17

35 5 0
                                    

"Kahretsin, onu yine kaybettim!" Ağladı ve dudağını ısırdı. Nasıl bu kadar hızlı? Kelimenin tam anlamıyla sadece göz kırptı ve çoktan gitti.

Bölgeyi dolaşmaya karar verdi. Futbol sahasında antrenman yapan çok sayıda asker var.

Binanın iç kısmına gülümsedi. O asla

Tae içeriye girdi. Bir masa, sandalye, kitaplık, bir sürü kağıt ve birkaç palto var.

Daha çok bir ofise benziyor.

Bakışlarıyla etrafı inceledi. İçi eski ama çok rahatlatıcı. Pencereleri açtık ve rüzgar içeri giriyordu.

"Yani beni takip etmiyorsun?"

Tae arkasından gelen sesle irkildi. Onun Jungkook olduğunu biliyordu ve aynı zamanda tehlikede olduğunu da biliyordu.

Olduğu yerde dondu ve yutkundu. Ne söylemeli?

Cesaretini toplayıp bir tavırla karşısına çıktı.

"Sana öyle olmadığımı kaç kez söylemem gerekiyor?"

"Sana kaç kere nedenini soracağım?"

Soruyu tekrar yanıtladı. Tae dişlerini gıcırdattı. Hiçbir tartışmada kaybetmedi ama Jungkook gerçekten sinir bozucu biri.

"Bu odaya yeni girdim. Bir şeyler hayal etmeyi bırakın." Tae dilini çıkardı.

"Bay Kim," Jungkook öne doğru bir adım attı ve Tae arkasındaki masayı hissedene kadar geriye gitti.

Jungkook öne doğru eğildi ve Tae ne yapacağını bilmiyordu.

"Bu oda benim ofisim. Dışarıdaki tabelayı görmemiş olmana imkan yok." Tae yutkundu, yüzleri sadece santim uzakta. "Gerçekten beni takip etmiyorsan..." Tae onun karnına diz çöktü ve hızla acıyla çömeldi.

"Bir daha yaklaşırsanız gelecekteki bebeklerinize elveda deyin." Tae sanki onu tehdit ediyormuş gibi kalemini ona doğrulttu.

Sanki bir kalemle tehdit edilecekmiş gibi.

Jungkook içini çekti. "Tamam o zaman." Tae bir soru sorduğunda ayrılmak üzereydi.

"N-nereye gidiyorsun?"

"Banyoya. Beni takip edip işememi mi izleyeceksin?" Jungkook sordu ve Tae'nin yüzü domatese döndü.

Jungkook eğildiğinde kalbini kontrol ediyordu. Ama artık başa çıkılmayacak kadar çok şey var.

Tae sandalyedeki yastığı yakaladı ve hemen sırıtan Jungkook'a fırlattı.

"Balık yakalandı." Jungkook bunu söyledi ve Tae ona ölümcül bir bakış attı.

"Siktir git!" Tae veda gitmek üzereydi ama Jungkook bileğini geride tuttu.

"Şimdi ne var?!" Tae sinirlenmiş bir ses tonuyla sordu.

"Antrenmanı atladığını biliyorum. Dün bunu görmezden geldim ama şimdi yapamam. Seni babana ihbar ediyorum." Jungkook onu odadan dışarı sürüklemeye başladı.

"Afedersiniz? HİÇBİR ŞEY YOK - BIRAKIN GİDEYİM!"

Berbat olduğunu biliyordu.

"Günaydın efendim." Generalin ofisindeler. Jungkook selam verdi ve Tae gergindi.

"Seni buraya getiren nedir? Neden oğlumla birliktesin?" General sakince sordu ama bu da Tae'yi sakinleştirmeye yardımcı olmadı.

"Kaba görünmek istemem efendim ama oğlunuz dünden beri beni takip ediyor ve antrenmanları atlıyor." Tae içinden küfretti. Babasının tepkisini görmek istemediği için ayaklarına bakıyordu.

"Bu doğru mu oğlum?" Tae bir süre sessiz kaldı. Doğruyu söyleyip söylemeyeceğini bilmiyor.

"İyi evet." Dudağını ısırdı, hâlâ düz görünmüyordu. Ama babasının iç çekişini duydu.

"Neden antrenmanları atlıyorsun? Sorumlulukları reddetmenin günah olduğunu biliyorsun değil mi?"

Tae azarlamayı dinledi.

"Neden onu takip ediyorsun?"

Tüm sorular arasında cevaplanması en zor olanı bu. Yani ne derdi?

'Baba, tarihi kurtarmak için bu ateşli kıçı takip ediyorum.'

Bunun gibi?

Tabii ki hayır. Buna kim inanır ki? Muhtemelen onu hastaneye gönderecekler.

Tae cevap vermemeye karar verdi ve babası içini çekti.

"Bunun bir daha olmasına izin vermeyeceğim." Tae onu dinlediğini göstererek yavaşça başını salladı.

Herkes sustu. Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu. Jungkook kenarda bir heykel gibi hareketsiz duruyordu - Tanrım, o kadar disiplinli ki.-

Sadece birkaç saniye sürdü ve sessizlik bozuldu. "Kaptan, bunu bildirdiğiniz için teşekkür ederiz."

"Sorun değil bayım-"

"Oğluma göz kulak olmanı istiyorum."

Tae'nin kafası karışmıştı. Jungkook'un gözleri hayrete düştü.

"Ne?" İkisi bir ağızdan sordu. "Ö-özür dilerim efendim ama ne?" Jungkook sordu.

General sandalyesine yaslandı.

"Oğlumun sizi neden takip ettiğini, neden antrenmanları atladığını bilmiyorum. Size güvenebileceğimi bildiğim için sizden oğluma rehberlik etmenizi ve korumanızı istiyorum. Antrenmanlara katılmasını sağlayın, gerekiyorsa disipline edin." -

'Gerekirse onu disipline edin.'

Bu sözler Tae'nin aklında yankılanıyordu. Kalbi kulaklarının arasından çınlıyordu. Kafasında dolaşan bir sürü düşünce var.

Aman Tanrım.

"E-efendim bunu yapabileceğimi sanmıyorum. Ben zaten kaptanım, daha fazla sorumluluğum var."

"Bu konuda endişelenmene gerek yok. Bunun üzerinde çalışabilirim. Sana yapacağım tek iyilik oğluma göz kulak olman. Eğer ben yapabilseydim o zaman bunu yapmak zorunda kalmazdın."

"Sir-"

"Hayır'ı kabul etmiyorum. Yarın başlayabilirsin. Taehyung, evde konuşacağız."

Biz bu kelimeleriz.

Ofisten ayrılmadan önce şaşkınlık içindeydiler.

Tae hemen Jungkook'un koluna vurdu ama yaralanan oydu.

"Ah, kolunda taş mı var?" Avucuna masaj yaparken konuştu.

"Bana tokat atmaya nasıl cesaret edersin?" Tae ona baktı ve dilini çıkardı.

"Bana tokat atmaya nasıl cesaret edersin?" Tae ona baktı ve dilini çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                             _____________

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin