ZEHİRLİ KUĞU
17.02.2024Bölüm 2: Zehirlenme Sanatı
"Bazen hayatta bir şeyler olur ama görmezden gelirsin, arkanı dönersin. Görmediğin o şeyler çığ olup seni devirdiğinde, deprem olup seni yıktığında, tsunami olup seni boğduğunda fark edeceksin ama görmek ve yönünü bulmak için geç olacak."
: ̗̀➛ ˗ˏˋ Koca Bir Saçmalık, Jakuzi 'ˎ˗
🦢🪷
Tüm sırları saklayan ama kendi sırları içine sığmayan o kız işte bendim.
İçim içime sığmıyordu. Nefeslerim daha da sıklaşıp gözlerimden yaşlar akarken gerçeklik beni içine çekti.
Gözlerim açıldığında ve yanaklarıma doğru giden ıslaklığı hissetmem gerçekliğe döndüğümün en büyük kanıtıydı. Gözlerimi sildim ve bulanık gördüğüm tavana bir süre baktım. Gözlüklerim komodinin üzerindeydi. Lenslerimi de gözlerim çok kuru olduğu için takmıyordum.
Derin bir nefes daha aldım. Sarı gece lambam odayı aydınlatıyordu. Üzerimdeki battaniyeyi atarak yatakta dikleştim. Önce elimi komodine attım, gözlüklerimi alarak bulanık dünyamı netliğine kavuşturdum.
Gece gece hem acıkmış hem susamıştım ama ben bunların hiçbirini yapmadım. Yastığımın yanında olan telefonumdan saate baktım öncelikle. Gece ikiye gelmek üzereydi ama onun dışında gözüme çarpan bir bildirim vardı.
Yabancı bir numaradan gelmiş iki yeni mesaj. Önce kaşlarım çatıldı ve içimi büyük bir endişe kapladı. Bu saatte kim olabilirdi ki?
Telefon kilidini açtıktan sonra whatsapp'a girdim ve mesajın sahibine baktım. Profili yoktu, bu yüzden direkt mesajlara girmek zorunda kaldım.
Bir fotoğraf vardı ekranda. Gözlüklerimi düzeltmemi sağlayıp beni dehşete sürükleyecek bir fotoğraf. Hastane yatağından bir poz; serumlu kol, solgun bir yüz ama buna rağmen zorlukla edilen bir tebessüm.
Altında da bir mesaj.
Gönderen: 0530*******
Alıcı: Beren0530*******: Hani zehirlenmezdim?
Önce fotoğrafı idrak edemedim. Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım hatta montaj falan diye düşündüm. Bu gerçek miydi yani? Rüya falan değil miydi?
Harbiden zehirlenmiş miydi?
Hem de benim yaptığım yemekle?Ellerim klavyeyi buldu ve hızlıca bir şeyler yazmaya başladım. Eğer bu gerçekse çok üzülürdüm, kırılırdım ve mahvolurdum.
Beren: Sen ciddi misin?
Mesaj atmasının üzerinden yirmi dakika geçmişti. Serumun yirmi dakikada bitmemiş olacağını düşünüyordum.
Nasıl olmuştu ki? Yaptığım yemekte hiçbir sorun yoktu. Zehirlenemezdi çünkü abartılacak bir yanı yoktu. Evet, somon çiğ olabilirdi ama tüketilmeyecek bir şey değildi. Yanında da onu tetikleyecek hiçbir şey koymamıştım. Bizler buna titizlikle dikkat ederdik çünkü insanın bünyesi nasıl bilemezdik. Balık tazedir veya bayattır zehirleme ihtimali oluyordu ama ben süt ürünü kullanmamıştım ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ KUĞU
ChickLitGastronomi öğrencisi olmanın birinci kuralı, yaptığınız yemeği ne kadar çok kişiye tattırırsanız ve ne kadar çok fikir, eleştiri alırsanız her seferinde daha iyi bir iş çıkarmanızdı. "Zehirlenmem değil mi?" Cık'ladım, "O kadarcık şeyden zehirleneceğ...