Serinin ikinci kitabı, Çarpık Vâveylâ'yı yayımladım. Onu da duyurmuş olayım, yorumlarınızı bekliyorum. Kitaba profilden ulaşabilirsiniz. 🫶🏻
ZEHİRLİ KUĞU
10.04.202419. Bölüm: İzmir'in Kızları
"Savaşta da, aşkta da."
: ̗̀➛ ˗ˏˋ İzmir'in Kızları, Sezen Aksu 'ˎ˗
🦢🪷
Günler geçiyor ama ben hiçbir şey yokmuş gibi yaşamaya devam ediyorum. Sanki ben Ali Selim'e içimi açtıktan sonra bir şeyler değişmişti. Bana karşı olan tutumu değişmişti. Artık daha ilgiliydi. En çok ne kadar olabiliyorsa, o kadar.
Evime düzenli olarak çiçekler, çikolatalar geliyordu. Yemekten kilo alacağıma emindim ama yiyordum işte. Bu anların tadını çıkarıyordum. Başka ne zaman çıkaracaktım?
Hâlâ gençtik ve gençliğimizi yaşamalıydık. Arada değil, sık sık yemek yapıp yurda götürüyordum. Sadece Ali Selim'e değil, altı kişiye birden yemek götürdüğüm için tüm arkadaşlarının favori yengesi olmuştum.
Bu gün de o günlerden biriydi. Elimde iki kocaman poşet, tamamen yemek kaplarıyla doluydu. Hem diğer kapları alacaktım, yerine bunları verecektim, hem de sevgilimi görecektim.
Kapıda şans eseri Derin ile karşılaştık. "Aa," dedi, "Nasılsın Beren?" Bana doğru bir adım attı ve birbirimize nazikçe sarıldık. "İyiyim, sen nasılsın? Ne zamandır göremiyorum seni, iyi oldu." En son kampüste görmüştüm, Utku ile beraberdi.
Ali Selim'in arkadaşlarını görmem çok kolay oluyordu çünkü çevresi hiç boş değildi, benim aksime. Birlikte olmadığımız zamanların hepsinde arkadaşlarıyla birlikteydi.
Bana da zaman ayırıyordu ama arkadaşlarının zamanına girmiyordum ve buna saygı duyuyordum. Olması gereken buydu. En yakınlarından biri Utku ve Görkem'di. Diğerleriyle de elbette çok yakındı ama yanında en çok Görkem ve Utku'yu görüyordum. Onun dışında sık sık Lodos'un fakültesine gidiyor, Ege'nin de yanına uğruyordu.
Hepsini tanımıştım zamanla, iyi insanlardı. Bizi de çokça destekleyen insanların başında geliyorlardı. Acaba kimler tokanın sırrını biliyordu? Utku? Sanmam, haberi yok gibi duruyor. Görkem? O hiç bilmiyor çünkü tokayı çıkarmasını söylemişti, bilse söylemezdi. Ege? Belki, kendisini fazla çözemedim. Lodos? Bence bilen tek kişi o ama ben ona bunu nasıl sorabileceğimi veya öğrenebileceğimi bilmiyorum çünkü konuşamıyor.
Ali Selim'e fırsat tanıyordum, bu konuyu şimdilik kapatmıştık çünkü hayatımda daha önemli meseleler vardı. Bu yemekleri yurda ulaştırmak gibi.
"Sen doyuruyormuşsun bizimkileri," kıkırdadı. "Duydum, dedim ki ben de katkıda bulunayım." Elindeki poşetleri gördüm, en son yemek yaptığında Ali Selim'in zehirlendiği aklıma gelse de çaktırmadım, güldüm. O iş tamamen Ali Selim'in aptallığından kaynaklıydı.
"Neler yaptın?" Poşetleri havaya kaldırdım ve içini ona gösterdim. "Birinde musakka var, diğerinde hamsili pilav." Özellikle Ali Selim'in tepkisini çok merak ediyordum çünkü ilk defa ona adam akıllı bir Karadeniz yemeği yapıyordum. Kuymak yapmaya ise fırsatım olmamıştı çünkü henüz kahvaltı anını yakalayamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ KUĞU
ChickLitGastronomi öğrencisi olmanın birinci kuralı, yaptığınız yemeği ne kadar çok kişiye tattırırsanız ve ne kadar çok fikir, eleştiri alırsanız her seferinde daha iyi bir iş çıkarmanızdı. "Zehirlenmem değil mi?" Cık'ladım, "O kadarcık şeyden zehirleneceğ...