22. Jak zbity pies

32 3 1
                                    

Obudziłam się po 12. Ale dobrze robi mi domowe łóżko. Wczoraj byłam mega padnięta.

Wstałam, poszłam do łazienki i wzielam prysznic. Ale mi się rześko zrobiło. Założyłam szarą koszulkę która zawsze wprawia mnie w dobry humor. I szare spodenki. Dzień zapowiadał się wspaniałe.

Chwyciłam telefon i wyszłam z pokoju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Chwyciłam telefon i wyszłam z pokoju. Poszłam do kuchni zrobić śniadanie.

Na stole leżała codzienna lokalna gazeta.
Zaczęłam przeglądać. Na 3 stronie był artykuł o mojej książce. Wstawione zdjęcie jak siedzę i czytam książkę. Zrobione z końca sali tak, żeby było widać część widzów. I cała moja rozmowa z czytelnikami. Ucieszyłam się. To był udany wieczorek.
Odłożyłam gazetę i poszłam zrobić śniadanie.
Płatki czekoladowe na mleku.

Jedząc zerkałam co ciekawego w mediach społecznościowych.
O znowu ja. Zaczyna mi się to podobać. Dziennikarz z codziennej gazety ma stronę na Facebooku więc dzisiejsze wydanie też ukazało się na stronie. Weszłam w artykuł. Było więcej zdjęć. Jak czytam książkę. Zdjęcie z dala żeby było widać czytelnikow. Zdjęcie z przodu które wychwyciło HaeIn i Lucasa. Co prawda byli w maseczkach jak połowa czytelnikow ale jednak można było ich rozpoznać. I podpis.

Czyżby to dobrzy znajomi MiKui? Lucas z NCT i aktor Jung HaeIn z książką w ręku na wieczorku.

Bardzo dobrzy znajomi. Aż dziwne że nie wychwycili Jungkooka.
Nie czytałam komentarzy. Te książkę napisałam dla siebie. Jak się komuś nie podoba niech nie czyta.

A co to?

Jungkook na spacerze ze swoją ulubioną tancerką.

Kliknęłam.
Jungkook na spacerze z Hyun-Ah i zdjęcie jak idą w parku.
Jungkook i Hyun-Ah kupują lody i zdjęcie jak stoją przy budce.
Jungkook I Hyun-Ah nie szczędzą uczuć i zdjecie jak się do siebie przytulają wręcz nawet całują.

Wszystkie zdjęcia były robione z daleka, z ukrycia.
Nosz kurwa mac, co tu się odpierdala?

Mieli ze sobą zerwać. Skopiowałam link i wysłałam mu w wiadomości

Do Kookie
Tak ze sobą rozmawialiście, czy się całowaliście? Co to ma znaczyć?! Dlaczego jak coś zaczyna się układać, to zaraz musi się spierdolić?!

No już kawy na dziś nie potrzebowałam. Odłożyłam telefon I na siłę dokończyłam płatki.

Z tych nerwów zaczęłam sprzątać na górze swój pokój, garderobę, łazienkę. Zeszlo mi sie ze trzy godziny. W głowie kłębiły się mysli. Że ze sobą nie zerwali. Że może jednak woli ją. No ale kochaliśmy się. No ale co to dla faceta, przespać się z dziewczyną. Wystarczą czułe słówka. Ale Jungkook chyba byl ze mną szczery w trakcie naszej rozmowy. I to wszystko nie bylo tylko po to zeby mnie przelecieć. Seks nie był tylko po to żebym mu wybaczyła.
Omamił mnie, wykorzystał, i nadal jest z nią. Co ja mam teraz zrobić?

Lost Your Way //JJK/2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz