73.

14 1 0
                                    


Tae tekrar yere düştü. Enerjisi kalmadı, fiziksel ve duygusal olarak çok tükenmişti.

Ne oluyordu? Hiçbir fikrinin olmamasından nefret ediyordu.

Bandajlı eline baktı, yaralar hala oradaydı. Ve daha çok acıtıyor.

Çünkü Jungkook hediyesini çöpe attığı anda çabalarının da boşa gittiğini hissetti.

Bunun için çok çalıştı. Parmakları acısa bile durmadı. Belki en iyisi olmayabilir ama tüm sevgisini ve çabasını oraya harcadı.

& Jungkook bunu görmedi.-

Tae gözyaşlarının aktığını hissetti ama artık ağlayacak enerjisi yoktu.

"Jungkook... beni koruyacağına söz vermiştin." Tae kendi kendine fısıldadı, sesi çok zayıftı.

"Bana söz vermiştin değil mi?" Tekrar bir gözyaşı dalgasının geldiğini hissettiğinde sesi çatladı.

Kimsenin gelip onu teselli etmeyeceğini bildiği için sessizce ağladı. Sadece kendisi.
Birkaç dakika gözyaşı döktü, hücrenin içinden bir kadın sesinin konuşmasıyla şaşırdı.

"Acıtır mı?" Tae irkildi ve hemen yerden kalktı.

Tae'nin gözleri hayretle haykırdı, "M-Bayan Peri?" Ağladı, onu gördüğüne sevinmesi mi yoksa endişelenmesi mi gerektiğini bilmiyordu.

Onu geçmişe çeken kahrolası kişi ya da mistik yaratık, kahretsin.

"E-geri döndün! Seni-gördüğüme inanamıyorum." Tae dedi.

Peri tırnaklarını boyuyordu ve nesneler ona çok tanıdık geliyordu. "Ojeyi nerden aldın?

Peri, tırnak renginden memnun kaldığı için gülümsedi. "Geleceğe gittim, bunu bana diğer Tae hediye etti. Çok hoş değil mi?"

Ona parmaklarını gösterdi.

"E-evet-", "Ah tabii ki hayır."

Aniden gelen ses karşısında irkildi. Periye baktı ve aurası artık değişti.

"Şu anda çok kızgınım Kim Taehyung." Ojenin tek dokunuşuyla yok olmasını sağladığını söyledi.-

"N-ne yaptım...?" Tae sonunda sordu, ellerine baktı, zincirlerin tutuşu bileklerini acıtıyordu.

Peri ayağa kalktı, sonra sanki düşündüğü gibi geri döndü ve dördüncü oldu.

"Hangisi, kötü haber mi, yoksa diğer kötü haber mi?".

Tae seçim yapamadı. Hiç üzüntüden çıkamaz mı? Bugünün hepsi kötü haber.

"Ya ben bunu sana bırakıyorum." Tae zayıf sesiyle konuştu. "

"Yani temel olarak buradaki orijinal Taehyung, Kaptan'ın erkek kardeşinin ölümünün beyniydi."-

"Sevdiği kız Junghyun'a aşık olduğu için bunu kıskançlıktan yaptı. Bir katilden onu kaçırmasını, ona acı çektirmesini ve sonra da öldürmesini istedi. Zalimce değil mi?"

Tae bu bilgiye şaşırmıştı. Eski Tae'nin bu kadar kötü olduğunu hiç bilmiyordu.

"Fakat birdenbire, beyni sadece babası tarafından yıkandığından yanlış yaptıklarını fark etti. Katilin Junghyun'u öldürmesini engellemeye çalıştı ama oraya vardığında çok geçti, Junghyun zaten ölmüştü." -

"3 yılını suçluluk duygusuyla baş ederek geçirdi. Junghyun'un küçük bir erkek kardeşi olduğunu fark ettiğinde durumu daha da kötüleşti. Jungkook'un intikam için gelmesinden o kadar korkmuştu ki baskı ve suçluluk duygusuyla tüm duygularıyla birlikte gitmeyi diledi. her şeyi unutmak için başka bir dünyaya."

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin