45

26 2 0
                                    


235.

Jungkook uykuya daldığını hissettiği anda dik oturdu. Ay'ı gördü ve akşam saat 10 civarındaydı.

9 saattir bekliyor. Ancak bazı önemli işler yaptığı için bekleme süresini verimli hale getirdi.

Ama şu ana kadar Tae gelmedi.

Belki de sadece meşgul olduğunu düşündü. Belki şu anda bir şeyler yapıyordur ve daha sonra gelecektir.

Ama son birkaç saattir Tae'nin gölgesinin bile görülmediğini düşünüyordu.

Kendini biraz motivasyonsuz hissetti ama yine de onu beklemek istiyordu.

"Gelecek, gelecek."

Öte yandan Tae kamp kapısının tam önünde duruyordu. Gece yarısı 12'ye kadar onu koruma sırası ondaydı.

Hareketsizdi ama düşünceleri o kadar meşguldü ki.

Jungkook'un beklediğini biliyordu. Ama söyleyeceklerine hazır değildi.

Gerçek acıtır, değil mi?

Gözlerinin önünde at üstünde bir kadın, başka bir at üzerinde başka bir adam var.

Özellikle geceleri sokağa çıkma yasağının olduğunu görmek onun için de oldukça tuhaftı.

Yüzü netleşti ve Lisa Jungkook'un nişanlısını gördüğünde kalbinin kırıldığını yeniden duyabiliyor.

Lisa ata bindi ve birbirlerine selam verdiler. Şans eseri Tae diğer takım arkadaşıyla birlikte görevdeydi, bu yüzden yalnız değildi.

"İyi akşamlar Bayan Manoban, Yüzbaşı Jeon ofisinde."

Tae onunla göz teması kurmadan hemen konuştu.

Lisa'nın kıkırdadığını duydu.

"Onun için burada değilim. Daha çok senin için buradayım." Tae hemen şaşkınlıkla baktı, az önce ne dedi?

"Ben?" Tekrar sordu, çünkü ya sadece bir şeyler duyuyorsa?

Lisa başını salladı, "Evet. Seninle konuşmam gerekiyor." Bunu söyledi ve Tae gergin hissetti.

"Onu bir süreliğine ödünç alabilir miyim?"

Diğer askere sordu, o da başını salladı. "Merak etmeyin, çok uzun sürmeyecek. Korumam bir süre onun yerine geçebilir."

Küçük bir parkın bulunduğu kampın yanına gittiler. Gece ama gökyüzü siyahtan daha parlak.

"Sizin için ne yapabilirim Bayan Jeon?"

Lisa kıkırdadı. "Bayan Jeon?" diye sordu ve Tae başını salladı. "Sen onun nişanlısısın, yakında Jeon olacaksın."

Duygusal olarak ölmek üzere olmasına rağmen gülümsedi. Sevdiği kişiyle evlenecek kişiyle konuştuğunu bildiği için kalbi sızlıyor.

"Aslında," Lisa ağacın yanındaki bankta oturdu. "Seninle bu konuyu konuşmak için buradayım."

Tae yutkundu, neden gergin olduğunu bilmiyordu. Bu konudan her zaman kaçınıyordu ama artık bu konunun sonu geldi.

"N-ne oldu?" diye sordu, onun pek yakınına oturarak.-

Lisa iç çekti, "Jungkook sana güveniyor, bu yüzden benim de sana güvenebileceğimi biliyorum." Tae yavaşça başını salladı.

"Ama sana anlatacaklarımdan kimseye bahsetmeyeceğine bana söz ver."

Bu nedir? Neden onu ölümüne korkutuyor? "Söz veriyorum."

Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin