Miután megérkeztünk az asztalunkhoz az ülésrenden akaratom ellenére is halkan felnevettem. Ahogy az ő asztaluknál ő, úgy én is mondhatni az asztalfőn kaptam helyet, vagyis pont tökéletesen ráláttam az asztalokra. Tőlem bara ült Nora, mellette Erick, viszont a jobbomon Theo, mellette Cody és mellette Zayden. Eddig persze értelemszerű volt, hiszen a két legjobb barátom mellett ültem, Nora mellett pedig a pasija, Erick és Cody között pedig Zayden. Ez így mindig is jó volt, hiszen így jöttünk ki pont jól a mellettünk ülőkkel, viszont az, hogy most is ehhez az ülésrendhez tartotta magát az nevetséges!
Oké, van amiről nem tud. Nem tudhatja, hogy Erick és Zayden között amióta belekezdtünk ebbe az egészbe, pattanásig feszült a helyzet, lényegében egy időzített bomba az egész, másrészt, hiába szeretem Theot úgy, mintha a kisöcsém lenne, akkor is, ha idősebb, viszont nekem most Zayden mellett a helyem. A többiek is úgy tudják, hogy Zaydennel ,,együtt vagyunk", éppen ezért szerintem senki sem értette ezt az ülésrendet.
Igaz, hiába ígértem meg Noranak és Theonak, hogy majd elmesélem, hogy miért is költöztem össze ideiglenesen Zaydennel, ez végül elmaradt. Vagy Zayden kötött le, vagy pedig a báli előkészületek. Persze még nem ért véget ez a mini vakáció, úgyhogy lesz még rá lehetőség, de mivel gondolom mindenki azt hiszi, hogy a köztünk dúló szerelem miatt cuccoltam át Zaydenhöz, na meg persze az apám jóváhagyásával, most viszont ez... Lényegében az apám nem is ültethette volna messzebb tőlem Zaydent... Én miután felnevettem, könnyedén letudtam a dolgot, megfogtam Theo és Zayden név kártyáját, és kicseréltem.
-Bocsi Theo, tudod, hogy imádlak, de...-kezdtem bele mosolyogva, de ekkor Cody félbeszakított.
-De nem te látod éjszakánként meztelenül...-mondta szomorkásan, miközben Theo vállára emelte a kezét, de én ebbe fülig belepirultam. Zayden csak jól hátba vágta.
-Haver, te ennyire magányos vagy?-kérdezte értetlenül Zayden.
-Miért?-kérdezte mosolyogva.
-Mert negyed óra alatt, kétszer is felhoztad a szexuális életünket!-mondta, amin a többiek halkan felnevettek, de én még jobban pirultam.
-Nem hibáztathatsz! Eddig mindig párban csináltuk!-mondta szenvedve, mire döbbenten, hatalmas szemekkel nézett rá mindenki.-Mármint nem úgy!-hadarta el Cody.
-Melegnek állítasz be, miközben ennél heteróbb nem is lehetnék...-morogta Zayden, mire halkan felnevettem az orrom alatt. Igen! Ezt határozottan alátámaszthatom, hogy hetero... Nagyon is az... Csodás emlékek a bizonyítékaim!
-Nem úgy gondoltam. Úgy értettem, hogy eddig mindig párosban ütöttünk, mindig ketten csajoztunk, most olyan mintha hiányozna a másik felem! Ezelőtt mi volt Fred és Georg Weasley, vagy Spongyabob és Patrick, vagy Chip és Dale, vagy Chewbacca és Han Solo...-kezdte el lelkesen magyarázni, de ekkor Zayden félbeszakította.
-Chewbacca a nagynénikéd, az, nem pedig én!-akadt ki Zayden, mire hangosan felnevettünk.
-Jó, akkor őt bevállalom én, te meg lehetsz Han Solo, mert ilyen jó barátod vagyok, de akkor is! Fura nélküled!-akadt ki szomorúan. Egy pillanatig csendben maradtunk, de egyszerre tört fel belőlünk a röhögés.
-Hát mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet, ez annyira szomorú...-mondta nevetve Nora, miközben letörölt egy képzeletbeli könnycseppet, amin még jobban felnevettünk, de ekkor megjelent két fiatal lány.
-Sziasztok, tudjuk jól, hogy most nem dolgoztok, elnézést is kérünk miatta, hogy zavarunk titeket, de hatalmas rajongóitok vagyunk!-kezdett bele egy vörös.
-Tényleg sajnáljuk, és már le is kopunk, csak csinálhatnánk egy közös képet, légyszi?-kérdezte egy szőke, de mintha csak Codynak mondta, ugyanis le sem vette róla a tekintetét.
KAMU SEDANG MEMBACA
A dalok mögötti titkaink
RomansaSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...