ÖNEMLİ DUYURU!

295 27 9
                                    

Selam, duyuruyu yapmak için durumun netleşmesini bekledim ama henüz net bir şey yok. Biliyorsunuz ki Wattpad'e erişim engeli geldi ve ülkemizde giriş yapılamıyor. Ben de vpn ile giriş yaptım, bir süredir kullanıyorum sıkıntı yaşamadım ama eğer sizler de kullanıyorsanız uygulamayı kapattıktan sonra vpn'i de kapatın.

Vpn durumu normalleştirmek oluyor, bu resmen özgürlüğümüzü kısıtlamak. En kısa sürede yetkililere sesimizi duyurmak için Twitter (X)'teki tag'lara destek olmanız çok önemli.

Şimdi asıl önemli konuya geldik, ben büyük bir yazar değilim ve kendi hâlimde yazıyorum. Kapısına gidip dosyamı verdiğimde gel hemen basıyoruz diyebilecek bir yayınevi de yok. Daha o kadar da iyi olduğumu düşünmüyorum, geliştirmem gereken eksiklerim var.

Bu eksikliklerimi de fark edip zamanla kapatmak, yazdıklarımı sizlerle buluşturmak için elimdeki tek bu imkanı sağlayan platform Wattpad.

Fazla okuyucum yok biliyorum ama sizler ne olursa olsun benim için çok kıymetlisiniz. Eğer okuruz diyorsanız ben yazdığım bölümleri vpn ile yayınlayacağım, maalesef ki bu durum çözülene kadar böyle devam etmek zorunda kalırız.

Eğer okuyamayız diyorsanız bölümleri stok yapacağım ve sorun çözüldüğünde art arda yükleyeceğim. Yine de sorun ne kadar uzun sürer bilmiyorum, kimse bilmiyor ve sadece yetkililerden açıklama bekliyoruz ama bunu bile yapma zahmetine girmiyorlar.

Beni Instagram'dan takip ederseniz nasıl ilerleyeceğimizi konuşuruz. Gerekirse pdf olarak atarım ya da başka bir uygulamaya yüklerim, orada okursunuz.

Instagram: n.nevrina

Lütfen kararınızı yazın, okuruz ya da okuyamayız. Ona göre bir yol izlemeye çalışacağım.

Umarım her şey çözülür ve eski düzenimize dönebiliriz.

Çokça sevgi. 💗

ZEHİRLİ KUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin