3. Rész

479 55 5
                                    

 Akár csak egy jó barát.

De persze aznap este, meg már a pasija látogatott meg. Apám mivel mindennel is foglalkozik, ezért nagyon ritkán van otthon és olyankor bizony enyém az egész hatalmas ház. Vicc nélkül, Erickkel már mindenhol csináltuk legalább egyszer. Akárhova nézek azon a házon belül, lényegében bármiről eszembe juthatna. A szobám, a nappali kanapéja, apám dolgozóasztala... Tényleg bármi! Mocskos kis titok volt, de annyira jó volt! Mindig hozzám mentünk, hiszen Nora elég hamar kilobbizta, hogy hadd költözzön Erickhez. Jobb volt a békesség, úgyhogy megengedte, csakhogy azután felhalmozódtak a késő estig elhúzódó zenekari próbák, össze röffenések, dalírás és még sorolhatnám. Persze minden egyes alkalommal hozzám jött. És egy pillanatig sem mardosott miatta a bűntudat.

Minden egyes együtt töltött pillanatunkban vagy ezerszer duruzsolta a fülembe, hogy mennyire szeret és imád és, hogy elhagyná értem Norat. Ezerszer! Egyszerűen én tényleg nem értem, hogy hogy fajulhattunk el idáig!

Mármint oké, legyen a barátnője, költözzenek össze, de házasság?! Arra már sehogy sem lehet azt mondani, hogy nem komoly és csak egy fiatalkori meggondolatlan döntés a ,,szerelem nevében"! A házasság a teljes elköteleződésről szól! Az, hogy hajlandó vagy akár egy életet is leélni a másik mellett! A házasság nem játék! Oké, lehet mondani, hogy nem a középkorban élünk és gyorsan el is válhatnak, de Erick nem ilyen. És Nora sem. Egyikük sem hisz a válásban. Erick személyesen mondta el, az egyik átvirrasztott éjszaka után, Norat pedig ismerem. Mind is olyan házasságról álmodozott, mint amilyenben a szülei élnek! A középiskolában ismerték meg egymást, mostanra, pedig nagyjából 30 éve házasok...

Én egyszerűen csak tényleg nem értem! Ránéztem az órámra és amikor láttam, hogy alig telt még csak el 10 perc, sóhajtottam egyet és inkább elkezdtem a telefonomon játszani. Mikor beléptem a játékba, akkor láttam, hogy dolog ezer, hiszen meg kell fejni a teheneket, le kell aratni a búzát, két vásárló is jött, úgyhogy reményeim talán valóra válnak és le tud kötni még a következő 20 percben... Persze amíg betöltött, addig felpillantottam megnézni, hogy is áll a helyzet. A szoba túlsó oldalán is van egy háromszemélyes kanapé és két fotel. Erick az egyik fotelben ül és mosolyogva beszélget a többiekkel, kezében egy sörrel, a mellette lévő fotelben Theo van, akinek a fotele egyik karfáján az a barna ül, aki a vörössel jött. A kanapé legszélén Zayden ül, na neki már valami erősebb pia van a kezében, a lábán pedig a szőke ül. Középen ül az a barna csaj, aki a szőkével jött, akikről már majdnem azt hittem testvérek és ami azt illeti ő is eléggé Zaydenre van csimpaszkodva. A csaj mellett Cody ül, az ő lábán pedig a vöröske.

Tök jól elvannak. Beszélgetnek, nevetnek, iszogatnak, a lányok pedig simogatják a srácok egóit. Csak egy szokásos szombat éjszaka...

...

-Sajnálom, hogy félbe kell szakítanom az estét, de letelt a fél óra...-szóltam. Igaz hogy még vissza lenne 3 perc, de én már nem bírom tovább! Amúgy is, szerintem egyik lánynak sem ér itt véget az este, ahogy elnézem a srácokat. Persze miután megszólaltam és felkeltem a kanapéról, már be is indult, a ,,Nincs kedved velünk tartani?" kérdés cunami, mire persze, mint valami kölyök kutyák úgy követték a srácokat.-Vársz!-mondtam és kinyújtottam a karom, ezzel meggátolva a szöszit, hogy a srácok után menjen, miután már kijöttünk a folyosóra.

-Most hova mennek és mi miért nem mehetünk?-kérdezte irritálóan magas hangon. Az estém így is katasztrófa, nem hiányzik nekem egy ilyen csinibaba vinyákolása is.

-Összepakolnak, szabad?!-kérdezte, mire csak fújtatva hátrébb lépett egyet, majd nekitámaszkodott a falna. Ilyenkor szoktak a srácok gyorsan átmenni az igazi öltözőbe. Theo és Cody összeszedik a gitárjukat, meg mindannyian összepakolnak, esetleg a rögtönzött minibárt is kipakolják, amivel ilyenkor készülnek nekik, de maximum 5 perc és már végezni is szoktak. Miután ismételten gyorsan összepakoltak, már meg is jelentek. Erick jött elől, ő simán elment mindegyik mellett, aztán Theo jött, ő átölelte a barna hajút és el is indultak, aztán Cody, aki a vöröset karolta át, majd legvégül Zayden, aki a szöszi és barna barátnőpárost kétoldalához ölelte, majd elindultak a kijárat felé. Én szokásosan mögöttük mentem, majd hálát adtam a fentieknek, hogy végre vége lesz a mai estének. Miután kiértünk az utcára már ott is várt minket a két hatszemélyes fekete Audik. A hátsóba szállt be Zayden a két lánnyal, plusz Cody a saját kis pincsi kutyájával, előre pedig Theo, plusz a lány, aki jött vele, Erick, és én.

A dalok mögötti titkainkOnde histórias criam vida. Descubra agora