Tae eve geri döndü ama artık aynı değildi. Çünkü orası alışamayacağı kadar sessizdi.O zamanlar, ne zaman ayrılsa ve geri dönse, ya Bogum'un ne yaptığını görüyordu ya da onu yatakta yüksek sesle horlayarak huzur içinde uyurken görüyordu.-
Ama şimdi sadece sessizlik var.
Ön kapıyı kapatırken içini çekti. Bogum ve ailesi olmadan oda yalnız görünüyor.
Ancak Tae buna alışması gerektiğini düşünüyordu.
Çünkü artık tek başına, tek başına yaşayacak.
______________________________________________
Tae twitt:
~> Yeni farkettim ki nasıl yemek pişireceğimi bilmiyorum
______________________________________________
İçini çekti, "Umarım mutfağı yakmam."
Kendine bulgogi pişirmeye çalışıyor, belki de en kolayı?
Ama hayır, et için en çok sarımsak ve soğanı sotelemesi gerekecek. ve bunu yapmaktan nefret ediyor
Henüz yemek pişirmeye bile başlamadı ama zaten malzemeleri nasıl doğrayacağı konusunda sorun yaşıyor.
"Tanrım, bana yardım et." Dedi ve soğanı yavaş yavaş doğramaya çalıştı.
Ama onu düzgün bir biçimde doğramayı bile başaramadı.
Kendi kendine güldü, aptal gibi göründüğünü düşündü. Zaten sırf bu yüzden terliyor.
"Tamam, anladım! Hadi Tae!" Kendini cesaretlendirdi.
Kollarını sıvadı, saçını yandan sevimli bir at kuyruğu şeklinde bağladı. Sevimli olduğunu düşündü.
Daha sonra yeterince cesaretlendiğini düşünerek tekrar soğanları doğramaya başladı.
"Sanırım şöyle..." dedi, yemek pişirmeye dair her şeyi hatırlamaya çalışarak.-
Bıçak soğanın üzerine saplandı ve Tae terledi. "Vay be, bu çok zordu."
Tüm gücünü topladı ve onu iyi bir şekilde kesmeye çalıştı.
"Evet aynen böyle-"
"Bunu böyle yapmazsın." Birinin ona arkadan sarıldığını hissettiğinde irkildi.
Tae yanına baktı ve onun kim olduğuna çok şaşırdı.
"Jungkook? Nasıl-"
Jungkook'un çenesi Tae'nin omzuna yaslanmıştı. Elini Tae'nin üzerine koydu ve bıçağı sabitledi.
"Bıçağı böyle tutarsın."
Tae'nin eli Jungkook'un elinin altındaydı. Tae'ye rehberlik ederken elini hareket ettirmeye başladı.
"Malzemeyi bu şekilde tutun, kendinizi kesmediğinizden emin olun. Sonra bıçağı kendinizden uzağa doğru kaydırın."
Jungkook yavaşça söyledi. Yavaş yavaş Tae'nin eylemi devralmasına izin verdi.
"B-Bunu beğendin mi?" Tae kekelediği için kendine lanet etti. Ama onu kim suçlayabilirdi? Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki.
"Evet, aynen böyle." Jungkook, "Bulgogi mi pişiriyoruz? Sadece malzemelerden bunu anlayabiliyorum." dedi.
Jungkook elini Tae'nin elinin üstüne kaldırdı.
Bunun yerine, ona arkadan sarılmak için onu Tae'nin beline doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfic"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.