75

12 1 0
                                    


"Affedersiniz, bu adamı gördünüz mü? Bu kadar uzun, saçları hayır mı? Tamam, teşekkür ederim."

Bogum sorduğu kişiye saygı duruşunda bulunarak selam verdi.

İçini çekti, tuttuğu çizime baktı ve onu buldu.- kullanmak için Tae'nin bir resmini çizdi.

Hava çok soğuktu ama gerginliği onu terletiyor.

Taehyung'u arıyor ve sabahın erken saatlerinden beri etraftaki insanlara onu görüp görmediklerini soruyor.

Tae ona annesinin mezarını ziyaret edeceğini söyledikten sonra Bogum rahatlayamadı ve artık uyuyamadı.

Tae'nin babası yüzünden artık daha fazla tehlikede olduğunu bilerek neler olabileceği konusunda endişeliydi.

Tae'nin geri dönmesini beklediği için yeterince uyuyamadı ve şimdi de endişeleniyor.

"Kahretsin, Taehyung, neredesin?" Kendi kendine sordu.

Ama endişeden ağlamak istese bile etraftaki insanlara Taehyung hakkında sorular sormaya devam ediyordu.

Resmi gösteriyor, sonra onu anlatıyor

Yorgunluktan yanındaki bankta oturdu.

"Biliyordum, seni takip etmeliydim. Lanet olsun." Hayal kırıklığından dolayı kendine lanet etti.

Pazarda annesi ve erkek kardeşine işlerinde yardım etmesi gerekiyor ama burada kendini çok üzgün hissediyor.

Midesinin guruldadığını hissetti. Henüz öğle yemeği yemediğini fark etti.

En azından bir şeyler yemek için ayağa kalkmak üzereydi ki, uzaktan Jungkook'un Kaptan Hugo'yla birlikte Amerikan askerleriyle konuştuğunu gördü.

Bogum, Jungkook'a söylemesi gerekip gerekmediğini bilmiyordu çünkü o gece nasıl davrandığını görmüştü.

Ama öyle olsa bile yine de bilmesi gerekiyor değil mi?-

Konuşmalarının bittiğini görür görmez hızla onlara doğru gitti ve Jungkook'u aradı.

"Kaptan!" Ağladı ve Jungkook hemen ona döndü. Yeni bir şey yok, sadece bildiği aynı soğuk ifade.

"Hafta sonu, seninle bir işim var mı?"

Jungkook tek kaşını kaldırarak sordu. Bogum hemen çizimi Jungkook'a gösterdi ve bu onun kafasını karıştırdı.

"Özür dilerim efendim ama Taehyung'u kaybettim. Bana dün gece annesinin mezarını ziyaret edeceğini söyledi ama şu ana kadar geri dönmedi."

Açıkladı.

Jungkook bu sözlere oldukça hazırlıksız yakalandığını hissetti. "Annemin mezarı mı?"

Bogum başını salladı. "Evet efendim, annesi birkaç gün önce öldü."

Düşünceler Jungkook'un aklına hücum etti. Taehyung'un ne kadar üzgün olabileceğini düşünerek kalbinin yumuşamasından nefret ediyordu.

Ama onu hemen sildi.

"Özüre ihtiyacım yok. Ve onun nerede olduğunu biliyorum." Jungkook dedi ve Bogum konuştuğunda ayrılmak üzereydi.

"E-nerede olduğunu biliyor musun? Kaptan, beni ona götürebilir misin?" diye sordu ve Jungkook arkasına baktı ama ifadeleri okunamıyordu.

Bogum yutkundu.

"Sadece onu görmek istiyorum efendim, gerçekten endişelendim." Bogum yalvardı, sonunda Tae'nin nerede olduğunu bildiğini bildiği için kalbi patlayacakmış gibi hissetti.

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin