47

29 3 0
                                    


[GERİ DÖNÜŞ ]239.

"Jung-hey, saatlerdir öpüşüyoruz... mhm..."

Tae öpüşmelerinin arasında söyledi. Doğru ama ne zamandır sarılıyorlar ve öpüşüyorlar? İkisi de bilmiyordu.

Belki de gerçekten birbirlerini özlemişlerdi.

"O zaman konuşalım mı?" Jungkook sordu.

Jungkook sandalye masasına otururken Tae hala masanın yanında oturuyordu.

Işığı açmamayı tercih ettikleri için oda karanlıktı. Birlik görevi gören tek şey ayın parıltısıydı.

"Ne hakkında konuşmalıyız?"

"Dava hakkında neden konuşmadınız?"[ UYARI! ]

Sonraki birkaç bölüm söz konusu ülkeye karşı hiçbir şey kastetmiyor. Tamamı kurgu.

Jungkook bunun geldiğini gördü ve soracağını biliyordu. "Henüz sana her şeyi anlatamam"

"Bay Han'ı, tüm yasa dışı ateşli silahları, uyuşturucuları ve hatta ABD ile yapılan işlemleri öğrendiği için öldürdüler."

Tae ülkeye kaşlarını çattı. "BİZ?"-

"Onları ifşa etmeye çalıştı ama sonunda ölümle sonuçlandı. Bunu söylediğim için üzgünüm ama bunu emreden babanızdı."

Tae kanının başına hücum ettiğini hissetti. O kadar kızgın hissetti ki, o kadar kızgındı ki yumruklarını daha fazla sıkamayacaktı.-

"Davayı gerçek şüpheli konusunda yanıltmam için bana tuzak kurdular. Ve baban artık seni korumamı istemedi, bu yüzden beni bu şekilde tuzağa düşürmeye karar verdi."

Tae nefes al. Kendini sakinleştirmesi gerekiyor. "Polise söylemeliyiz! Ya da mahkemeye! Onun babam olması umurumda değil-"-

"Hayır, yapamayız... henüz." Jungkook onu sakinleştirmek için elini tuttu ve şans eseri bunu yaptı.

"Neden?"

"O bir General. Düşündüğünüzden çok daha fazla bağlantısı var.

Her zamanki gibi, her zaman böyle. Yeni bir şey yok, insanlar her zaman gerçek yerine parayı seçerler.

Nasıl korkunç.-

"Ama şimdi değilse ne zaman? Pek çok bağlantısı olduğunu söylüyorsunuz, o zaman onu nasıl parmaklıklar ardına koyacağız?"

"Siyasetle güçlü bağlantıları varsa, halkla bağlantıları da yoktur."
Tae bir saniyeliğine sessiz kaldı ve Jungkook'un az önce söylediklerini sindirmeye çalıştı.

"İnsanların olup biteni anlamasını sağlayacağımızı mı söylemek istiyorsunuz?" Jungkook başını salladı.

İnsanlar saf görünebilir ama hepsi akıllıdır. İstismar edilip edilmediklerini anlayacaklar. Ve buna karşı savaşmaktan çekinmeyecekler.

Vatandaş hükümetten daha güçlüdür.

Keşke vatandaşlar konuşabilecek kadar cesur olsalardı, o zaman her şey fethedilebilirdi.

Tae başını salladı, zaten anlamıştı. Ama kafasında sorular var.

"Neden Lisa'yla nişanlanmış gibi davrandın?" O sordu. Sahte olduğunu biliyordu ama kalbi hâlâ asıktı.-

"Ve önceki soruma cevap vermedin. Neden davaya karşı konuşmadın?" Bir kez daha sordu.

"Her şeyi açıkladım. Eğer aleyhinde konuşursam yanlış zamanda yakalanacaklar. Ve her şey daha da kötüleşecek."

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin