20. BÖLÜM: Hayat Arkadaşı

464 57 9
                                    

ZEHİRLİ KUĞU
11.04.2024

20. Bölüm: Hayat Arkadaşı

"Kaç yaşında olursan ol bazen yalnızlığına iyi gelecek birini ararsın."

: ̗̀➛ ˗ˏˋ Leave a Light On, Tom Walker 'ˎ˗

🦢🪷

Gönderen: Annem 💗
Alıcı: Beren

Annem 💗 : Annem, akşama misafirlerimiz olacak. Ali Selim'le eve gelir misin?

Beren: Neden, ne oldu? Kim geliyor?

Annem 💗 : Sürpriz. Sen onu da al, beraber gelin. Gelirken haber verin ama.

Beren: Onun dersi biraz geç bitecek. Bekleyeyim o zaman.

Annem 💗 : Tamam annem.

***

Annemle konuşmamın üzerinden yarım saat geçmişti. Neden beni ve Ali Selim'i eve beklediğini bilmiyordum ve neler karıştırdığı konusunda epey meraklıydım.

Misafir demişti, kim geliyordu ki? Acaba Ali Selim ve ailesi mi geliyordu? İyi de, tatile çok az kalmıştı. Son sınavlarımızı verecek, ardından tatile girecektik. Yani evine dönecekti, hem her fırsatta görüntülü konuştuklarını da biliyordum.

Benim dersim saat beş gibi bitmişti ama Ali Selim'inki altıda bitecekti. Ona mesaj attım, derste olduğu hâlde mesajımı görmüş ve beni onaylamıştı.

Artık sık sık birbirimize gidip, gelir hâldeydik. Haftada iki kere yurda gidiyordum. O da haftada bir kez bize geliyordu. Aradaki farkı bu şekilde kapatmaya çalışıyorduk.

Gün içinde okulda, aralarda ve çıkışta görüşüyorduk. Genelde beni metroya kadar bıraktıktan sonra yurda yürüyordu. Bazense alışveriş merkezine gidiyorduk, eğer hava güzelse de yorgunluğumuza rağmen sahile inerdik.

Hayatımın en mutlu dönemleri olduğunu hissediyordum, biliyordum. Daha önce hiç bu kadar mükemmel ve eşsiz hissetmemiştim. O bana öyle iyi hissettiriyordu ki yaşam enerjimi baştan yaratmıştı. Kendimi bulmuştum, hiç bilmediğim özelliklerimi keşfetmiştim.

Mesela o benim resmimi yaparken durmaktan sıkılmıyordum. Oysaki hiçbir şey yapmadan durmak beni hep çok sıkardı. Onunla yaptıklarım ise asla beni sıkmıyordu. Odamın duvarları, onun ve benim resmimle dolmuştu. Her fırsatta beni çiziyordu, durup dururken beni çizdiği bir kağıt parçasını gelip elime tutuşturuyor ve gidiyordu.

Ali Selim ilişkimizdeki sanatçı kişiliğini doldurduğu için bana da karın doyurmak kalmıştı. Her fırsatta karnımızı doyuruyordum ve babasının da dediği gibi
Ali Selim kilo almıştı. Bu ondan hiçbir şey kaybettirmemişti elbette, yanakları daha çok dolgunlaşmış ve dolu dolu olmuştu.

Isırıyordum yanaklarını, çok hoşuma gidiyordu.

Şükürler olsun iyiydik, nazar değmesin diye anneanneme dua okutuyordum. Nazar boncuğu bile takmıştım. İnanmasam bile belki işe yarardı.

Elimde bir kahveyle beklemeye başladım. Yirmi dakika sonra sınıfının önüne giderdim. Şimdilik vaktim vardı. Biraz sosyal medyada gezindim, kızların mesajlarına cevap verdim.

ZEHİRLİ KUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin