın ama sizin de benim gibi masum olmadığınızı biliyorum, bu yüzden hepinize şans diliyorum)🚫

~

aşağı inip önünde diz çöktü.

Tae hızla Jungkook'un pantolonunun fermuarını açtı ve gözleri gördükleri karşısında şaşkına döndü. Jungkook sırıttı,

"Şimdi fikrini mi değiştiriyorsun?"

Tae başını salladı ve gülümsedi. Tae yavaşça onun kocaman uzunluğunu okşamaya başladığında Jeonun kafası geriye düştü.

"Hmmm..." Jungkook Tae'nin dili ucuyla temas ederken inledi. Dairesel bir şekilde emiyordu ve sadece onu izlerken bile Jungkook şimdiden boşalmış gibi hissetti.

Tae, topları dışarıda bırakmamaya dikkat ederek boyundaki bir şeridi yaladı. Kendini okşarken boyunun kenarlarını da emmeye başladı.

"Kahretsin..." Jungkook aniden bağırdı

onu bütünüyle ağzına aldı. Tae başını onun boyuna doğru sallamaya başladı. Tae inlediği için Jungkook delirmeye başlamıştı ve aletindeki titreşimler tatmin edicinin ötesindeydi.

Tae şaşırmıştı çünkü Jungkook'un boyunun ağzında büyüdüğünü ve sertleştiğini hissedebiliyordu. Tae'nin ağzının sıcaklığı belki de Jungkook'un tahrik olması için yeterliydi.

Tae hızını artırdı ve Jungkook'un inlemeleri giderek yükseliyordu, bu onun neredeyse doruğa ulaştığı anlamına geliyordu.

"Tae...Ben y-yakınım..." Jungkook tüm bu ezici zevkin ortasında konuşmayı başardı.

Tae inledi, sözlerini kabul etti ve Jungkook'a içine gitmesine izin verdi.

Sevimli mi, ateşli mi, yoksa her ikisi mi olduğunu bilmiyordu.

"H-tamam, elini ver." Tae sırtını yatağa dayamış yatıyordu, Jungkook dizlerinin üzerinde ona yaklaşıyordu. Ona elini verdi ve Jungkook, Tae'nin yaptığına şaşırdı.

Jungkook'un iki parmağını ağzına aldı ve yaladı, dilini tükürükle kaplamak için etrafında döndürdü. Yeterli olduğunu düşündüğünde Tae yüzü kızararak onları ağzından çıkardı.

"E-girebilirsin." Zayıf sesiyle söyledi.

Jungkook kıkırdadı,

"Çok yaramazsın."

"Haha!" Tae, Jungkook parmağını soktuğunda inledi. Genç bu tepki karşısında heyecanlandı.

"Özür dilerim öyle yaptım aniden"

"Beni uyarabilirdin aptal."

Tae ağladı, sinirlenmiş yüzünü çıkarmaya çalıştı ama zevkin içinde kaybolmuş hissediyordu. Ona dokunanın Jungkook olduğunu bildiği için artık daha duyarlıydı.

Jungkook, Tae'nin daha önce yaptığı gibi yavaşça parmaklarını hareket ettirdi.

"Nghhh..."

Tae'nin çıkardığı her sesten keyif alıyor çünkü bu müziğin kulaklarına hoş geldiğini düşünüyordu. Sesi çok güzel.

"Hyung, içiniz harika. Parmaklarım yanacakmış gibi hissediyorum."

Jungkook ağladı ve hızını arttırdı. Tae sadece inleyerek karşılık verdi.

Ve şimdiden midesinde bir şeylerin oluştuğunu hissedebiliyordu,

"J-Jungkook-dur-bu kadar yeter-!"

Onu durdurmak için Jungkook'un elini tutarken ağladı.

İnleyen bir karmaşa içindeler, oda iniltilerle, küfürlerle, tokatlarla ve sevişmeye dair her şeyle dolu. Artık kış onları etkilemiyordu çünkü kendilerini çok sıcak hissediyorlardı.

"AH!"

Jungkook, Tae'nin ani inlemesi karşısında irkildi. Aynı kısma girmeye devam etti ve burada tepkinin farklı olduğunu fark etti.

"Burayı beğendin mi bebeğim?"

Daha da sertleşmeye devam ederken sordu.

"Ben-sanırım..-prostatıma vuruyorsun...hhhh..." dedi Tae inlemelerinin arasında.

Artık seslerinin çok yüksek olup olmadığını ya da komşularının onları duyup duymadığını umursamıyorlardı. Onların umursadığı tek şey bildikleri her şeydir.

Yeni yıl, bu yüzden insanlar çok fazla ses çıkarıyor. Sadece bunun kendi gürültülerini kapatacağını umuyorlardı.

Birkaç itiş ve inlemeden sonra ikisi de birbirlerine saldırdılar; başları dönüyordu veArtık seslerinin çok yüksek olup olmadığını ya da komşularının onları duyup duymadığını umursamıyorlardı. Onların umursadığı tek şey bildikleri her şeydir.
Yeni yıl, bu yüzden insanlar çok fazla ses çıkarıyor. Sadece bunun kendi gürültülerini kapatacağını umuyorlardı.

Birkaç hamle ve inlemeden sonra ikisi de birbirlerine saldırdılar; hissettikleri ezici zevk yüzünden başları dönüyor ve sersemleşiyorlardı.

Jungkook, onu ezmemeye dikkat ederek Tae'nin göğsüne çöktü. İkisi de nefes nefeseydi ve birbirlerinin sıcaklığını ve kalp atışlarını hissedebiliyorlardı.

"Bu...harikaydı..." dedi Tae nefeslerinin arasında. Yeni geldiği için hassasiyet duygusuyla gözleri kapandı.

Birkaç saniye sonra Jungkook'un göğsünü öptüğünü, boynuna kadar öpücükler bıraktığını ve kulağını ısırdığını hissetti.

Ve Tae, Jungkook fısıldarken gülümsedi,

"İkinci tura ne dersin?"

~

🚫🚫🚫🚫

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin