15. Rész

538 58 7
                                    

-Legyen...-adtam be a derekam alig hallhatóan, mire elmosolyodott.

-Vetkőzz le, látni akarlak!-mondta, miközben elengedett és lehúzta rólunk a takarót, majd teljesen a lábfejeinkhez rúgta. Én csak nagyot sóhajtottam, megemeltem a csípőm, majd a nadrágomat és a bugyimat egyszerre toltam le. Magam mellé tettem az ágyra, majd felültem. Eddig nagyon semmit sem láthatott, hiszen a bő póló takart, de miután felültem és lassan felhúztam magamon, valósággal éreztem magamon a parázsló tekintetét. Remegve fújtam ki a levegőt, miközben a pólómat is magam mellé tettem, majd lassan visszadőltem, Zayden pedig sötét tekintettel mérte végig a testem.-Jó, azt a hülyét megértem, de téged még mindig nem!-hadarta el, de mire fel foghattam volna, hogy mit is mondott, megcsókolt! Szenvedéllyel és mélyen!

Ahogy csókol, az még mindig valami észveszejtő! Én nem is értem, hogy egy ember hogy képes ilyen csodát tenni! Semmi szégyenlősség vagy bizonytalanság nélkül vív a nyelve heves táncot az enyémmel. Egy pillanatig olyan érzetem támad, mintha valósággal fel akarna falni! A kezét azonnal az arcomra simította, de egy kis idő után lassan elkezdte lejjebb húzni. Végigsimított a mellemen, amit enyhén meg is markolt, de folytatta lefelé. Éreztem, hogy az egész testem remeg, de nem tudom, hogy mitől! Pont mielőtt elérte volna a lábam közét felemelte a kezét, majd a felhúzott combomra simította, és úgy közelített ismét a nőiességhez, miközben fokozatosan húzta is egy kicsit szét a lábaimat. Mikor szinte teljesen széttárta a lábaim, csak azután simította a testemre lassan a tenyerét, aminek érzetétől lefagytam és tüdőmbe szorult a levegő. Azonnal elmosolyodott, hiszen megérezte a nedvességemet és már el is kezdte mozgatni a kezét lassan. Kínzóan lassan! Én nem bírtam, elszakadtam tőle, majd egy hatalmas sóhaj szakadt fel a torkomból, amire elmosolyodott, de lehajolt, majd elkezdte a nyakamat behinteni csókokkal.

-Tudtam, hogy be vagy gerjedve... Annyira tudtam!-morogta halkabban mosolyogva a bőrömre.-Szabad?-kérdezte nem törődöm stílusban, de mire megkérdeztem volna, hogy mire gondol lassan belém csúsztatta az egyik ujját. Azonnal feltört a torkomból egy nyögés... Hát még amikor enyhén behajlította és arra a bizonyos pontra kezdett koncentrálni, miután felfedezte.

-Istenem!-nyögtem fel, behunyt szemekkel, hátrafeszített fejjel.

-Na erről beszéltem!-morogta mély hangon, de ekkor belém csúsztatta még egy ujját, és hihetetlen tempóban kezdte el a testemet ostromolni.

-Zayden! Istenem!-nyögtem, miközben egyre jobban vonaglottam a keze alatt, miközben éreztem, hogy egyre nagyobb dudor nyomódik a combomnak.

Hihetetlen nyögések hagyták el a számat. Volt amelyik inkább sikítás volt! Annyira értette a dolgát! Zayden egy sötét mosollyal az arcán figyelte a testem és az arcom. Egyszerűen annyira nyugodtnak tűnt, mintha nem éppen azt érné el, hogy a testem behódoljon neki! Sóhajtások és nyögések tömkelege hagyta el a számat, amit néha 1-1 mohó csókkal fojtott belém, de hirtelen, amikor már láttam az alagút végét felült a sarkára mellém, majd úgy hajolt le és kezdte el a melleimet nyalni és szívni, de ekkor eszembe jutott valami, és miután összeszedtem minden erőmet odanyúltam mind a két kezemmel és elkezdtem kikötni a melegítője madzagját és tekintettel arra, hogy egy laza csomóra volt csak kötve, elég könnyen ment.

-Mit csinálsz?-kérdezte zavartan, de mosolyogva, miközben visszaült a sarkára.

-Húzd lejjebb...-nyöszörögtem, mire lassan kihúzta belőlem az ujjait. Egy nem tetsző nyöszörgő nyögés hagyta el önként a számat, de Zayden sietve, pillanatok alatt lejjebb tolta a nadrágját és az alsóját, majd már valósággal a hasának feszült a farka.

-Remélem ez elég ,,lelkes"-nyüszítettem, miközben ismét belém hatolt az ujjaival, én pedig szorosan megfogtam a farkát, majd elkezdtem mozgatni a kezem rajta fel és le, mire egy jóleső morgás tört fel belőle.

A dalok mögötti titkainkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora