92

10 1 0
                                    

"Taehyung uyan!"

Namjoon, yatağın yanında oturan, kafasını Jungkook'un eline yaslayan Tae'yi salladı.

Tae gözlerini açtı, yorgunluktan uykuya daldı. Gördüğü ilk şey Namjoon, Seokjin ve ardından Bogum'du.

"N-neden?"

Namjoon somurtarak bir yönü işaret etti. Tae döndü ve Jungkook'un nihayet gözlerini açtığını görünce daha fazla sevinç hissedemedi.

"Jungkook!" Ağladı ve hızla ayağa kalktı, inanamayarak gencin yüzünü avuçladı.

"Hyung..." diye mırıldandı Jungkook.

Gözleri ağır görünüyordu ve zar zor açabiliyordu.

Jungkook'un evindeydiler, özellikle yatak odasındaydılar.

Jungkook bayıldıktan sonra yetkililer onun doğru bardağı seçse bile hayatta kalamayacağından emindi.

Ama Jungkook'un hâlâ nefes aldığının kanıtı onlara umut verdi. Bu yüzden onu dinlenmesi için evine getirdiler, yanlarında bir doktor da vardı.

Saatlerce uyuyordu ve kalp atışları düzensizdi. Aslında nefesinin aniden durduğu zamanlar oluyor.-

Ama şimdi o burada, uyanık. Ve Tae'nin tüm korkuları ve şüpheleri yok oldu.

Doktor yanlarına geldi, ailesinin tıp alanında bir pozisyonu olduğu için onları çağıran kişi Seokjin'di.

Doktor nabzını, hatta nefesini bile kontrol etti.

"Henüz stabil değil ama eskisinden daha iyi." dedi, Jungkook'a baktıklarında.

Nefesi hâlâ ağırdı ve yaraları zaten bandajlı olmasına rağmen hâlâ acı veriyordu.

"Nasıl hissediyorsun?" Tae yumuşak sesiyle sordu.

Jungkook bir süre duraksadı ve nefes aldı. "Görüşüm dönüyor ve başım ağrıyor. Ama katlanılabilir."

Zayıf sesiyle söyledi. Dönen görüntüleri görünce gözlerini tekrar kapattı.

"Haklıydım, her iki fincanda da belladonna var." Doktor dedi ki.

Hepsi şaşırmış görünüyordu ama Jungkook konuştu. "Evet yalan söylediler. Her iki fincanda da belladonna var."

Tae bunun olacağını tahmin etmemişti ama bir tuhaflık olduğunu biliyordu. Çünkü Jaewon kazanamayacaklarını bilseydi bunu teklif etmezdi.-

"Sadece rengine göre bir fincan seçtim." Hala başı dönüyor olmasına rağmen açıkladı.

"Hayatta kalman bir mucizeydi." Doktor yorum yaptı.

Aniden kapı açıldı ve bu hepsinin irkilmesine neden oldu.

Yüzünde gözyaşı izleri olan Lisa ileri gitti ve Jungkook'un koluna bir şaplak attı.

"Ah! Ne oluyor?" Jungkook acıyla bağırdı.

"Bana 'ne saçmalık' deme Jeon! Neredeyse

öldü ve ben haberim bile yok mu?!" Lisa ağladı ve ona bir kez daha vurdu.-

"Yaşıyorum tamam mı? Sakin ol! Kes şunu seni psikopat!"

Kimin en çok sevdiği konusunda kavga eden kardeşler gibiler.

"Sana dikkatli olmanı söylemiştim değil mi? O lanet kitabı yazdığını bile bilmiyordum?!"

Bogum onu ​​geride tuttu ve Jungkook bunun için gerçekten minnettardı. "Sana sakin ol dedim, eninde sonunda söyleyecektim."

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin