21. BÖLÜM: Değişen Roller

461 57 14
                                    

ZEHİRLİ KUĞU
12.04.2024

21. Bölüm: Değişen Roller

"Karmaya inan."

: ̗̀➛ ˗ˏˋ I'll Do It, Heidi Montag 'ˎ˗

🦢🪷

Her zaman inandığım bir şey vardı. Ben daima ama daima sarışın kızın yanındaki esmer kız olacaktım. Öyle miydi sahiden de yoksa artık roller değişmiş miydi?

Ali Selim ile el ele kampüsün içinde yürüyorduk. Kafede onun arkadaşlarıyla buluşacaktık. Uzun zamandır hep birlikte oturmamıştık. Sınavlar falan derken fazlasıyla yoğunduk. Yorulmuştuk, yalan yoktu. Dönemin kapanmasına ise çok az kalmıştı. Onlar yurt odasında neler yapıyor bilmesem de epey eğlendikleri kesindi.

Ne zaman arasam arkada ses olurdu, kahkahalar duyulurdu. Ali Selim'e göre ortama bağlıydı. Bazen kavga ediyorlardı, bazen anlaşıyorlardı.

Ilgaz çok titiz demişti, aksine diğerleri çok pisti. Halil uyumayı çok sever ama en ufak bir seste uyanır, Utku habire bilgisayarda oyun oynar, Görkem sessizlik içinde ders çalışmak ister, Arda hareket etmeyi çok sever bu yüzden habire hareket halindedir. Kendinin sakin sakin durduğunu söylemişti ama genel olarak düzenli, sessiz ve sakin bir ortamdan hoşlanıyordu.

Koskocaman bir aile gibiydik. Öyle çok git gel yapmıştım ki onun odasındakilerle de aile olmuştuk. Seneye rica üzerine yine aynı odayı almaya çalışacakları ve eğer olursa bir gece biz kızları odaya sokmayı düşünüyorlardı.

Hava öyle güzeldi ki sekerek yürümemek için kendimi zor tuttum. Elim Ali Selim'in elleri arasında kafeye girdik, zaten bizimkiler öyle kalabalık bir gruptu ki direkt göze battılar.

Onlara doğru ilerledik, hepsiyle selamlaştım. Selamlaştık. Sırayla hepsinde göz gezdirdim.

Görkem, Utku, Derin, Arda, Halil, Ilgaz, Ege, Şimal, Erdem, Kadriye ve Lodos.

Direkt kızların arasına geçtim. Şimal ve Ege'nin bu yaz olacak nişanları hakkında konuşuyorlardı. Şimal, gür saçlarını eliyle omzundan geriye iteledi. Çok güzel bir kızdı, hukuk okumanın getirisiyle epey şıktı.

"Burada, İzmir'de yapacağız zaten. Elbisemi özel olarak diktiriyorum, Alsancak'ta bir yer buldum," adını hatırlamaya çalışır gibi parmaklarını şıklattı. "Anlattım kadına, birebir dikerim dedi. Anlaştık bakalım ondan haber bekliyorum."

"Gün ne zaman, belirlediniz mi?" Diyen Derin'di. Şimal başını salladı. "Yirmi beş Haziran falan olur gibi. Abim askere gidiyor, o gitmeden aradan çıksın."

"Hayırlısı olsun inşallah," dedim. Onları yakıştırıyordum, arada gördüğümde de iyi dileklerimi iletiyor ve ayak üstü sohbet ediyordum. Bu gruptaki en hızlı gidenlerden biri onlardı. Acele ediyorlardı ama bu konuda yargılamıyordum çünkü gençtik ve beklemeye ne gerek vardı?

Eğer ha dese Ali Selim ve bende büyük bir adım atardık ama... erkendi daha. Erken.

"Erdem hiç ses etmiyor," Kadriye sır verir gibi öne doğru eğildi. "Birkaç kez çıtlattım ama hiç umurunda olmadı, ne yapayım kızlar? Evleniriz dedik, evleneceğiz artık bu saatten sonra dönüşü olmaz ama hani ben de söz, nişan gibi şeyler bekliyorum. Aileler tanıştı ama devamı yok, kaldı öyle, kilit."

ZEHİRLİ KUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin