"Bunu söyleme..." diye bağırdı Tae, sesi titriyordu. "Neden olmasın? Sadece bilmeni istedim ki, eğer zaman bizi ayırırsa yine de seni seçeceğim. Ben bunun tersini düşünmüyorum."Tae gözyaşlarının yeniden akmaya başladığını hissettiğinde gözlerini kapattı.
"Çocuklarımızın senin benim eşim olduğunu düşünmeden evin içinde koşturduklarını hayal edemezdim."
Taehyung onun sözlerine kıkırdadı, gözyaşları aniden geri geldi. "Çocuk oldunuz mu? Henüz evli bile değiliz."
"Bana 5 çocuk ve 2 flamingo istediğini söyleyen kişi bunu söylüyor."
Tae güldü. "Ama ya..."
"Ya geri dönmezsem?" Tae sordu ve Jungkook sustu. Tae soruyu sorduğuna bir şekilde pişman olmuştu ama Jungkook konuştu.
"O zaman başka bir seni bekleyeceğim. Başkasını istemiyorum, sadece seni istiyorum."-
Tae sadece gülümsedi ve cevap vermedi. Çok bunalmıştı, bu adama bir türlü doyamıyordu.
Jungkook şarkıyı beğendi, bu yüzden defalarca dinlediler, ta ki Tae, Jungkook'un bilinçsizce şarkıya eşlik etmesiyle şaşırana kadar.
"AMAN ALLAHIM?!" Tae ağladı.
Jungkook onun tepkisi karşısında irkildi. "Ne?"
Tae yüzünde inanılmaz bir ifadeyle onun koluna vurdu. "Şarkı söyleyebiliyorsun!" Tae ağladı.
Tae bunları söylerken Jungkook'un kulakları kızardı. "Yapabilir miyim?" O sordu.
"Nasıl bilmezsin? Tanrım!" Tae ağladı. "Sesin cennet!"-
Jungkook utangaç bir şekilde gülümsedi, bu tür iltifatlara pek alışkın değildi.
"Daha çok şarkı söylemelisin! Harika bir sesin olduğuna inanamıyorum." dedi Tae, hala şaşkın görünüyordu.
"O zaman sana bir şarkı yapayım mı?" Jungkook önerdi.
Tae onun önerisi karşısında heyecanlandı. "Gerçekten mi? Sana meydan okuyorum!" Tae ağladı.
Jungkook omuz silkti. "Cesaretini kabul ediyorum." Kıkırdadı, şarkının olası sözleriyle ilgili aklında pek çok düşünce dolaşıyordu.
"Ama bir şartım var." Tae, Jungkook'un sözleriyle susturuldu.
"Hangi koşullarda?" Taehyung sordu, aniden gergin hissetti.
Jungkook dudaklarını büzdü ve gözlerini kapattı. Tae bunu fark etti ve onun aptallığına güldü. "Bir günü öpmeden geçiremezsin, değil mi?"
Jungkook güldü. "Sen de beğendin aptal."
Tae dizlerinin üzerinde ayağa kalktı ve öpücüğe daha iyi erişebilmek için Jungkook'un kucağına oturdu.
Tae'nin telefonu çalana kadar dudakları neredeyse buluşacaktı, Jungkook şaşırmıştı ve bir şekilde sinirlenmişti.
"Ayy üzgünüm." Tae ağladı ve cebinden telefonunu çıkardı.
Bildirime baktı ve bunun takvimden bir alarm olduğunu gördü.
Ne olduğunu gördüğünde ifadeleri anında negatif sıfıra düştü.
Çünkü bunun.. Anlamı...
______________________________________________
Calendar
Neredeyse sonsöz
Yeni yıla üç gün kala! Kararlarınız neler?______________________________________________
Tae cv
~> jungkook'un ölümü yeni yılla aynı tarih....
~> Ne diyeceğimi bilmiyorum çok zayıf hissediyorum
~> Peri her şeyi değiştirdiğimi söyledi değil mi?
~> sonu yine aynı mı olacak? jungkook yine de ölecek mi?
~> Eğer gözlerimi ondan ayırırsam gitmiş olacağından endişeleniyorum...
~> Hatta korkuyorum çünkü artık ne olacağını bilmiyorum
~> O kadar endişeli hissediyorum ki tanrım~> Ama umarım...Umarım her şey adaletle sonuçlanır
~> Gerçekte olduğu gibi, sadece birkaç gün oldu ve Kore aniden Amerika'nın bir yerine dönüşüyor
~> insanlar daha sonra ne olacağını bilmeden her şeyin tadını çıkarıyor
~> hiçbir şey bilmiyorlar ve bunun için çok üzülüyorum
~> Umarım çok geç olmadan bazı şeyleri anlarlar °¬°
______________________________________________
🌳...
Of dayanamıyorum ya ağlıcam cidden
Bu şarkı bu bölüme armağan ediyom
😔✊🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Hayran Kurgu"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.