"Ah, Jungkook...?" Tae aradı, vücudu hâlâ saklıyken kafası banyo kapısından dışarı bakıyordu.
"Evet?" Jungkook cevap verdi.
Tae tereddütle vücuduna baktı. "B-ben yapmak istediğim şeyin hoşuna gideceğini sanmıyorum." dedi.
"Ne demek istiyorsun?"-
Tae ağzını açtı ama hiçbir kelime çıkmadı. Doğru mu yaptığını, yoksa sadece mutlu olmak mı istediğini bilmiyordu, bu yüzden cesareti ortaya çıktı.
"Neden hâlâ saklanıyorsun? Buraya gel." Jungkook cesaretlendirdi.
"Ama...bir şey yaptım."
"Dışarı çık. Nasıl görebilirim?"
Tae yutkundu, gergin hissediyordu ama bunu yapmayı gerçekten istiyordu.
Tae dışarı çıkar çıkmaz Jungkook bayılacakmış gibi hissetti. Şaşkınlıktan vücudundaki hiçbir şeyi hareket ettiremiyordu. Hissettiği tek şey kalbinin çok hızlı atmasıydı.
Tae'yi gözleriyle takip etti.
Tae beyaz, uzun kollu bir polo tişört giyiyor, uzunluğu kalçasından sadece 3 inç aşağıda. Yakaları omuzlarının aşağısındaydı ve kazak gibi pençeleri vardı.
Ama Jungkook'un şaşırdığı şey bu değildi.
Coz Tae'nin altına hiçbir şey giymiyordu - sadece çıplak ve güzel bronzlaşmış vücudu.
Jungkook çok uzun süre sessizce baktı ve Tae biraz endişeli hissetti.
Utandığından kendini gizlemek için arasına kumaş çekti. "B-ben özür dilerim üstümü değiştireceğim-"
Gitmek üzereydi ki Jungkook konuşup onu durdurdu.
"Değişme." -
Polo açıktı, düğmeli değildi. Tıpkı bir ceket gibi ama omuzlarından açıktaydı.
Jungkook şaşkınlıktan çığlık atmak ister gibi oldu.
"Harika görünüyorsun, değişme."
Jungkook yüzü kızararak konuştu.Tae yavaşça kanepeye gitti, böylece Jungkook resim yapmaya başlayabilirdi.
"N-nasıl poz vermemi istersin?" Tae sordu çünkü genellikle böyle olur. Özellikle nü bir resimde pozlar çok önemlidir çünkü duyguları aktarması gerekir.
"Ben-Bu sana kalmış, kendini nerede rahat hissedeceğin. Ben düzelteceğim, eğer olursa?"-
Jungkook zihinsel olarak paniklediği için göz temasından kaçınmaya çalışıyordu.
O zamanlar onu çıplak görmüş olmasına rağmen yine de Taehyung'un ne kadar güzel olduğuna hayran kalmayı başarmıştı. Ağlayacakmış gibi hissetti.
Tae yana doğru baktı ve sanki bir üçgen oluşturuyormuş gibi bacaklarını yukarı kaldırdı.
Kollarını dizlerinin üzerine koydu ve başını yasladı. "B-bu iyi mi?" diye sordu.
"Ah evet...sadece...bekle." Jungkook ayağa kalktı ve Tae kalbinin çok hızlı attığını hissedebiliyordu.
Genç olan elini tuttu, "Sanırım elini şuraya koysan daha iyi olur."
Ve şimdi bacaklar bu pozda kaldı. Tae'nin elleri şimdi bacaklarının arasındaydı ve başı dizlerine doğru eğilmişti.
"Bunun gibi?" Tae sordu ve Jungkook başını salladı.
Koltuğuna geri dönmeden önce Jungkook, Tae'nin saçını yüzünü kapattığı için kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Mükemmel."
Jungkook geri döndü ve boş bir tuvalin önüne oturdu, Tae ise biraz gerideydi.
Jungkook aslında odaklanamıyordu çünkü ne zaman onu çizmeye kalksa Tae de ona bakıyordu. Ve o çok güzel.
"Kulağınızın nesi var Kaptan?"
Tae hala pozundayken sordu. "Neden kırmızı?" Tae dalga geçti çünkü Jungkook'un sevimli olduğunu düşünüyordu.
Jungkook hafifçe gülümsedi. "Bunu yapmaya devam edersen eskisi gibi kendimi kaybedebilirim."
Tae kapalıydı. Kahretsin.-
Sadece birkaç dakika içinde çizim tamamlandı. Ve Jungkook resim yapmaya başlamıştı.
Mümkün olan tüm renkleri karıştırıp tabanı ve gölgeleri koymaya başladı.
"Hyung..." diye seslendi Jungkook, referans almak için büyüğüne bakarken.
"Hım?" Tae mırıldandı.
"Teşekkür ederim." Jungkook mırıldandı, gözleri biraz parlıyordu. Ve Tae'nin kafası biraz karışmıştı.
"Ne için?" Yüz hatlarını incelerken Jungkook'a bakarak sordu.
"Vücudun konusunda bana güvendiğin için." Jungkook büyük samimi bir gülümsemeyle baktı.
"Bu cesareti elde etmenin zor olduğunu biliyorum. Ama bana kendin, bedenin, ruhun ve her şeyinle güvenmiş olman beni gerçekten etkiledi. Ve seni temin ederim ki güvenin boşa gitmeyecek."
Tae onun sözlerine gülümsedi. Bunları beklemediği için gözleri yaşardı.
"Seni seviyorum."
Jungkook kalbi çok hızlı attığı için kendini sağır hissetti. Çok şaşırmıştı ve mutluydu çünkü gerçekten birdenbire ortaya çıkmıştı.
Sadece bu üç basit kelimeden ibaretti ama onun için çok şey ifade ediyordu.
"Seni daha fazla seviyorum." Jungkook gülümseyerek cevap verdi.
Birkaç saat sonra boyama tamamlandı. "Bitti." Jungkook gururla söyledi.
"Görebilir miyim?" Tae heyecanla koltuktan hızla kalkarken konuştu. Çok uzun süre hareketsiz poz verdiği için biraz uyuşmuş hissediyordum.
Tabloyu gördü ve gülümsemesi düştü.
Onun tepkisini gören Jungkook'un kalbi kırıldı. "N-neden? Hoşuna gitmedi mi?" diye sordu.
Tae yavaşça tabloyu tuttu ve bir kez daha baktı. "Benimle dalga mı geçiyorsun?"
diye sordu, Jungkook endişeli hissetti.
"Bu çok güzel! Senin insan olmana imkan yok!"
Jungkook rahat bir nefes aldı.
"Jungkook...Ben bu kadar güzel değilim." Tae tabloya bakarken konuştu.
Jungkook kaşını kaldırdı, Tae'nin söylediklerine biraz kızmıştı.
"Ne dedin?" Jungkook dilini şaklattı ve ifadesi değişti.-
Tae biraz çekindiğini hissetti.
"B-ben bu kadar güzel değilim...beni sen çizdin"
Jungkook tuvali elinden aldı ve yan tarafa koydu. Tae, Jungkook onu taşıyıp yatağa fırlattığında şaşırmıştı.
"Buda ne?"
"O kadar güzel olmadığını söylemiştin değil mi?"
Jungkook onun üstündeydi, neredeyse kollarını yanına koymuş ve onu kilitlemişti.
"Evet"
"O zaman sana ne kadar güzel olduğunu göstereceğim."
Ve yine gecenin geri kalanında,
gerçekten tarih oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.