"Tae kalabilirim, başımın çaresine bakabilirim-"Tae, ailesiyle birlikte Avustralya'ya mı gideceği yoksa Kore'de mi kalacağı konusunda henüz onunla tartışmayı bitirmemiş olan Bogum'u susturdu.
"Başka seçeneğin yok. Ayrıca orada çok daha güvende olacaksın." Tae samimi gülümsemesini gösterdi.--
Bogum'un tepkisi okunamadı. Sanki derin bir şeyler düşünüyormuş gibi.
"Ama eğer Avustralya'ya gidersem..." Bogum duraksadı, endişeli olduğu için parmakları üzerinde kıpırdanıyordu.
"Seninle kim ilgilenecek? Kaptan'ın gözleri her zaman senin üzerinde olacak bir şey değil."--
Tae de bunu düşünmüştü. Aslında yalnız kalmaktan korkuyor, özellikle de dünyada kalan tek kişinin sen olduğu hissinden.
Ama bencil olmak istemiyordu; eğer öyle yaparsa arkadaşının hayatı tehlikeye girecekti.
"Yemek yapmayı bilmiyorsun, nasıl yiyeceksin?"
"Sabah seni kim uyandıracak? Başın belaya girdiğinde kıçını kim kurtaracak? İnatçı olduğunda seni kim azarlayacak? Kim..."
Tae onun sevimliliğine kıkırdadı ama bu aynı zamanda kalbini de acıttı çünkü bunları özleyecekti.
"Kendim halledebilirim, merak etme."
Aslında limandalar, Avustralya'ya giden gemiyi bekliyorlar. Bogum'un annesi ve erkek kardeşi bankta oturmuş bekliyorlardı.
Tae onları gitmeye ikna etmişti çünkü bu aynı zamanda onların iyiliği içindi. Durumun tehlikesini bilerek kalmalarına izin vermesine imkan yok.
Bogum sustu ve denize doğru baktı.
Orada çok fazla insan var ama ışığın ve denizin yansımasını Bogum'un gözünde çok net görebiliyoruz çünkü gözleri yaşlıydı.
Tae de üzgün hissetti, bu yüzden rahat olsun diye ona arkadan sarıldı.
"Ağlama! Ben de ağlayabilirim!" Tae başını Bogum'un sırtına yaslarken kıkırdadı.
"Sadece korktum." Bogum'un sesi titriyordu ama idare etmeye çalışıyordu. "Neden?"
"Ya bu son görüşmemizse? Ya bundan sonra birbirimizi bir daha göremezsek?"
Tae sessizdi, olasılıkları düşünmek bile onu yeterince incitiyordu.
"Öyle söyleme, yine de buluşacağız!" Tae sarılmayı kesti ve onu neşelendirmek için şakacı bir şekilde yüzünü avuçladı.
"Ya geri döndüğümde senin geleceğe geri döndüğünü öğrenirsem? Tae çok üzülüyorum."-
Bogum'un yüzünden bir gözyaşı aktı ve ilk önce acıyı simgeleyen sol gözündeki gözyaşı düştü.
Ve Tae için bu daha da acı vericiydi çünkü Bogum ağlarken görmek isteyeceği son kişiydi. Ve Tae nasıl cevap vereceğini bilmiyordu.
"Eğer böyle olursa lütfen beni unutma."
"Ayrılmak istemiyorum." Bogum bir kez daha söyledi ve Tae yeniden tartışma başlatmaya çalıştığı için kıkırdadı.
"Üzgünüm ama bunu yapmak zorundasın." Yanaklarını sıktı ve onu neşelendirmek için gülümsedi. Ama bu Bogum'u daha da üzdü çünkü ya onun gülümsemesini bir daha göremezse?-
Liman personelinin Avustralya'ya giden geminin geldiğini bağırması yalnızca birkaç dakika sürdü.
Bogum'un eli Tae'yi sanki bırakmak istemiyormuş gibi sıkılaştırdı. Ve Tae onun bir bebek gibi olduğunu, çok tatlı olduğunu düşünüyordu.
Ama acı daha baskındı.
"Taehyung lütfen kendine dikkat et." Bogum'un annesi ona son bir kez sarıldı. Bogum'un küçük kardeşi onu selamladı.
Ve Bogum açıkça gözyaşlarını geri tutuyordu.
Gemiye atladılar ve Tae birinin ayrılacağı hissinden nefret ediyordu.
Deja vu gibi geldi çünkü kardeşlerini uğurladığında da aynı durum yaşanmıştı. Ve bunun bunu hissedeceği son sefer olacağına dair kendine söz verdi.
"Avustralya'da kardeşlerimi görürseniz lütfen onlara yazdığım mektubu verin!" Tae geminin gidişini izlerken bağırdı.
Pek çok insanın sevdikleriyle vedalaşmasıyla birlikte yeniden yalnız kaldığını hissetti.
Tıpkı hayatının geri kalanında hissettiği gibi. Ama biliyorsun, daha iyi şeyler bulmak için yalnız olmalısın.
Tae, esintinin tenine değdiğini hissettiğinde gözlerini kapattı.
"Sonunu hissedebiliyorum ve bundan o kadar nefret ediyorum ki." Tae titreyen nefesiyle kendi kendine fısıldadı.
İçini çekti ve ağır bir kalple yavaşça limandan ayrıldı.
______________________________________________
Tae twitt:
~> Gerçekten doğru seçimi yaptığımı umuyorum
______________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.