Episode 6 (Part 2)

1.7K 38 6
                                    

"ငါ့ကိုလွှတ်စမ်း မင်းတို့ Matrix ဂိုဏ်းကို ငါတို့ BLAZE ဂိုဏ်း ရဲ့ ခေါင်းဆောင် JADE က ဒီတိုင်းကြည့်နေမယ်ထင်လား...?"

*ခွပ် ခွပ်*

ကြိူးဖြင့်တုပ်ကာချည်ထားသော သူအား မာန်ဝင့်ထည် နောက်ထပ် နှစ်ချက် ထပ်ထိုးလိုက်သည်

ထိုအထိုးခံရသော တစ်ဖက်ကသူမှာလဲ အနည်းငယ် ငြိမ်သွားကာ အသက်အားဝဝ ရှူပြီး....

"မင်းတို့ Matrix ဂိုဏ်း က မကြာခင်ပြိုကွဲတော့မှာ....အဲ့တာသိလား...?
မကြာခင် အရင် Nelson နေရာကို ဆက်ခံနေတဲ့ကောင်လဲ မကြာခင် ခွေးဘဝ ရောက်တော့မှာကွာ ဟား....ဟား..."

သွေးရူးသွေးတန်း ဖြင့်ပြောနေသော သူအား မာန်ဝင့်ထည် ဘာမှ မပြောတော့ပဲ ဘေးနားက ဂိုဏ်းအဖွဲ့သားတစ်ယောက်ဘက်သို့ လှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး.....

"ဒီကောင့် ကြည့်ရတာ ရေဆာနေတယ်ထင်တယ်....Blue မင်းရေ အဆင်သင့်လုပ်ထားတာ ယူလာခဲ့တော့...!!"

"OK Nelson..."

တစ်အောင့်နေကြာတော့ BLUE ယူလာသည်ကား တစ်ခြားရေမဟုတ် ပွက်ပွက်ဆူကာ အခုမှ မီးဖိုက ယူလာသော ရေနွေးပင်ဖြစ်သည်
မာန်ဝင့်ထည် ထိုရေနွေးဖလား အား လှမ်းယူလိုက်ကာ

"မင်းဆရာလို ရုပ်ပျက်ဆင်းပျက် မဖြစ်ချင်ရင် မင်းရဲ့ ခွေးကြီး JADE ဘယ်မှာလဲ ဆိုတာ ငါ့ကိုပြော....

အဲ့တာဆိုရင် မင်းရဲ့ ခွေးဘဝလေးကို အနည်းငယ် အသက်ရှင်ခွင့်ပေးမယ်....!!"

ထိုအခါ တစ်ဖက်က ချုပ်နှောင်ထားသော သူမှာ ကြက်သီးထလောက်အောင် ဟားတိုက်ရီလိုက်ပြီး

"ဟား......မင်းက သိချင်တယ်ပေါ့ Nelson.....
အေး သိချင်ရင်လဲ မင်းကိုအရိပ်အမြွက်လောက်တော့ပေးရတာပေါ့,.... အခု JADE က မင်းအနားမှာပဲရှိနေတာ.....ဟုတ်ပြီလား...? ဟား......မကြာခင် မင်းဘဝကို JADE က စိတ်ရောလူကော ခံစားရအောင်လုပ်တော့မှာ......

ဒါပေမယ့် မင်းဖားသားကြီးကတော့ ကံကောင်းတာပေါ့......တစ်ခါ တည်း ငါ့လက်ချက်နဲ့ ပျောက်သွားခဲ့လို့လေ...."

"ဒီ ခွေးမသားကတော့ တောက်!!!..
အေး တွေ့မယ် ....ဒီရေနွေးပူနဲ့ မင်းကိုမိတ်ဆတ်ပြီးရင် ဘယ်လောက် ထိ ဆက်ဟောင်နိုင်မလဲကြည့်မယ်....."

ZARNWhere stories live. Discover now