-Mert még csak rohadtul be sem próbálkoztál! Egészen addig fel sem tűnt, de miután Erick teljesen nevetség tárgyává tett rájöttem, hogy tényleg még csak be sem próbálkoztál, hogy mondhassam visszavágásként, hogy igen, akartál többet is, csak én nem engedtem vagy valami! Ehelyett hallgattam, mint egy idióta hülye és nem tudtam magam máshogy, csak szarul érezni, mert egy komplett idiótát csináltál belőlem, ráadásul ezt már Erick is tud...-hadartam mérgesen és az emlékekre bekönnyezett a szemem, de ekkor hirtelen, amikor nagy nehezen felfogta, hogy miről is beszélek lecsapott az ajkaimra.
A csókja szenvedélyes volt és követelőző! Mondhatni kiéhezett! Én azonnal a mellkasára kaptam a kezem, hogy eltoljam magamtól, de elemelte mind a kettőt a csuklómnál fogva, majd tovább ostromolta szegény ajkaimat, amit végül megharapott, majd kihasználva, hogy eltátottam miatta a szám, már be is csúsztatta a nyelvét a számba és követelőzően nyalta végig a nyelvem, majd kezdett el úgy csókolni, hogy hirtelen az összes erő kiszaladt a testemből!
Borzalmasan jó idő volt, még hajnal ellenére is mondhatni, hogy igen csak meleg van, de ahogy neki szorított az üvegnek felszisszentem, hiszen jég hidegnek éreztem, a testemet pedig tűzforrónak! Nem tudtam mit tenni, visszacsókoltam, de ettől csak még mohóbb lett és még inkább követelőző a csókja, mintha nem lenne elég, amit nyújtok.
Pedig eddig is ugyan ennyit adtam. Most miért nem elég neki?!
Az egész testem egységesen pulzál, miközben érzem még a kislábujjamban is a pulzusom. Az elején még a derekamat fogta, majd már valósággal markolta, aztán pedig a kezeit lecsúsztatta a fenekemre, majd egyszerre markolt bele mind a kettőbe jó erősen. A torkomból felszakadt egy morgás, de a csók annyira eltompította, hogy inkább hatott egy nyögésnek. A nyelve egyszerűen az enyémmel csodát tett! Valóságos csoda volt! Olyan érzéki volt, szenvedélyes és egyszerűen... Mély, hogy az valami nem evilági volt! Hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy mivel ennyire jó a mennyországba kerültem egy pillanatra, vagy pedig attól a bűnös szenvedélytől, amitől csöpögött, inkább pokolba!
Ami rossz, az egyszerűen nem lehet ennyire észveszejtően jó!
Zayden eddig általában úgy csókolt meg, hogy kényelmes legyen nekem is és a magasságát valahogy úgy alakította hogy nekem is jó legyen, de most teljes dominanciával tornyosul fölém! Én már teljesen hátra hajtottam a fejem, tényleg, amennyire csak tudtam, de egyszerűen még így is túl magas!
Viszont hirtelen benyúlt a pólóm alá, a nadrágom derekáig, amibe türelmetlenül markolt bele.
-Megtanulhatnád, hogy ha velem vagy, ez egy kibaszott felesleges ruha rajtad!-morogta az ajkamra, majd már le is tolta. A nadrág a bokám köré hullott, de Zayden keze is lejjebb esett, ugyanis gyengéden a csipkére simította a kezét, miközben ismét olyan őrjítően megcsókolt, viszont amikor megérezte azt, amitől az arcom vérvörös, büszkén elmosolyodott.-Annyira tudtam...-morogta az ajkamra, miközben a homlokomnak támasztotta az övét. Én csak becsuktam a szemem és remegve fújtam ki a levegőt, miközben elkezdte mozgatni a kezét.
-Zayden...-nyöszörögtem akaratlanul. Döbbenten pattant fel a szemem, amikor rájöttem, hogy hangosan is kimondtam, de addigra már sehol sem volt. Hirtelen elvesztettem a fonalat, de ekkor megmarkolva az egyik combomat, felemelte a lábamat. Lepillantottam és ekkor vettem észre, hogy féltérdre ereszkedett előttem, azt a lábamat pedig éppen a vállára helyezi. Egy pimasz mosollyal nézett rám egy röpke ideig, de már félre is húzta a bugyimat és megéreztem a nyelvét.-Istenem!-nyögtem fel borzalmasan hangosan, mire éreztem, hogy elmosolyodott, de nem állt meg, tovább folytatta.
Azt hittem esküszöm belepusztulok! A lábaimon már így is alig álltam és most még ez... Egyszerűen nem bírtam! Az egész testem lüktetett! Nem bírtam ki, hogy ne tegyem meg, így beletúrtam a hajába és abba kapaszkodtam meg, miközben teljesen nekidőltem az ablaknak, Zayden viszont nem fogta vissza magát! Úgy csinálta, hogy esküszöm, már láttam a szemeim előtt a fényt, ami felé elindulhatok! A testemet hirtelen rázta meg az orgazmus esze-veszett érzete. Az egész testem beleremegett, Zayden pedig közben komótosan és elégedetten emelkedett fel, miközben a kezeit a lábam két oldaláról egy pillanatra sem vette el, így végigsimogatta, amitől közben kirázott a hideg. Belenézett a szemembe, miközben beletúrt a hajamba, de ismét megcsókolt! Vadul, miközben éreztem az ajkain az ízemet. Lehet, hogy ennek el kellene taszítania, de ettől az egész, csak még bűnösebbnek hat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A dalok mögötti titkaink
RomanceSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...