"Bay Kim, siz yüksek profilli bir aileden geliyorsunuz, dolayısıyla ata binme eğitimi almış olmanız gerekirdi." Dedi ama Tae sustu.Bu bedenin sahibi o değil, dolayısıyla atı nasıl çalıştıracağını bilmesine imkan yok.
"Ciddiyim, gerçekten bilmiyorum." Tae utanmıştı.
Jungkook içini çekti ve sanki bir çözüm arıyormuş gibi etrafına baktı.
"Tamam, benimle gel." Tae'de şaşırmıştı. Bunu yanlış yorumladığının farkındaydı.
"Pardon?", "Beni duydun. Hadi, geç kalıyoruz. Geç kalmaktan hoşlanmıyorum."-
Tae ata binmek için elinden geleni yaptı, spesifik olmaya çalıştı. Ama sonunda sadece kendine zarar verdi.
Jungkook yeterince dayandı ve Taehyung'a yardım etmek için aşağı atladı.
"Sol ayağını kancanın üzerine koy ve sonra kendini yukarı çek."
Tae söyleneni yaptı ama bu sefer
Bu çok daha kolay çünkü Jungkook'un elleri onun belindeydi ve bu onun ata binmek için kendini yukarı çekmesine yardımcı oldu.
"AAAA!" Tae ata binmenin biraz yüksek olduğunu fark ettiğinde ağladı. Hemen yere çömeldi.
"Senin derdin ne?" Jungkook fısıldadı amaTae onu duydu. "Bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordum!" O ağladı.
"Dik oturun. Siz onu bu şekilde tutarken at koşamaz." Tae hafifçe dik oturmaya çalıştı ama ne zaman aşağıya baksa eski pozisyonuna geri dönüyordu.
"Bay Kim, zaten geç kaldık."
Ama Tae onu dinlemedi. Bunun yerine atı daha sıkı kavradı.
Jungkook küfretmek istedi ama bunun saygısızlık olduğunu biliyordu. Tae onun önünde oturuyordu ve o da arkasında.
Yeterince güçlüydü ve hızla Tae'nin omzunu çekerek dik oturmasını sağladı.-
"Tanrım! Huhu, anne." Tae ağladı ve koltuğunda donduğunu hissetti.
Jungkook hemen atı koştu ve bu Tae'yi o kadar şok etti ki neredeyse her çığlığında küfrediyordu.
"ALLAH'IM LÜTFEN BENİ HENÜZ GETİRME"
"WTF biraz yavaşlayabilir misin-"
"TANRI'NIN ANNESİ KUTSAL Meryem-"
Tae neredeyse Jungkook'un kollarını tutuyordu çünkü tutacak hiçbir yeri yoktu.
Çığlıkları yüzünden insanlar her yolda onlara bakıyor. Ama bir şey onu vurdu.Jungkook'un ensesinden nefes aldığını hissedebiliyor ve hatta vücudunun sıcaklığını bile hissedebiliyordu.
Çok yakınlar.
Kamp yapacakları okula geldiler. Çok sayıda asker var, belki de eğitim için yeni grup olduğundandır.
Jungkook atı kenara park etti ve Tae'nin attan inmesine yardım etmek için aşağı atladı.
Jungkook gülecek mi yoksa hayal kırıklığına mı uğrayacak bilmiyor çünkü-
Tae titreyen bacakları yüzünden neredeyse yere düşüyordu. Deniz tutmuş görünüyordu.
"Yaşıyorum, tanrım, hayattayım." Tae göğsünü yakalayıp nefes nefese kalırken konuştu. Elleri titriyoruz.
Jungkook gülmesini tuttu ve dikkatini çekmek için öksürdü.
"Beş dakika sonra ilk telefon. Bahçede görüşürüz." Jungkook gitmeden önce söylemişti.
Tae ata tutundu. "Kaptan Donut gerçekten öyle mi? Neredeyse kalp krizi geçiriyordum." Atla konuşurken dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.