35

24 1 0
                                    

209.

"Nedir?" Jungkook, ofisine yeni giren Taehyung'a bakışlarını kaçırmadan sordu. Daktiloda yazmakla meşgul.

"Hala çalışıyor musun? Haydi, bugün tatil!" diye bağırdı Tae, alçakgönüllü bir şekilde mor defteri rafa koyarken.

İyi ki fark etmedi.

"Boş vakitler sadece zamanımı boşa harcayacak. Ben asker olmayı ortalıkta dolaşmak için değil, ülkemize bakmak için seçtim."

Tae gözlerini devirdi, ülkesine olan sevgisini takdir ediyor ama bir süreliğine ara veremez mi?

"Biliyorum ama biraz dinlenebilir misin? İyi eğlenceler?"

Jungkook cevap vermedi. Kaşları çatıktı ve yaptığı işe odaklanmıştı.

Tae ne yazdığına bakmaya gitti. Ve hiç hata yapmadan sürekli olarak nasıl yazdığını görünce hayrete düştü.

Daktilo bilgisayara benzer bir şeydir. Ama bir kez yanlış bir şey yazdığınızda her şeyi baştan tekrarlamanız gerekiyor.

Ve belki Tae artık basit bir dizüstü bilgisayar yerine daktiloyu tercih ederdi. Çünkü becerileri geliştirir ve gözünüzü radyasyondan korur.

"Sadece neden burada olduğunuzu söyleyin." Jungkook dedi ki.-

"Sadece benimle merkeze gelmeni istiyorum. Orada bir festival havası olduğundan eminim!" Tae, onun onu heyecanlandıracağını umarak biraz heyecanlı görünmeye çalıştı.

"Üzgünüm, yapamam. Tek başına ya da arkadaşlarınla ​​gidebilirsin. Bunu gerçekten bitirmem gerekiyor."

Tae somurttu ve ona yargılayıcı bir bakış attı. "Bunu yarına saklayabilirsin, bu bir tatil! Anlayacaklardır. Lütfen, lütfen benimle gel..."

Tae, sırf Jungkook'un peşinden gidebilmek için tüm sevimliliğini göstermek için elinden geleni yaptı.

Ama dedikleri gibi, elinden gelenin en iyisi yeterli değildi.

"Bay Kim, özür dilerim ama hayır. Size eşlik etmeleri için personelimi çağırmalı mıyım?" O sordu.

Tae iç çekerek vazgeçti. "Hayır teşekkürler." Ağır bir yürekle dedi ve ofisten çıktı.

Tam zamanında Bogum, Namjoon ve ekibiyle birlikte oradan geçti.

"Hey, Tae! Uzun suratın nesi var?" Namjoon selamladı ve Tae hemen başını salladı ve gülümsedi.

"Hiçbir şey! Nereye gidiyorsunuz?" diye sordu. "Anlaşılan kutlamaya katılmak için merkeze gidiyoruz. Bizimle gelmek ister misin?"

Tae başını salladı. "Evet ben-"

"O benimle geliyor."

Jungkook aniden ofisinden çıktı ve Tae'nin kafası hiç bu kadar karışmamıştı.

"Siz de bizimle gelebilirsiniz Kaptan!" Bogum bunu söyledi ve Jungkook başını salladı.

"Hayır, sadece biziz." Tae kaşlarını kaldırdı. "Yapamayacağını söylemiştin-"

"Gidelim mi Bay Kim?"

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin