22

26 4 0
                                    


134.

Tae yüzüncü kez başka bir pozisyona geçti ama hâlâ uyuyamadı. Kafasındaki düşüncelerin yoğunluğu bunu zorlaştırıyordu.

Kampta uyuyordu, muhtemelen kaç kişi orada yaşayacaktı? 2 ay ve yarım mı? Ah, umarım uzun süre dayanır.-

Her takımın bir odası var, takım arkadaşları hala uyanık olsaydı eğlenceli olurdu ama hepsi derin uykuda.

Odadan çıkıp koridorlarda yürümeye karar verdi. Aslında hava o kadar karanlık çünkü saat 23:00 olmasına rağmen gökyüzü hâlâ biraz aydınlık.

Elleri arkasında, sessizce etrafta dolaşıyor. Okulunu gece vakti hiç görmemişti ve eski tasarımına rağmen hâlâ şaşkındı.

Tarlanın yanındaki bir ağacın önünde durdu, yapraklarının gölgesi gerçekten rahatlatıcı görünüyordu.

Oturmaya karar verdi -

altına girin ve bagaja yaslanın. Gökyüzüne baktı, yıldızlar ona göz kırpıyordu.

Eğer gece gökyüzünün ne kadar güzel olduğunu bilseydi, geceyi drama izleyerek ve tasarımlar çizerek geçirmek yerine ona bakmayı seçerdi.

Ve biraz üzgün hissettim. Gökyüzü

bu kadar güzel görünmemesi gerekiyor. Parıldayan ve parıldayan yıldızlar onu daha da hüzünlendirdi. Aydınlık ama karanlık. Aynı onun gibi.

Gökyüzünün sırları vardır. Karanlık gece gökyüzü çok güzel görünüyor ama ne sakladığını asla bilemezsiniz.

Ne yazık ki Tae gökyüzüydü.

"Hala merak ediyorum, merak ediyorum, güzel bir hikaye. Hala merak ediyorum, en iyi kısmını merak ediyorum. Hala merak ediyorum, bir sonraki hikayeyi merak ediyorum. Seni... benim yapmak istiyorum."

Tae şarkı söyledi, bu onun kendi bestelediği şarkı. Ama asla kimsenin duymasına izin vermedi, sadece kendisi ve piyanosu.

"Yeteneğiniz var Bay Kim."

Ani ses karşısında irkildi; aslında neredeyse atlayacaktı. Kim şaşırmaz ki?

"Aman Tanrım...bu kadar ürkütücü olmayı bırakabilir misin?" Ağladı, eli göğsünü yakaladı.

Jungkook da onun yanında oturuyordu. Ama gölgelerin arasında saklandığı için bunu hiç fark etmedi.

"Neden buradasın? Sana tahsis edilen odada olmalısın." Jungkook şapkasını taktı ve yere oturdu.
"Ben..." Tae durakladı, "Uyuyamıyorum. Uykusuzluğum var." Dedi ve bir iç çekti.

"Bende de var." Jungkook gökyüzüne bakarken konuştu. Tae ilgilenmiş görünüyordu.

"Gerçekten mi?" Jungkook'un yüzüne baktı ve kaşlarını çattı. "Yeterince uyumuyorsun ama yine de dinç görünüyorsun." Tae mırıldandı ama Jungkook onu duydu.

"Ben bir pandaya benziyorum." Ağladı, yüzü uzadı.

Jungkook ona baktı, "Bir pandaya benzemiyorsun."

Tae gülümsemesini kontrol etmek için dudağını ısırdı. "Gerçekten mi? O zaman sevimli görünüyor muyum?" diye sordu ve defalarca gözlerini kırpıştırarak ona baktı.

"Hayır." Jungkook duraksadı. "Zombi gibi görünüyorsun."

Tae'nin gülümsemesi soldu. Hemen koluna vurdu.

"Haha komik." Sonra gözlerini devirdi.

Bundan sonra içlerinde sessizlik hüküm sürdü. Hiç kimse konuşmaya cesaret edemedi, yalnızca cırcır böcekleri ve sessizliğin meydan okuyan sesi.

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin