67

14 2 0
                                    


🌳

---

Bogum'un gözleri Tae'nin sağ eline takıldı, bezle kaplıydı ve üzerinde kan lekeleri vardı.

"Eline ne oldu?" Bogum sordu. "O-Ah, ah..."

"Kendimi yaraladım... Kaptan'a hediyeyi yapıyordum." Dedi ve cebindeki mendili çıkardı.

Bogum başını salladı, nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.

Kaptan, Taehyung gibi birine sahip olduğu için şanslı olmalı. O da bu sevgiyi hissetmek istiyordu.

Tae'nin Kaptan'a ne kadar değer verdiğini hissetmek istiyordu, Taehyung tarafından sevilmenin nasıl bir şey olduğunu hissetmek istiyordu.-

Ama ne yazık ki o gerçekteydi.

O sevgiyi asla hissedemez. Tae'nin dudaklarını asla üzerinde hissedemiyordu. Tae'nin ona 'Seni seviyorum' kelimesini söylediğini asla duyamaz.

Kısacası o asla Jungkook olamayacak.

"Görebilir miyim?" Bogum sordu.

Tae ona mendili verdi ve Bogum mendile bakarken gülümsedi.

"Sevimli görünüyor." Yorumunu yaptı, ah bunun onun için olmasını ne kadar da isterdi. "Gerçekten mi? Nasıl diyorsun?"

"Belki de bunu sen yaptığın içindir." Tae bu söz üzerine biraz kızardı.

"Eminim Kaptan bundan hoşlanacaktır."

Bogum ona mendili geri verirken Tae gülümsedi. "Teşekkür ederim."

Bogum yaralı elini tuttuğunda şaşırmıştı ve Tae'nin zarar görmeyeceğinden emin olmak için çok nazik davranmıştı.

"Bana sana sahip olduğumu söyledin değil mi? Sadece senin de bana sahip olduğunu bilmeni istedim."-

Tae gülümsedi ve Bogum'un elini tuttu.

Hiçbir sözü yoktu, daha fazla konuşamayacak kadar yorulduğunu hissetti. Bu yüzden elini Bogum'un omzuna koydu ve gözlerini kapattı.

En azından ay onu anladı.

Bogum, Tae'nin uyuduğunu hissettiğinde yavaşça eğilerek başına hafif bir öpücük verdi.

Tae uyuduğu için kendini cesur hissediyordu. Ama aynı zamanda daha fazla bir şey yapamayacağını bildiği için de üzgündü.

"Seni seviyorum...senin de öyle olmasını diliyorum..."

______________________________________________

Tae cv.

~> ne oldu bilmiyorum yatağıma nasıl çıktım

~> belki de çok ağladığım için başım ağrıyor

~> Annemi çok özledim...

~>Annemi iki kez kaybettiğime inanamıyorum

______________________________________________

🌳

---

Zaten pazartesi, tam olarak sabahın 3'ü. Şu anda Tae'nin eğitim için kampa geri dönmeye hazırlanması gerekiyordu.

Ama şu ana kadar hâlâ yatakta oturuyor, boşluğa bakıyordu.

Yoongi yatağında değildi ve bunun sebebini merak ediyordu.-

Jennie hâlâ uyuyordu ve mutluydu. Bir ebeveynini kaybetmeyi deneyimlemek için çok genç ve Tae bunun için çok üzülüyordu.

Kapıdan üç küçük vuruş duyuldu, kapı açıldı. "Hey, gidiyor musun?" Bogum sordu.

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin