GERİ DÖNÜŞ]-"Jungkook!"
Duvarların arkasından, Jungkook'un durduğu yerden pek uzakta olmayan bir ses bağırdı.
Başını kaldırdı ve Lisa'ya delici bir bakış attı. "Sen lanet bir suçlu değilsin."
Ona doğru gitti ve silahı Jungkook'tan aldı.
"İntikam adaletten farklıdır Jeon-"
"Aynı intikam sadece daha acımasız."
Kısa bir süre önce Tae diz çöküp silahı bırakması için ona yalvarıyordu. Ama bunun yerine Jungkook, Tae'nin yere düşmesine neden olan tetiği çekti.
Tae'yi vurmadı, sadece korkudan bayıldı. Ve Jungkook kurşunu Tae'nin yönüne değil yan tarafına vurdu.
"Konuşma şeklin hoşuma gitmiyor." Lisa hemen callesa'yı aradığını söyledi.
Jungkook Tae'yi kollarında taşıdı.
Bu duygudan nefret ediyordu. Çünkü biliyor musun? Bunu yapmayı hiç düşünmemişti.
ABD'ye gittikten hemen sonra düşünebildiği tek şey geri dönüp Tae'ye sarılmak, onu öpmek ve ona olan tüm sevgisini göstermekti.
Ama tekrar bu şekilde buluşacak olmaları acı veriyor. [ GEÇİŞİN SONU ] 336.
"Kontrol ettim, uyuyor." Lisa, Jungkook'un odasına girdi. Rol yaptıkları için ikisi de şu anda aynı evde yaşıyorlar.
Jungkook ona bir bakış bile atmadı ve sadece evrak işlerini yapmaya devam etti.
"Bu bilgiye ihtiyacım yok."
Lisa içini çekti, onunla konuşmak için Jungkook'un masasının önündeki kanepeye oturdu.
"Sen tam bir korkaksın." Lisa bunu söyledi ve Jungkook'un kızgın bir ifadeyle ona bakmasını sağladı.
"Yine ne var?" Diye sordu ve bıldırcını düşürdü.
"Bana kardeşini öldüren kişiye acı çektirmeyi ne kadar istediğini söylemiştin. Kardeşim Jeon'u sevdiğini biliyorum ve ona zarar veremeyeceğini de biliyorum."
Jungkook bunun hakkında konuşmak istemedi, işini yapmaya devam etti ve Lisa'yı görmezden geldi.
"Kes şunu."-
"Mahkumlara verilen en yaygın ceza dayak yemek değil mi? Ama onun yerine suyla olan şeyi seçtin çünkü onun incinmesini görmeye dayanamayacağını biliyorsun."
Jungkook ona baktı, "Kes şunu, çık dışarı." O emretti.
"Doğru değil mi?"
"Yani onu o gece zaten öldürebilirsin, seni durdursam bile bana izin vermezsin. Ama sen onu yere vurdun..."
"Kapa çeneni yoksa dilini keserim!" Jungkook öfkeyle ayağa kalktı ve masaya sert bir şekilde çarptı.
Lisa haklı olduğunu biliyordu.
"Bana böyle bağırmaya hakkın yok-"
"Ayrıca bana hayatım hakkında emir vermeye de hakkın yok!"
Jungkook öfkeyle titriyordu. Lisa onu bu halde görmüştü ama bundan daha kötü olabileceğini biliyordu.-
Ama Lisa incinmiş ve kırgın hissediyordu. Ona bazı sözler söyleyeceğini biliyordu ama bunu beklemiyordu.
Ailesi gibi davrandığı kişiden değil.
"Kardeşim öldüğünde bunun benim için ne kadar zor olduğunu anlamıyorsun!"
Jungkook yumruğunu sıktı, gözleri yaşarıyordu. En çok acı çektiği zamana geri dönmekten nefret ediyordu.
"Yiyecek param olmadığı için ne kadar açlıktan öldüğümü bilmiyorsun. Sırf barınmak için kaç tane evin kapısını çaldım bilemezsin" -
"O orospu çocuğu hiçbir şey kalmasın diye evimizi yaktı. O zamanlar on beş yaşındaydım ve nasıl hayatta kalacağımı bilmiyorum! Geriye kalan tek ailem kardeşimdi ve onu benden aldılar, bunu asla anlayamazsın acı çünkü sen ben değilsin!"-
"Ölümün eşiğindeydim ve hayatta kalabilmek için kendimi çöpteki artıkları yemeye zorlamak zorunda kaldım!"
Jungkook ağladığı kadar zor nefes alıyordu.
Yıllardır bu duygulara son verdiği için kendini oldukça hafiflemiş hissediyordu.-
"Ve sen... fotoğrafları gördüğümde ve kardeşimi öldürenin Taehyung olduğunu öğrendiğimde hissettiğim acıyı asla yaşamayacaksın. Ve biliyor musun?"
Acıdan dolayı yumruğunun çok fazla sıkılmasından dolayı kanadığının farkına bile varmadı.
"Ona yumruk atmak, bağırmak ve onu tamamen öldürmek istedim!"
Gözyaşları içinde haykırıyordu, bu duyguların artık bu kadar acı verici olacağını bilmiyordu.
"Ama onu tekrar gördüğümde? Bana bu kadar tatlı gülümseyerek mi? Hatta beni orada kılmak için elini yaraladı mı?"
"Öfkemin nereye gittiğini bilmiyorum. Çünkü onu gördüğümde ona sarılmak, her şeyi anlatmak ve omuzlarında ağlamak istedim. Onun varlığını ne kadar özlediğimi bilemezsin. En sevdiğim kişiyi acıya sürüklemek benim için çok kolay."
"Ama kardeşim için söz verdiğim adaleti sağlamak istiyorum. Ve şimdi burada bana korkak olduğum her şeyi mi anlatıyorsun?!"
JK kollarını vazo dizisinin üzerine sallayıp vazo yere düştüğünde Lisa irkildi.
Parçalandı ama kalpleri daha da kırıldı.
"Yaralandığını biliyorum. Ama aynı zamanda neler yaşadığımı bilmiyormuşsun gibi beni bu şekilde işaret etmeye de hakkın yok."
Lisa düşer düşmez gözyaşlarını sertçe sildi. "Öz babam nişanlım Jungkook'u öldürdü. Ona o kadar kızmıştım ki neredeyse onu öldürmeye çalışıyordum."-
"Ama yanlış tarafı savunduğumu fark ettim. Nişanlım beni sadece para için kullanıyordu ve babam da sadece beni korumak istiyordu."
Geçmişten gelen yara izleri hala acıttığı için hıçkırıklarını tutmak onun için çok zordu.
"Bunca zaman, ondan sebepsiz yere nefret ettim."
"Ona küfrettim, saygısızlık ettim, hatta odasında incindiği için ağladığını bile duydum. Bunun için kendimden ne kadar nefret ettiğimi biliyor musun?"
Hiçbir şey bir çocuğun ebeveynlerinin sessizce ağladığını görmesinden daha acı verici olamaz.
"Bunun benimle ilgili olmadığını biliyorum. Ama sadece sana yardım etmeye çalışıyordum. Katilin Tae olduğunu öğrendiğimde ben de şaşırdım. Onun seni ne kadar sevdiğini bilmiyorsun Jungkook, sanmıyorum." bunu sana yapabilir."
Jungkook kendini sandalyeye attı ve sonra gözlerini ağlattı.
"Ben dışarı çıkacağım. Kendine biraz dinlen." Dedi ve sonra gitti.
Jungkook bir çığlık attı; sadece onun anlayabileceği acı verici bir çığlık.
"Neden bu sen olmak zorundasın Taehyung? Sana derinden aşık olduğumu neden şimdi öğrenmem gerekiyor?"
...🌳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Hayran Kurgu"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.