Ali Selim'den...

586 57 51
                                    

14.04.2024
Ali Selim Atahan.
Beren'le birlikte oldukları gece.

❤️‍🩹

"İlk yıl Irmak'a platonik olduğunu, Beren'e söyleyecek misin?" Utku'nun sesi zihnimin içinde dolaşmaya başladı. Döndüm durdum, ne yapacağım, ya öğrenirse?

Kabuslarım bundan ibaretti. Kollarımın arasında Beren varken bile bunu düşünüyordum. Harika bir gece geçirmiştik ama Beren, gözlerime öyle bir bakıyordu ki kolumdaki tokadan çok rahatsız olduğunu biliyordum.

O tokanın kendine ait olduğunu bilmiyordu.

Başta ben de bilmiyordum. İkinci yıl arkadaşı Irmak'a ilgi duymuştum. Bir süre gözüm sadece onu görmüştü. Günlerden bir gün, kafeteryada otururken tokasının düştüğünü düşünmüştüm.

Sonra, çok ama çok zaman geçtikten sonra bir şeyi fark etmiştim. Ben Irmak'ın yanındaki kızın sevgilisi var sanarken, Irmak'ın sevgilisi vardı. Üstelik ben onunla karşılaşabilmek için yılın başında gastronomi sınıfı için gurme adayı olarak başvurmuştum.

Irmak toka takmazdı, hiç. Toka takan tek kişi yanındaki esmer arkadaşıydı. Saçında da bu tokaya benzer, hatta aynı tokalardan görmüştüm. Adını bilmiyordum ama bu toka ona aitti. Toka bana uğur getirmişti, hem de çok uzun bir süre. 

Tokayı taktığımdan beri daha pozitiftim. Derslerim daha iyiye gidiyordu ve keyfim yerindeydi. Bu yüzden çıkarmadım. Kalsa bana hiçbir zararı dokunmazdı.

Bir hafta sonra gastronomi gurmeliği için başvurumun kabul edildiğini öğrendim. 

Ama zamanla Irmak'ın hiç de ilgi çekici olmadığını fark ettim. Asıl parlayan bu kızdı. Beren. Kuğu Bebeği.

Hoşlanmam çok uzun sürmedi, zehirlenmem ise cabası. Gördüğüm anda bir şeylerin değişeceğini anlamıştım, öyle de olmuştu.

Her şey ilerledi, zaman geçti ve biz çok iyiydik. Trabzon'da yine gündeme gelmişti toka konusu. Ozan denen ite, daha doğrusu lise arkadaşıma yaz tatilinde anlatmıştım. Bir kız var, sarışın, afet bir şey. Fotoğraflarını göstermiştim. Bu toka onun, yaz bitsin, adım atacağım.

O yüzden Beren'i gördüğünde, onu aldattığımı düşünmüştü. Çünkü Irmak'ı düşlediğimi düşünüyordu. Arkadaşlarım yengelerine benden daha sadık.

Başıma stresli bir ağrı girdi. Bu toka bana gerçekten şans getirmese sıvırtır atardım, Beren'den yenisini alırdım. Yine de durumu nasıl açıklasam hâlâ bilmiyordum. Bana çok kızacaktı. Ona nasıl daha önceden kavga ettiği arkadaşından eskiden hoşlandığını söyleyecektim?

Artık nefret ediyordum, orası ayrı.

Hem habersiz almıştım bu tokayı, saf duygular hissediyordum. Bir bağlılığım vardı, bırakmak istemiyordum.

Düşünmekten uyuyamamıştım, elimle saçlarını okşamaya devam ettim. Belki uykuya dalarım ümidiyle gözlerimi kapatmak üzereydim ama komodindeki telefonum art arda titremeye başladı.

Beren uyuyordu, sesini kapatmak zorundaydım ama bir anda çalmaya başlayınca ne yapacağımı şaşırdım. Beren'i yastığa yatırdım, uzandığım yerde doğruldum ve telefonu sessize aldım.

ZEHİRLİ KUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin