Bogum başını salladı ve Tae hediyeleri hızla Bogum'un eline koydu.
"Hepsi senin! Ve istesen de istemesen de onu alacaksın." Tae kutulu gülümsemesini sergiledi.
Bogum da başka bir yere baktı ve gülümsedi. "T-tamam o zaman."
______________________________________________
______________________________________________
B
ugünkü antrenmanları nihayet bitti. Tae yorgunluğunu hissetti ama birkaç haftadır antrenman yaptığı için artık bununla başa çıkabiliyor.
Bazen etrafına bakar ve BİRİNİN bakıp bakmadığını görmeye çalışırdı.
Ama sadece kendine zarar veriyor. Jungkook hiçbir yerde yoktu.
Aniden Bogum'un bankta oturup boşluğa baktığını gördü. Kendisinin dışına baktığı için ona yaklaşmaya karar verdi.
"Ne düşünüyorsun?" Tae yanına oturarak sordu. Bogum ani ses karşısında irkildi, sonra içini çekti.
"Sorun ne?"-
Bogum parmaklarıyla oynuyordu. Endişeli görünüyor. "Hey, sorun değil. Söyle bana." Tae onu cesaretlendirdi.
Ondan bir iç çekiş daha duydu. "Tae... sana bir şey söylemem gerekiyor." Tae meraklandığını hissetti.
Bu kadar endişeli olması onun için önemli olsa gerek. "Nedir?"
Bogum tereddüt ediyordu. Tae merak ediyordu ama ona baskı yapmak istemiyordu.
"Ben..." diye başladı. "Ben sadece seni eve götüren kişiydim ama seni kurtaran ben değildim."Tae sözleriyle sağır hissetti. Bir saniye sessiz kaldı. "Bağışlamak?"-
Bogum onunla yüz yüze geldi, sıkıntılı görünüyordu. "Sizi kurtaran kişi Kaptan Jeon'du."
Tae hem kafası karışmış hem de incinmiş hissediyordu. Bütün bunları doğru mu duyuyor?
"Ne...? Ne demek anlamıyorum?" Kendini gergin hissediyordu ve nedenini bilmiyordu.
Zaten gece olduğu için sokaklarda kimse yoktu. Sadece sokak meşaleleri ve cırcır böceklerine eşlik ediyoruz.
Jungkook'un aklımda o kadar çok şey var ki. Uyuyan Taehyung'u kollarında taşıyor ve uyuduğu için mutlu.
O kadar çok endişeli ki.
Ayağı yan tarafa takıldı ve neredeyse düşüyordu ama dizi onu destekledi ve o da diz çöktü.
Ancak yere basılan dizine kurşun isabet ettiği için pek şanslı olmadı.
"Ah..." diye inledi, titriyordu. Yüzünde, kollarında ve dizlerinde çok fazla yara vardı.
İçini çekti ve ayağa kalkmak için tüm sol enerjisini topladı.
Yaraları sızlıyor, dizinde iki kurşun yarası ve kolunda da kurşunun sıyrığı var.
Ama pes edemez, önce Taehyung'un güvende olduğundan emin olması gerekir.
Sonunda ulaşana kadar acıya katlandı
Kamp. Kamp kapısını koruyan askerler onun yüzünü hemen fark ettiler ve kapıyı hızla ona açtılar.
Şans eseri Bogum o askerlerden biriydi.
Şans eseri Bogum kapıyı koruyan askerlerden biriydi. Hemen onu aradı."Efendim! Yaralısınız, olmanız lazım"
"Atı hazırlayın, daha hızlı." Bogum hızla atın park alanına koştu ve rastgele bir atı yakaladı.
"Onu kaldırın." Jungkook emretti ve Bogum, Tae'yi dikkatli bir şekilde ata bindirmesine yardım etti. Bogum da ata biniyordu ve Tae destek almak için ona yaslanıyordu.-
"Onu eve getirin. Lütfen eve sağ salim döndüğünden emin olun." Sesi zayıftı ve nefes nefeseydi.
Diğer askerler askeri doktoru aradılar. Gelip Jungkook'a yardım etti. Bogum selam verdi ve ayrılmak üzereyken Jungkook konuştu.
"Ailesi sorarsa, onu kurtardığınızı söyleyin. Onu ormandaki bir uçurumun yakınında bir kızağa bağlanmış halde bulduğunuzu söyleyin."
Bogum'un ağzı açık kaldı. Kendisine neden böyle bir emir verildiğini bilmiyor. "B-ama efendim yapmadım"
"Lütfen, size güveniyorum Bay Park."
Bogum ilk başta tereddüt etti ama sonunda "Efendim, evet efendim!" diye selam verdi. Dedi ve gitti.
Jungkook kliniğe getirildi, yaralarının acısından dolayı o kadar çok inilti duyduk ki.
Bu çok fazlaydı ve dayanılmazdı.
"Ne oldu Kaptan?" Doktor sordu ama
Jungkook sessizliğini korudu. "O kadar çok yaran var, bunu nereden aldın?" Ama yine de yanıt yok.
"Diğer şehirde aniden kaçtığını duydum. Binbaşı rütbesine terfi etmek üzere olduğunu biliyor muydun? Teğmen sana bu konuda sürpriz yapacaktı ama sen kaçtın."-
İyileştikten sonra kollarında ve bacaklarında çok sayıda bandajla muayenehanesine gitti. Birkaç dakika bekledi ve sonunda beklediği kişi geldi.
"Efendim" Bogum selamladı ve ofisine girdi. "Rapor." Jungkook'un emrini verdi.
"Onun durumu iyi efendim, söyledim
söylediklerin hakkında onları Bay Kim'in bilinci hâlâ yerinde ama yakında iyileşeceğine inanıyorum." dedi.
Jungkook yavaşça başını salladı. Artık Tae'nin güvende olduğunu bildiği için nihayet nefes alabildi.
"Ben-eğer çok fazla sormazsam, neden onlara onu kurtardığımı söylememi istedin?"-
Jungkook sandalyesine yaslandı ve ona ne olduğunu söylemeden bir cevap düşündü.
"Benden nefret ediyor" diye başladı. "Onu kurtaranın ben olduğumu öğrenirse bundan hoşlanmaz. Ve lütfen kimseye söyleme."
Bogum yavaşça başını salladı ve gitti.
_____________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.