Bunu gördüğünde bir tuhaflık olduğunu biliyordu ama Tae ona bunu bir yerden aldığını söyledi.Bir yerin gelecek olduğunu bilmiyordu.
Jungkook yutkundu, inanmak istemiyordu ama şu anda tam önündeydi.-
Yanlışlıkla telefonun ortadaki tuşuna bastı ve anında aydınlandı.
Kendini ekranda görünce ilk başta kafası çok karıştı.
Taehyung'la birlikte dışarı çıktıkları o gece oyun salonlarından çekilmiş bir fotoğrafıydı bu.
O onun duvar kağıdıydı.
Jungkook neden kendisini ekranda gördüğünü bilmese de kalbinde bir sızı hissetti.
Ağlamamak için yutkundu ve ağzının içini emdi.
Çantanın içinin kendisine tanıdık gelmeyen şeylerle dolu olduğunu gördü.-
"Umarım şimdi bana inanırsınız efendim. Cezayı hak eden Taehyung burada değil. Lütfen Taehyung'u serbest bırakın, onun ne kadar incindiğini bilemezsiniz"
"Defol git." Jungkook telefonu çantanın içine atıp Bogum'a fırlatırken şöyle dedi:
"Efendim-"
"ÇIKIN DIŞARI!"
Jungkook öfkeyle titriyordu.
Bogum sustu çünkü Jungkook'un gözyaşlarına boğulduğunu görünce çok şaşırdı.
İlk kez bir askerin ağladığını görüyordu.
Bogum eğildi, işini iyi yaptığını biliyordu. "Efendim evet efendim!" Selam verdi ve gitti.
Kapı kapanır kapanmaz dizlerinin üzerine çöktü.
Yüreğinde acıyla bastırdığı hıçkırıklarını serbest bıraktı. Artık ne hissedeceğini bilmiyordu, kafası çok karışıktı ama kendini daha çok aptal gibi hissediyordu.
Artık birisi onun zayıf noktasını gördü ve bundan nefret etti.-
Bunca zamandır kendini güçlü olmaya zorluyordu çünkü başkaları tarafından istismar edilmek istemiyordu.
Yıllardır acısını saklıyordu, ne kadar yaşadığını kimse bilmiyordu.
Ve yalnızca aşkın onu yeniden bu kadar savunmasız hale getirebileceğine inanamıyor.
"Taehyung..." diye seslendi, ağzından sadece hıçkırıklar çıkana kadar tekrarladı ve tekrarladı.
Bogum'a inanıp inanmayacağını bilmiyordu ama kalbinin tepkisine göre inandığını biliyordu.
Ama bunun yerine gerçeğin Taehyung'un ağzından çıkmasını istedim.-
Cebinden Tae'nin ona verdiği mendili çıkardı.
O gün Tae gittiğinde mendili geri aldı ve temizlemek için yıkadı.
Çünkü Tae'nin ona olan sevgisini ancak bu şekilde hissedebiliyordu. Ve şimdi en çok onun tesellisine ihtiyacı vardı.
"Hyung, neden?"
Bu sefer kardeşine sesleniyordu. "Artık yüksek bir konumda olduğum için adaleti sağlamanın kolay olacağını düşündüm..." dedi.
Mendilini göğsüne tuttu ve ağlamasına izin verdi.
"Neden Taehyung'a benzeyen biri olmak zorunda? Neden?"-
Dışarıdan çok korkutucu bir dev gibi sert görünebilir ama aslında bir çocuğun sahip olabileceği yumuşak bir kalbe sahiptir.
Sadece bu, deneyimleri onu sert ve mesafeli yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.