"Ah..."Tae gözlerini açtı, yeni uyandı ama şimdiden acıyla karşılanmıştı.
Yaralı bacağını tuttu, acıyordu. Ama zaten bandajlanmıştı.
Etrafına baktığında bir çadırın içinde olduğunu gördü; daha doğrusu kumaş bir çadır.
"Yüzbaşı! Uyandı!"
İçeriye bir askerin baktığını gördü ve her tarafta sesler vardı.
Jungkook bunu duyar duymaz gök gürültüsü hızına ulaştı. Muhtemelen Tae sonunda uyandığı için tanrılara teşekkür ediyordu.
İçeri girdi ve yanına diz çöktü, gözlerinde endişeyle Tae'ye baktı.-
"Nasıl hissediyorsun?" Jungkook yavaşça sordu.
Endişesinden onu tutmak, ona sarılmak ve öpmek istiyordu ama yapamıyordu. Çünkü çok sayıda stajyer ve asker arıyor.
"B-ben az öncesine göre oldukça iyiyim." Tae'nin sesi hâlâ zayıftı.-
Teğmen Min içeri girip Tae'nin varlığını inceledi. Soracak çok sorusu var ama kendini tutması gerekiyor.
"Eğer sorun olmazsa bize tam olarak ne olduğunu anlatabilir misin?" Durdurdu.
"Bombanın yakınında olduğunu düşünürsek, patlamadan sağ kurtulan tek kişi sensin."
Haklıydı. Ve Tae, can kaybı değil, yalnızca yaralandığı için minnettardı.
"Aslında bombayı patlamadan önce gördüm." Tae her şeyi hatırlamaya çalışarak başladı.
"Odadaki herkese anlattım ve koşmaya başladılar ama artık kendimi kurtarmak için çok geçti."
"Bomba çoktan patladı ve sonrasında hatırladığım tek şey bacağıma bir şeyin saplandığı, duvara çarptığım ve bilincimi kaybettiğimdi."
Teğmen başını salladı, "Hiç yoktan iyidir." Ayağa kalktı ve gitti.
Herkes çadırın önünden ayrıldı ama Jungkook kaldı.-
Mahremiyet sağlamak için çadırın açıklığını kapattı.
Onu rahatlatmak ve acıdan uzaklaşmak için Tae'nin elini tuttu.
"Zamanında dışarı çıkmamanızın başka bir nedeni var mıydı?" Oldukça şüphelendiği için sordu.
Tae sıkıntılı görünüyor.
"Ben..." diye başladı, "Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Ama..."
Jungkook, Tae'nin parmak eklemlerine bir öpücük kondurarak ona sorun olmadığını söyledi.
"Diğer Tae beni kontrol etmeye çalışıyordu."
Jungkook, sözlerini sindiremediği için duraksadı.
"Dışarı çıkacakken çok şiddetli bir baş ağrısı yaşadım. Ağrıdan bedenimi hareket ettiremedim ve çömeldim. Sanırım şimdi beni öldürmeye çalışıyor."
Küçük olan nasıl tepki vereceğini bilmiyordu. "Seni kontrol edebiliyor mu?" Tae başını salladı.
"Eğer yapabiliyorsa, sen de onu kontrol edebilirsin!"-
Ah, bunu yapabilmeyi ne kadar isterdi. "Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Şimdilik yapabileceğim tek şey onun bana verdiği her şeye karşı koymak."
Şu anda bir ormanın içindeler, geniş bir ormanın. Çünkü artık kampta güvende değiller. Ve burası en uzak yer.
Barınmaları için kamplar kurdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.