Çok sayıda tanık var. "Şimdi bana inanıyor musun dedektif?" Jungkook sordu ve dedektif içini çekti.
"İyi bir noktaya değindin. Ama bu konu üzerinde daha çok çalışacağım. Teşekkür ederim Kaptan." Olay yerini temizlediler ve hala soruşturulması gerektiğinden şüpheliyi aldılar.
"Vay be!" Tae şaşkınlıkla Jungkook'un kollarına vurdu. "Sen de dedektif olabilirsin! Harikaydı!" Jungkook sadece başını salladı.
"Gördüğümü nasıl anladın?" O sordu.
"Çok bellisin. Sen beni takip ediyoruz. Ofisime girdiğimde seni duvarların arkasında gördüm."-
Tae'nin ağzı açık kaldı, ne diyeceğini bilmiyordu. Gerçekten kötü bir casus mu?
"Beni neden takip ettiğini sormayacağım çünkü bunu inkar edeceğini biliyorum." Jungkook dedi ve gitti.
Ama Tae gülümsemesine hakim olamıyordu. "Bu beni izlediği anlamına mı geliyor? Gerçekten gözü üzerimde."
"Seni görmezden gelmiyorum.""Evet öylesin."
"Hayır değilim." -
"Kalbini mi geçtin?"
"Ölmeyi ummak."
Tae, Jungkook'un ne dediğini fark ettiğinde tekrar konuşmak üzereydi. Ölmeyi ummak? Öyle yapacaktı ama Tae bu kez tarihin onu bağışlamasını diliyordu.
Jungkook ondan kaçtı ama Tae hâlâ onu takip ediyordu. "Ya gerçekten ölürsen?"
Tae sordu, Jungkook'un ne hissedeceğini bilmek istiyordu. "Ben bir askerim, ölmek için doğdum." Tae kendini daha da üzgün hissetmekten alıkoyamadı.
Bunu ona soramazdı ve şimdi kalbi acıyor.
"Nereye gidiyorsun?" Tae atmosferi daha hafif hale getirmeye çalışarak sordu.-
"Sana neden söyleyeyim?"
Konuşarak yürüyoruz. "Çünkü ben tatlıyım." Tae kıkırdadı. Jungkook arkasına baktı.
"Bu nasıl bağlanıyor?" O sordu. "Bana söylemelisin çünkü çok tatlıyım." Kutu gibi gülümsedi ve Jungkook sadece başını salladı.
"Bakın, benim görevlerimi yapmam gerekiyor. Siz beni bu şekilde takip ederken bunu yapamam. Lütfen işinize bakın."Tae dudak büktü ve ona baktı. "Kötüsün, gerçekten zalimsin." Gözlerini devirdi ve ayrılmak için arkasını döndü.
Henüz o kadar ileri gitmedi ama birisi ona geldi.-
"Taehyung!" Bogum, yapışkan gülümsemesiyle ona doğru koşarak seslendi. Tae'nin yüzü aydınlandı. "Hey!" O da selam verdi.
"İyi ki seni gördüm. Şu anda ata biniyorum. Katılmak ister misin?" Tae kendini biraz tuhaf hissetti. "B-ben binmek istemiyorum-"
"Hiçbir şey ters gitmeyecek. Söz veriyorum."
Bogum, Tae'nin bileğini tuttu ve Jungkook'un gözleri onu yakaladı. Uzaklaşana kadar sahaya gidişlerini izledi.
Jungkook içini çekti ve farklı hissetti. Bu duyguyu açıklayamıyor ve bilmek de istemiyor.
Omuz silkti ve işine geri döndü.
Öte yandan Tae ata binmekten rahatsızdı. Ama Bogum ona gerçekten rehberlik ediyor.
Tae titrek bir nefes verdi ve Bogum bunu fark etti.
"Merak etme, dışarı çıkmayacağız. Sadece tarlada." Diğer ata bindi ve gülümsedi.
Tarlada daireler çizmeye başladılar, yavaş yavaş Tae ata binerken kendini yeniden rahat hissetmeye başlıyor. Bu da Bogum'u gülümsetmişti.
"Seni bu işe sürüklediysem özür dilerim. Ama biliyorsun, savaşlarda ata bineriz. Ve ben sadece yeniden rahat olmana yardım etmek istiyorum."
Tae kıkırdadı. "Biliyorum, bu yüzden en azından kendimi zorladım. Ve bunu yaptığıma sevindim çünkü artık biraz rahatlamış hissediyorum."
Yavaşça ve bazen hareketlerini hızlandırarak daireler çizmeye devam ettiler.
"Hey...Ben sadece...sadece sana teşekkür etmek istiyorum." Tae başladı. "Ne için?"
"Geçen hafta beni ormanda kurtardığın için. Bunun gerçekten sonum olduğunu düşünmüştüm. Ama sen geldin, bu yüzden muhtemelen bunu ikinci hayatım olarak düşünürdüm."
Bogum kıkırdadı. "Sorun değil. Ama eğer bu tekrar olursa paniğe kapılmayın tamam mı? Konuya dikkat edin." Tavsiye etti.-
Tae Bogum'a baktı. Yüzü melek gibi görünüyor, çok gülümsüyor ve gerçekten cana yakın görünüyor.
TANIDIĞI BİRİSİNİN aksine.Tae rastgele binaya baktı ve Jungkook'un ona baktığını gördü.
Hemen ona el salladı ve gülümsedi ama öylece gitti.-
Tae kıkırdadı. Sevimli olduğunu düşündü. Babasının ona emrettiklerine uymak için gerçekten elinden geleni yapıyor.
Ve Tae kendini güvende hissetti.
Jungkook'un her zaman orada olacağını biliyordu. Bakmasa bile Jungkook'un gözlerinin üzerinde olduğunu biliyordu.
Hayatında hiç bu kadar güvende hissetmemişti.
______________________________________________
______________________________________________
159.
Son birkaç haftadır Tae hâlâ onu takip etmeye devam ediyordu. Açık olup olmaması umurunda değildi. O sadece akışla gider.
Ve Jungkook'un artık bu konuda hiçbir şeyden bahsetmediği için gerçekten minnettar. Belki işini kolaylaştıran da buydu.
Ama o defter ---
onu gerçekten rahatsız ediyor. Jungkook açıkça onu koruduğu için içinde bir şey olduğunu biliyordu.
Bir kahramanın bile koruyacağı bu defterin nesi bu kadar özel?
Bugün Tae tüm sorularını çözmek istiyordu. Bir plan yaptı, o defteri alması gerekiyor.
________________
Tetenin inatçılığı şakamı🥴
DEVAM✅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfic"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.