Nem csinált semmit! Az égegyadta világon semmit!
Azonnal elbizonytalanodtam, úgyhogy lassan elváltam tőle és visszaegyenesedtem a ölében. Értetlenül nézett rám, a keze még mindig csak úgy a levegőben volt... Bennem pedig ekkor tudatosult. Ohh Istenem... Azonnal szégyenérzet borított el, ahogy végignéztem magunkon. Ki akartam mászni az öléből! Már meg is mozdultam, de ekkor hirtelen a hajamba túrta az ujjait, odahajolt hozzám és megcsókolt! Ahogy őt az előző, úgy ez engem is váratlanul ért, de én vele ellentétben szerencsére nem fagytam le. Azonnal és készségesen hagytam, hogy a nyelve átcsusszanjon a számba, miközben ismét az arcára emeltem a kezem. Ő szép lassan vissza dőlt a háttámlának, a csókunkat viszont egy pillanatra sem szakítottuk meg.
-Sajnálom!-hadartam el, amikor egy pillanatra elváltam tőle.-Borzalmasan!-hadartam el, miután ismét megcsókolt, de én ismét elváltam tőle egy pillanatra.-Elképesztően...-hadartam.-Annyira...-hadartam, de ismételten megcsókolt.-De annyira...-hadartam.-De annyira...-ziháltam.-De annyira sajnálom!-valósággal lihegtem már a végét.
-Szép ragozás-hadarta el ő is egy halvány mosoly kíséretében, de ezúttal én csókoltam meg őt. Vad volt, szenvedélyes és izgató! Persze azóta a keze mohón simogatja a testem, ami még inkább feltüzel. Nem tehetek róla, önként a csípőm magától lágyan elkezdett hullámozni , miközben mivel Zayden alapból nem volt annyira rendesen felülve az ágyon, ezért miután egy kicsit feljebb másztam, könnyedén fölé tudtam magasodni.
A keze ezután áttért a ruhával borított testemről a csupasz combomra. Ahogy a keze közvetlenül érintkezett a bőrömmel, az egy enyhe bizsergést váltott ki belőlem, ami arra ösztönzött, hogy még jobban elmélyítsük a csókunkat, hiszen azt a bizsergést, biztosan ő is érezte. A keze mohón simogatta, vagy éppen markolta a lábaimat, de egy idő után mintha megunta volna ezt az ártatlan játékot, a szoknyám alá csúsztatta a kezét, majd bele is markolt egyből a fenekembe, amitől viszont egy nyöszörgés tört fel a torkomból. Éreztem, hogy ezen elmosolyodik, de én nem bírtam tovább, hogy csak játszadozik a testemmel, úgyhogy a mellkasára támaszkodva egyenesedtem fel, a ruhám aljához nyúltam, majd egy gyors mozdulattal már le is kaptam magamról, majd a padlóra hajítottam mellénk. Zayden erre elmosolyodott, de ő is felegyenesedett, majd már mohón meg is csókolt és át is ölelt, csakhogy az én kezeimet lekötötte az, hogy minél gyorsabban kicsatoljam a melltartómat. Miután sikerült, már repült is a ruhám után, én pedig végre átölelhettem Zayden nyakát. Éreztem, ahogy a testem az övéhez feszül, mintha elvesztené a türelmét és már el is kezdett a csókjaival lejjebb haladni. Annyira átkozottul jól csinálja! Lágy csókot nyomott az arcomra, az állvonalamra, viszont a nyakamhoz érve, hol nyálasabb, hol erősebb csókokkal csókolta a bőrömet. Miután szinte a nyakam minden egyes négyzetét megcsókolta, csak azután haladt lejjebb. A kulcscsontom, a mellkason, majd a mellem. Egy sóhaj szinte azonnal felszakadt a torkomból és a fejemet is hátrahajtottam. Annyira jó! Az egyiket lágyan, de mégis szenvedélyesen először csak megcsókolta, de ezután a szájába vette. Érzem, ahogy a nyelve a mellbimbóm körül köröz, miközben a másikat a kezével masszírozza. Hosszú, hosszú másodperceken csinálta ezt. Nem gyorsított, nem lett hevesebb, a testem viszont szinte szétrobbant.
-Zayden...-sóhajtottam suttogva, miután elkezdte a másik mellemet is nyálas csókokkal behinteni.-Annyira sajnálom, amit a kocsiban mondtam...-kezdtem el sóhajtani, miközben bevette a mellem a szájába.-Tudod jó, hogy nem gondoltam komolyan... Én nem... Sajnálom, hogy úgy viselkedtem veled...-motyogtam, mire éreztem, hogy elmosolyodott halványan.
-Akkor...-kezdett bele, miközben nyomott egy aprócska csókot a mellkasomra.-Ez...-folytatta, majd megcsókolta a kulcscsontom.-Egy...-tette hozzá, majd a nyakamat is megcsókolta.-Békülős szex akar lenni?-kérdezte az ajkaimra suttogva, de már meg is csókolt.
KAMU SEDANG MEMBACA
A dalok mögötti titkaink
RomansaSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...