109

23 1 2
                                    


[15 YIL SONRA]

Jimin gözlerinden yaşlar akarken yüksek sesle hıçkırdı.

Aynı üniversitedeydi ve onlar üniversite öğrencileri. Tae ve Jimin biraz mahremiyet sağlamak için çatıya çıktılar.

"Ah, hadi! O bir kayıp değil! Berbat!" Tae ağlayarak en yakın arkadaşını neşelendirdi.

Jimin neredeyse çığlıklarından boğulacaktı, gözyaşlarını sildi.

"O adam için ağladığımı mı sanıyorsun? Hayır! Ona ilk öpücüğümü verdiğim için ağlıyorum! Onun doğru kişi olduğunu düşünmüştüm ama beni hayal kırıklığına uğrattı." Jimin ağladı.

Tae içini çekti, aslında ne diyeceğini bilmiyordu.-

Hiç bir ilişkisi olmadığı için belki sadece kaçıyor? Yoksa köpek yavrusu seviyor mu? Ama gerçek aşkla ciddi bir ilişki? Bunu hiç yaşamamıştı.

Bazen Jimin ve o kavga etse de en yakın arkadaşının ağladığını görmekten hâlâ nefret ediyordu.

Jimin'in telefonunu kaptı.

"Hey! Ne oluyor?!" Jimin ağladı.

"Ne yapıyorsun?! Telefonumu geri ver!"

Jimin, Tae'nin elindeki telefonuna uzanmaya çalışıyordu ama Tae ondan daha uzundu.

"Hayır! Bana gösterdiğin fotoğraflarını sızdıracağımdan emin olacağım! Seni incitmenin ona getireceği şey bu!"-

Jimin'in gözleri parladı. "Deli misin sen?! Benim olduğumu anlayacak... Onu geri ver!"

Tae yazmaya çalışırken telefonu kaldırıyordu. İsimsiz hesabına giriş yaptı ve Jimin'in eski erkek arkadaşının videosunu okul dosyalarına gönderdi.

Tae bunun adamın imajını mahvedeceğini biliyordu ama o bunu hak ediyor.

Jimin, Tae'nin elinden telefona ulaşmak için bir banka oturdu.

Ama artık onun için çok geçti çünkü Tae çoktan koşup çatıdaki merdivenlere doğru yönelmişti.

"Kim Taehyung!"

Jimin onun peşinden koşarken bağırdı.

Tae 4. katta bazı öğrencilerle buluşuyordu.

Öğrencilere çarpmamaya çalışırken sürekli 'afedersiniz' deyip duruyor. Koşarken kıkırdıyordu çünkü Jimin'in onun peşinde olduğunu biliyordu.

Koşarken bağlamı yazarak okul dosyaları hesabına göndermeye çalıştı.

Şans eseri Ne başını kaldırdı ve Jimin'in gittiği koridorun diğer tarafında olduğunu gördü.

Şaşkınlıkla güldü ve hızla geldiği yere geri döndü.

Zemin kaygandı ama idare edebilir.

Jimin sağda olduğu için koridorun sol tarafındaki diğer merdivenleri kullanarak 3. kata indi.

Çarptığı öğrencilerden kaçmaya çalışırken neredeyse merdivenlerde tökezleyecekti.

Koştuğu için pek çok kişi ona bakıyordu.

Merdivenlerden iner inmez Jimin neredeyse yaklaşmıştı.

O kadar şaşırmıştı ki büyük bir çekingenlik yaptı. Kahkahası koridorda yankılandı.

Tae hızla sırayla sol tarafa geçti ve Başkan Konseyiyle buluştu.

"Kim Taehyung, koşmak yok!" Lisa, Tae'nin sürekli koşmasını izlerken ağladı.

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin