Zerknęłam na zegarek na stoliku, 7 rano. Przecież jeszcze mogłam spać.
Do domu wróciłam już dziś. Wiec byłam zmeczona. To był bardzo miły wieczór w towarzystwie Haesia. Niby to był wieczór w kinie ale byłam tak zmęczona jakbym przebiegła maraton w szpilkach. Dziś będę leniuchować. Zamierzam robić NIC. Wstałam tylko do łazienki, żeby się ogarnąć po nocy. Na blacie leżały kolczyki. Nie wierzę, Hae zrobił mi taki prezent. Jak ja mu się odwdzięczę?Chwyciłam je i poszłam do garderoby. Otworzyłam pudełeczko i je tam umieściłam. Włożyłam do szuflady w komodzie do reszty biżuterii.
Wróciłam na łóżko, chwyciłam telefon ze stolika i odblokowałam. Była tam wiadomość od Hae.
Od Haeś
Dziękuję za cudowny wieczór, bawiłem się cudownie. Ale to zasługa tak cudownej osoby którą jesteś Ty ❤️To żeś mnie zaskoczył, Wujek.
Do Haeś
Dziękuję za miłe słowa. Ale do tej cudownej zabawy potrzeba było dwojga. Gdyby nie Ty, nie było by mnie z Tobą. To ja dziękuję za cudowny wieczór i za prezent 😘Od Haeś
To bylo dla mnie ważne i chciałem żebyś była ze mną. Już nie śpisz?Do Haeś
Leżę w łóżku, ale chyba jeszcze się prześpię. Poźniej zmierzam robić NIC przez cały dzień 😉Od Haeś
To twórcze 😁 Odpoczywaj, narazie 😘Do Haeś
😘Odłożyłam telefon na stolik i przytuliłam się do królika.
JUNGKOOK
Do wytwórni przyjechałem nakręcony, negatywnie. Wczorajszy wieczór chodziłem jak struty. Yuri w kinie z aktorem. Co prawda nie było to zwykle wyjscie do kina, tylko na prapremierę ale moja wyobraźnia działała na najwyższych obrotach.
Podszedł do mnie Suga.
- Coś się stało, nie wyglądasz najlepiej? - zaciekawił się starszy
- Hyung, szlag mnie trafia. Yuri wczoraj była w kinie z HaeIn. Na prapremierze jego filmu. A dziś nie mogę się dodzwonić. Ta nie wiedza mnie zabija. - Suga poklepał mnie po ramieniu.
- Czytałeś newsa? - Zapytał spokojnie.
- Nie. - odpowiedziałem zdziwiony.
- Gdy zobaczyłem zdjęcie, tak myślałem że to Yuri. Czytaj. - podał mi tablet.Chwyciłem urządzenie do reki i poszedłem na sofy przed tarasem. Usiadłem i zacząłem czytać.
D.P.3 kolejny sezon już na platformie Netflix
W środę 31 lipca w kinie Lotte Cinema World Tower odbyła się prapremiera serialu D.P.3. Jest to kontynuacja dwóch poprzednich sezonów serialu. Oczywiście w reżyserii Han Jun-hee oraz Kim Bo-tong. Obsada ta sama Jung Hae-In jako Ahn Joon Ho oraz Koo Kyo-Hwan jako Han Ho Yeol. W kinie pojawiła się cała ekipa serialu. Byli aktorzy, producenci, sponsorzy, statyści, goście.
Akcja rozgrywa się w jednostce wojskowej Deserter Pursuit w Korei Południowej. Nasi bohaterowie w każdym z odcinków wyruszają w podróż w przebraniu cywilów po śladach dezerterów, ktorzy wyjeci z pod prawa są niczym zbiedzy. Unikanie służby wojskowej, która trwa osiemnaście miesięcy, jest wielkim skandalem i jest prawnie karana.
Jest to dramat psychologiczny poruszający wiele afer które zamiatane są pod żołnierski dywan a także kwestia hierarchii w koreańskim społeczeństwie, która wymusza posłuszeństwo wobec najbardziej sadystycznych przełożonych.
D.P. to nie tylko dramat ale też kryminał z udziałem "detektywów-amatorow" i serial akcji.
Mnóstwo pościgów, walk, rozlewu krwi. Trzyma w napięciu.Serial odnosi się do przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, a pomimo tragicznych wydarzeń i szokującego finału, zasugerowane jest, że pewne rzeczy wcale się nie zmienią.
CZYTASZ
Lost Your Way //JJK/2
FanficJest to kontynuacja "Lost My Way//JJK/1". Czy Jungkook i Yuri się spotkają? Czy Yuri odzyska swoją utraconą kiedyś miłość? A może jakaś inna Ona stanie na ich drodze? Jest zainspirowana drugą częścią pewnej książki którą czytałam na Wattpad'ie. A...