Tae, yakalandığını bilmesine rağmen onu kaldıran elleri hissetti, az önce gördükleri karşısında hâlâ şaşkındı.
"Kaptan" diye selamladılar hepsi. "Onu 3. katta buldum. Bizi gözetliyor gibi görünüyor."
Ama Tae buna şaşırmıştı. "Sana casus olmadığımı söylemiştim! WTF?"
Her iki kolunu da iki asker tutuyordu ve gitmesine izin vermeyeceklerini biliyordu. Ama yine de onların elinden kurtulmaya çalışıyordu.
"Onu araştırın." Soğuk bir ses duyuldu ve bu Tae'nin omurgasının ürpermesine yol açtı. Kaptan Jeon'un sesini duyduğuna inanamadığı için kelimenin tam anlamıyla susturuldu.
ses. Ama durun, o zaten ölmemiş mi?
Hâlâ omuzlarını silkmeye çalışıyordu ama başaramadı ve yalnızca yoruldu.
Bir odaya geldiler. Konuşmanın kaydedileceği başka bir odanın olduğu bir araştırma alanı gibi görünüyor ve muhtemelen sorguya çekilecek. Tahta bir sandalyeye oturtuldu ve ellerini sandalyenin arkasına bağladılar.
"Hayır, bırak beni!" Tae ağladı ve ipin tutuşu çok sıkı olduğundan canı acıdı.
"Neler olduğunu bilmiyorum ama ikinci kez söylüyorumcasus olmadığım zaman! En azından beni dinleyebilir misiniz?!" Ama kimse ona aldırış etmedi.
Kaptan Jeon odaya girdiğinde tekrar bağırmak üzereydi. Tae hem korktuğunu hem de kafasının karıştığını hissetti. Muhtemelen birisi ona oyun oynuyordur.
Sağda durdu
Tae'nin önündeydi ve bunun hiç faydası olmadı. "Adınızı söyleyin." dedi.
Tae ağzını açtı ama hiçbir kelime çıkmadı. Aniden boğazının kuruduğunu hissetti ve nedenini bilmiyordu.
"N-neden sana adımı söyleyeyim ki?!" Tae zorla bir kelime söylemek zorunda kaldı.
Ancak Kaptan silahını ona doğrultunca şaşırdı. "Seni buraya kim gönderdi? Patronun kim?"
Tae neredeyse gözyaşlarına boğulacak kadar gergin hissetti. "Ben casus değilim! Allah aşkına, bu yüzü gördün mü? Hiç bu kadar güzel bir casus gördün mü?"-
Sevimli görünmeye çalışıyormuş gibi gözlerini kırpıştırdı. Bunun işe yarayacağını düşündü ama yaramayacağını anladı.
Jungkook tetiği çekti ve Tae'nin arkasındaki duvara ateş etti.
"Ah!" Tae ağladı, korkudan titriyordu. Zaten ağladığının farkında bile değildi.
"Doğruyu söylersen sana zarar vermeyiz." Dedi ve silahı yerine koydu.
"Sen kimsin?", "O benim oğlum."
Bunu duyduğunda Tae'nin gözleri fal taşı gibi açıldı. Asker üniformalı yaşlı bir adam kızgın bir yüzle odaya girdi.
Bütün askerler onu selamladılar ve eğildiler.
"General Kim, üzgünüm ama onun sizin oğlunuz olduğunu bilmiyordum." Jungkook bunu söyledi ve ona selam verdi.
"Onu çöz." General emir verdi ve hemen Tae'yi çözdüler. "Gördün mü? Sana casus olmadığımı söylemiştim." Tae dilini çıkardı.
Ve Jungkook ona onu hemen susturan bir bakış attı. "Görevlerinin başına dön. Oğlum, seni şimdilik eve göndereceğim. Yorgun olmalısın."
"Ve siz Yüzbaşı Jeon, ofisimde görüşürüz. Sizinle önemli bir şey hakkında konuşmam gerekiyor."
Jungkook "Evet efendim" diyerek selam verdi.
______________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfic"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.