Ancak bundan sonra Tae'nin ağzından artık hiçbir kelime çıkmadı; sadece acıyı simgeleyen hıçkırıklar çıktı.Ve Jungkook onu ne kadar incittiğini biliyordu.
Jungkook gözyaşlarını kontrol etmek için ağzının içini ısırdı. Ağlamaya hakkı yok.
Sadece birkaç dakika sonra Taehyung sakinleşti ama inlemeleri dizlerindeki ağrıyı gösteriyordu.
Kanıyordu ve tuza kan rengi verilmişti. Aynı Jungkook'unki gibi.
Tae'ye yardım etmek istiyordu ama ona ulaşamıyordu. O yüzden olduğu gibi davranmaya karar verdi.
"Hiçbir suçun olmadığını biliyorum. Sana tuzak kurduklarını biliyorum. Senin de bunu bildiğini biliyorum. Peki neden konuşmuyorsun?"
Tae sordu ve Jungkook ne diyeceğini bilmiyordu. Tae alay etti. "Sen tam bir korkaksın. Bunun için de sana para ödediler mi?"
Tae sonunda bir tokat sesi duyduğunda ve Jungkook inlediğinde hücreden çıkmıştı.
Gardiyan ona kırbaçla vuruyordu ve Tae ilk kez onun yüzünü gördü.
Morluklarla dolu.
Kırbaç yüzüne çarptı ve sol yanağında bir yara izi bıraktı. "Kes şunu!"-
Tae ağladı ve sivil muhafız hemen ona dik dik baktı. "Sen de vurulmak istiyorsun değil mi?" diye sordu ve Tae sustu.
Yaralı olmasına rağmen Jungkook, Tae'nin hâlâ onu önemsediğini bilmekten biraz mutluydu.
"Onu hemen buradan çıkarın!" Muhafız emretti ve diğerleri onun kollarını tuttu.
Tae, Jungkook'a son bir kez baktı ve dudakları kan içindeydi. Bu manzara karşısında kalbi ağrıdı.
Onu tekrar incittiği için ondan nefret ediyordu. Ama ondan daha çok nefret ediyordu çünkü tüm bunlara rağmen onu hâlâ seviyordu.
Gardiyanlar onu hapishaneden dışarı sürükledi.
______________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfic"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.