1.

291 16 2
                                    

Jimin:

taehyung neredesin ?


Taehyung:

üzgünüm minnie tarih dersine
katılamıyorum kendimi iyi hissetmiyorum


Jimin:

hayır aptal değilsin
bir süre önce seni hoşlandığın kişiyi takip ederken gördüm bunda ne sorun var


Taehyung:

şşşt bunu bir sır olarak sakla

Jimin:

yine dersi atlıyorsun
bu doğru değil
şimdi sınıfa git!

           

                                                           Taehyung:

HAYIR!
Bugün rapor verme sırası bende
ve henüz hazırlanmadım


Jimin:

sen misin?
Öğretmenimiz bize hazırlanmamız için bir hafta verdi ve siz hâlâ yapmadınız mı?
Aman tanrım kim taehyung.!


Taehyung:

Dinlendim
Tarihten o kadar nefret ediyorum
Ki çok sıkıcı
Artı bundan ne elde edeceğim?
Tarihçi olmak için değil,
moda tasarımcısı olmak için çalışıyorum
Tasarımımı çizerken geçmişi
kullanacak mıyım?
Ah hayır!.

Jimin:

Sen benim en iyi arkadaşımsın ama sana tahammül edemem
Bunu defalarca yapıyordun ve artık bıktım



                                                            Taehyung:

Jimin hayır yapma lütfen

______________________________________________

Bayan Min.

Bay Kim, size ofisimde ihtiyacım var.
Şimdi.


______________________________________________


"Derslerimi bilerek atladığını duydum."

Tae sessiz kaldı. Tarih profesörünün tam önünde duruyordu. Bir gün öğretmeninin dersleri atladığını anlayacağını biliyordu.

Ama bugün olduğunu bilmiyordu.

"Bana raporunu ver."

Tae yutkundu. Allah aşkına, bugün dersi asmasının nedeni raporunun olmaması.

"Ben-özür dilerim hanımefendi ama raporumu evimizde bıraktım-"

"Raporunu bıraktın mı, yoksa yapmadın mı?"

Ayaklarının altına baktı ve parmaklarıyla kıpırdadı. Çok gergin hissediyor.

Onun iç çekişini duydu. "Sen çalışkan bir öğrencisin Bay Kim. Ama böyle olduğunu bilmiyordum."

Sessizlik odaya hakim oldu. Taehyung bundan sonra ne olacağını bilmediği için donakalmıştı.

"Bunun için sana özel bir görev vereceğim."

Tae içinden lanet okudu. Bu kadar ceza varken neden bir görev?

"Yüzbaşı Jeon'un başına gerçekte ne geldiği ve neden ulusal kahramanımız ilan edildiği hakkında bir araştırma yapmanızı istiyorum. Bana cevabınızı vermeniz için size bir ay süre veriyorum."

Tae'nin ağzı açık kaldı.
"Kaptan Jeon? B-Ama tarihçiler bile ne olduğunu bilmiyordu "

"Bu yüzden senden bu konuda bir araştırma yapmanı istiyorum." Gerçekten mi? Bu tür bir cezayı kaldıramaz, bu çok haksızlık.

"Ama hanımefendi-"

"Eğer sadece raporunu verdiysen bunu yapmak zorunda kalmazsın. Şimdi gidebilirsin."

Artık onu almaktan başka çaresi yoktu. Odadan çıkmadan önce selam verdi.

Dışarı çıkar çıkmaz Jimin'in duvarın kenarına yaslandığını gördü; muhtemelen dinliyordu.

"Tae"

"Bunu sen yaptın değil mi?"

Jimin sustu. "Tae sana bunun kaymasına izin vermeyeceğimi söylemiştim."

Tae alaycı bir kahkaha attı. "Senin yüzünden başka boktan bir görevim daha oldu!" O ağladı. Şimdi bazı öğrenciler onlara bakıyor.
Dışarı çıkar çıkmaz Jimin'in duvarın kenarına yaslanmış muhtemelen dinlediğini gördü.

"Tae-"

"Bunu sen yaptın değil mi?"

Jimin sustu. "Tae sana bunun kaymasına izin vermeyeceğimi söylemiştim."

Tae alaycı bir kahkaha attı. "Senin yüzünden başka boktan bir görevim daha oldu!" O ağladı. Şimdi bazı öğrenciler onlara bakıyor.

"Sen gerçekten benim en iyi arkadaşım mısın?" Jimin çok kırgın hissetti. Kalbi battı. "Affedersiniz? Şimdi de arkadaşlığımızı mı sorguluyorsunuz?

bundan mı? Tae, ben senin en iyi arkadaşınım ama senin yanlış davranışlarına tolerans göstermeyeceğim. Senin için en iyisini istiyorum!"

"Benim için en iyisi mi? Sen sadece arkadaşım Jimin, ailem değil. Benim adıma karar verme hakkına sahip değilsin."

Ve Tae gitti. Jimin yanaklarından bir gözyaşının süzüldüğünü hissetti.

Kötü bir arkadaş mı?

Kötü bir arkadaş mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin