Hafta sonları olduğundan artık evlerine gidebiliyorlar ve ailelerini ziyaret edebiliyorlar. Kampta sadece 3 hafta daha kaldı ve sonunda asker olacaklar.Tae evlerine girer girmez annesinin oturma odasında bazı kıyafetler diktiğini gördü.
"Günaydın anne."-
Annesi onu kucaklayarak karşıladı ve yanağına sevgi dolu bir öpücük verdi.
Ama elbette bir anne olarak oğlunda bir tuhaflık olduğunu hissedebiliyor.
Tae gülümsüyor ama bugünkü gibi gülmüyor. Gülümsemesi farklı görünüyor ve bu annesi için ilgi çekiciydi.
"Gerçekten de senin için günaydın gibi görünüyor, ha?" Gülümseyerek konuştu. Sandalyeye yaslanıp dikişe devam etti.
Tae, çok bariz olduğunu bildiğinden gülümsemesini saklamak için ağzının içini emdi.
Ve annesine bakınca aklına bir fikir geldi.
"Anne" diye başladı ve yanına oturdu. "Bana dikiş dikmeyi öğretebilir misin?"
Bu normal bir soruydu ama dikiş dikmeyi hemen bırakıp oğluna sorgulayıcı bir bakış atması annesini şaşırttı.
"Sana ne oldu?" Diye sordu.
Tae omuz silkti ve alaycı bir gülümseme sergiledi.
Annesi Valerie kıyafetleri yanına koydu ve Taehyung'u inceledi.
"Tatlım, dikiş dikmek sadece kızlara göredir. Nasıl oldu da birdenbire ilgilenmeye başladın?" Kollarını göğsünde çaprazlarken sordu.
Taehyung bir bahane buldu ama yalan söylediği için kendini kötü hissediyordu. "Sadece bir arkadaşım için bir şeyler yapmak istiyorum..."
Annesinin daha fazlasını sormaması için dua ettiğini söyledi ama sanırım sormadı.
Valerie kaşını kaldırdı. "Bir arkadaş mı? Arkadaşlarına asla böyle davranmazsın..."-
Tae yutkundu, daha fazla ne söyleyebilirdi ki?
Ve belki de annesi, Tae'nin bu konuda oldukça utangaç olduğunu hissetmişti. Başını salladı, "Tamam o zaman, sana öğreteceğim."
Tae bunu duyar duymaz mutlu bir köpek yavrusu gibi göründü. Öğrenmeye çok heveslidir.
Çünkü bu Jungkook için.-
"Öncelikle" annesi, üzerinde pratik yapmaları için iki parça beyaz kumaş aldı.
Daha sonra ona bir iğne ve iplik verdim. "İpliği o iğnenin deliğine atmalısın."
Tae ortaokulda temel bilgileri öğrendiğinden beri oldukça deneyimliydi.
Ama bu yine de Tae'nin kendisini 'becerikli' olarak adlandırması için yeterli değil.
O boktan ipliği iğnenin deliğine sokmak gerçekten zordu. Birkaç tükürüğün de faydası oldu ve başarılı olduğundan bu yana sıkı çalışmaların karşılığını aldı.
"Bu zordu." Tae yorum yaptı.
Dersleri ilerledikçe ve Tae temelleri bilse bile iğne batmaktan kendini alamaz.
Ve 1890'larda olduğundan yüksükler henüz pek popüler değil. Bu yüzden birkaç kırmızı lekesi ve bazı yaraları vardı.
"Bunu hâlâ yapabilir misin?"
Annesi kazara battığı için parmakları kızardığı için sordu.
Ama Tae başını salladı, "Elbette." Gerçekten kararlı görünüyordu ve annesinin gülümsemesinin nedeni de buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.