231.Tae tamamen sessizdi ve kendi kendine düşünüyordu. Tek duyduğu, odadaki bazı insanların fısıltılarıydı - o kadar da fazla değiller - ama Tae'nin kendisini rahatsız hissetmesine yetiyordu.
Yargıç hala orada değil ve Jungkook da öyle.
Şu an buradan gidebilmeyi ne kadar da isterdi, onlar fark etmeden ortadan kaybolmayı ne kadar isterdi.
Hiçbir şey duymak ya da görmek istemiyordu ama başka seçeneği olmadığını biliyordu. Her zaman öyle yapar. Ve çok berbat.
Kapı açıldı ve tüm gevezelik sona erdi.
Jungkook kollarından tutan iki polisle içeri girdi. Üzerinde mahkum kıyafeti vardı ve yüzünde daha fazla morluk vardı.
Hapishanede dayak yiyor, buna nasıl cesaret ederler?
Ancak iki polis dışında yanında oturan kimse yoktu.
Sadece o. Yapayalnız.
Ve Tae'nin kalbi ağrıyordu. Jungkook'un bu durumla tek başına yüzleştiğini ve yanında kimsenin olmadığını bildiği için çok üzülüyordu.
Bakışlarla karşılaştıklarında hemen aşağıya baktı. Tekrar gözyaşlarına boğuluyor ve hepsi onun yüzünden.
Yumruklarını kucağında sıktı.
Yanına gidip ona sahip olduğunu söylemek istiyordu. Ancak bunun şimdilik imkânsız olduğunu biliyor.
Masum olduğunu biliyor, bunun sadece bir tuzak olduğunu biliyor.
Ama kendisinden daha güçlü bir kişiye karşı o nedir?
Adaleti sikeyim. Siktir et.
Tae kendini sakinleştirdi, şu an ağlamak için doğru zaman değil.
Pek çok insan babasının yanında oturuyordu, oysa hiç kimse Jungkook'un yanına parmağını bile sürmeye cesaret edemiyordu.
Çok geçmeden hakim geldi. Ve babası güven dışında hiçbir şey hissetmiyordu.
Taehyung bundan nefret ediyordu.
Ancak tanımadığı yargıcı gördüğünde Jaewon'un gülümsemesi hemen soldu.
Gözleri şaşkına döndü ve avukatı bile şaşırdı.
'Buna şaşıracak ne var?' Tae merak etti ama şimdilik bir cevap alamayacağını biliyordu.
❗AŞAĞIDAKİ BİLGİLER SADECE HAYRAN KURGUSUDUR HERHANGİ BİR BAKIM VEYA HÜKÜMETLE ALAKASI YOKTUR !❗(Yazar tarafından belirtilmiştir)
Hakim yerine oturdu. "Davayı ara." Sipariş verdi.
Katip bir kağıdı çevirdi ve okudu: "Kim Jaewon, Jeon Jungkook'a Karşı. Cinayetle ilgili 1814 numaralı ceza davası. Bu dava için."
Yargıç başını salladı. "Kovuşturma için duruşmalar.
Katip tekrar okudu. "Av. Min Hyungseok, Savcı Yardımcısı Han Joyeon, Av. Park Haeun, 2. savcı yardımcısı ve Av. Jang Ae Ri, Özel Savcı."
Tae, Jungkook'un yapayalnız olduğunu anlamıştı. Ama avukatının da yanında olması gerekmez mi?
"Savunma amaçlı görünüm."
"Avukat Cha Jiyeon ve Avukat Lee Hanbin. Ama Bay Lee orada değil."
Yargıcın kaşı kalktı ve çok yalnız görünen Jungkook'a baktı.
"Bay Jeon, avukatınız nerede?" Jungkook başını kaldırıp baktı, "O öldü."
Ve Jaewon sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.