90

13 1 0
                                    

Kapıdan aşağı kaydı, ağzından sadece hıçkırıklar çıkıyordu. Ağlamalarından dolayı konuşmayı bile başaramıyordu.

Bunu bildiği için korkmuştu bile. Ve artık ne olabileceğini bilmediğini bilmek.

Çünkü biliyor musun?

Yeni yıl henüz bitmedi.365.

"Taehyung!"

Bogum zar zor yürüyebiliyordu ama kendini kalkıp Tae'ye sarılmaya zorladı. Tae hemen gözyaşlarına boğuldu, ona sarıldı ve ikisi de dizlerinin üzerine çöktü.

"İyi misin? -bu ne-SENİ ZARAR ETTİLER Mİ? BUNU SANA Mİ YAPTLAR?"-

Bogum, Tae'nin kolundaki, boynundaki ve bacaklarındaki yanık izlerini görünce öfkelendi. Hatta tokat attıklarını bilerek yanaklarının kızardığını gördü.

"O pislikler!" Bogum, kendisi hâlâ acı içinde olmasına rağmen Tae'nin intikamını almak için ayağa kalkmaya çalıştı.-

"Bogum, sakin ol! Yaran daha da kötüleşebilir!" Namjoon onu yerde tuttu ve Tae onun burada olmasına şaşırdı.

"N-Namjoon hyung? Burada ne yapıyorsun?" Bogum'un dizinde zaten bir bandaj olduğunu görünce sordu.

Namjoon, Tae'yi sıcak tutması için hırkasını verdi.

Bogum'un annesi de oradaydı, hatta kardeşi bile. "Bogum bize olanları anlattı, onu yerde yatarken gördüğümde neredeyse bayılacaktım. İyi ki Namjoon'u evimizin yakınında gördüm, bize yardım eden oydu."

Bogum'un annesi açıkladı ve Tae sessiz kaldı.-

"Gerçekten ne oldu? O adamlar kim Tae? Neden senin peşindeler?" Namjoon sordu.

Tae'nin cevabını beklerken hepsi sessizdi. Ancak sorgulanan kişi tek kelime edemedi.

"Şimdi ona sormayalım. Muhtemelen travma geçirmiştir." Bogum onlara anlattı.

Tae tüm düşünceleriyle ayağa kalktı. Sırt çantasına gitti ve bir kese aldı.

Yemek odasına geri döndü ve keseyi Bogum'a verdi. "Bu nedir?" Bogum kafası karışmış hissederek sordu.

Tae, Bogum'un annesine baktı, "Hanımefendi, siz Kore'yi terk etmelisiniz."

Söylediği şey üzerine kaşları çatıldı. "Kore'den ayrılmak mı? Neler oluyor?"

Annesi panikledi, Tae'nin davranışından dolayı çok gergindi. "Bu kese biriktirdiğim parayla dolu. Bu sizin Avustralya'ya giden bir gemiye bilet almanız için yeterli."

Açıkladı.

"Neden gitmemizi istiyorsun? Bir sorun mu var?" Bogum çok endişeli hissederek sordu.

Tae ne diyeceğini bilmiyordu. Onlara söylemek istiyordu ama onları korkutmak istemiyordu. Çünkü belki bazı şeylerin bilinmemesi daha iyidir.

"Tae, bize nedenini söylemek zorundasın."

Tae bir süre sessiz kaldı. Söylemek istemiyordu ama sanırım başka seçeneği yoktu.

"Bir dünya savaşı yaklaşıyor." Herkesi sessizlik ve şaşkınlık içinde bırakarak başladı.

"Çok yakında bir dünya savaşının geleceğini hissedebiliyorum"

Bir el şoktan Bogum'un annesinin ağzına doğru fırladı. Namjoon bile şaşırdı ve endişelendi. Ama Bogum, belki de Tae'nin tüm bunları nasıl gördüğünü biliyordu.

"İnsanlar Amerikalıların bizi ele geçirmeye çalıştığını anlamadıkça burada güvende değiliz."

[ Bakış açısını değiştir: JUNGKOOK ]-

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin