-Jólvan, ha harc hát legyen harc!-mondtam, majd elindultam felé dacosan.
...
A fejem hátuljára emelte a tenyerét, ezzel tompítva a falnak ütközést, miközben még mélyebben kezdett el csókolni, a mellettünk lévő ajtót pedig valósággal becsapta maga mellett. Nem bírtam, a torkomból kiszakadt egy nyögés, mire csak még jobban bedurvult. Mind két kezét mohón végig vezette a testemen, majd a fenekembe markolva hirtelen felemelt. Én a nyaka köré fontam a karomat, és átkaroltam a csípőjét. Mikor éppen elszakadtunk levegőt venni lopva körbe pillantott.
-Szép szoba..-morogta az ajkaimra, de már mohón és kiéhezetten hívta táncba a nyelve az enyémet. Nem bírom, egyszerűen annyira átkozottul jól csókol, hogy ismét felnyögtem, de hirtelen ledobott az ágyamra.
-Tudom...-hadartam el, de már be is mászott a készségesen széttárt lábaim közé és teljesen fölém magasodva kezdett ismét csókolni. Vad volt és szenvedélyes és egyszerűen... Kiéhezett! Éreztem, hogy az ajkaim vörösek és megduzzadtak, miután elszakadt tőlem és elkezdte végig nyalni és csókolni a nyakam, de nem állt meg, haladt lejjebb. A mellemet takaró két háromszöget olyan könnyen húzta félre, mintha igazából a szétszakítása lett volna a célja. Akkor biztos kinyírtam volna, imádom ezt a bikinit...
-Istenem...-motyogtam nyögve, miközben elkezdte nyalni, szívni, csókolni a mellemet, a másikat az egyik kezével masszírozni, a másik kezével viszont a lábam közé ért és a bikinin keresztül kezdett el simogatni. A testem azonnal lángra lobbant.-Zayden!-nyögtem, mire még jobban bedurvult. Ez a pasi ki fog csinálni! Olyan hangosan nyögtem és ziháltam, hogy nem ismertem magamra! Ekkor viszont mintha megunta volna végig nyalva a testem elindult lefelé.
-Ki is nyert?-kérdezte, de én azt hittem már elindultam fel a mennybe.
-Én!-nyöszörögtem, mire nem tetszően morgott valamit, de ekkor már ki is kötötte oldalt a bikinialsómat és már rajtam sem volt.
-Én határozottan úgy emlékszek, hogy legyőztelek!-mondta, miközben még jobban lejjebb mászott a lábaim közé.-De ha akkor nem, hát majd most...-hadarta el mély hangon morogva és már végig is nyalta a nőiességemet. A gerincem ívbe feszült, miközben hihetetlen hangosan nyögtem fel, de ez csak még jobban felbátorította és olyat művelt a nyelvével, hogy azt hittem, csillagokat látok. Artikulálatlanul és bármi kontroll nélkül nyögtem és ziháltam, miközben lenyúltam és belemarkoltam a hajába. Ahogy a bőrömre morgott az valami eufórikus érzést keltett bennem!
-Istene! Kérlek! Könyörgök!-nyögtem nehezen, de ekkor hirtelen elhajolt tőlem, majd sietve ismét fölém mászott, miközben benyúlt a hátam mögé és sietve kikötötte a bikinifelsőmet.
-Miért könyörögsz?-morogta az ajkamra, de én nem bírtam, miután végig nyaltam az ajkán olyan mélyen és szenvedélyesen csókoltam meg, ahogy csak tudtam, közben pedig levarázsolta rólam a felsőt is.
-Dugj meg!-nyöszörögtem, mire elmosolyodott, én pedig már nyúltam is az alsónadrágjához, hogy letoljam, de ekkor szitkozódva, mérgesen a kezem után nyúlt. Én csak értetlenül néztem rá.
-Nincs nálam gumi!-morogta mérgesen, mire összevont szemöldökkel néztem rá, de ekkor eszembe jutott valami és elnyújtózkodtam az éjjeliszekrény legalsó fiókjáig.
-Tessék!-mondtam és oda nyújtottam neki a kis dobozkát, mire értetlen szemmel nézett rám.-Erick miatt...-motyogtam a fel nem tett kérdésre a választ, miszerint miért is van nekem ilyenem. Ő egy kicsit vonakadva, de elvette, viszont fájdalmasan felnevetett.
-Bébi, nekem ez kicsi...-mondta, miközben a kezében tartott dobozkát elemezte, mire én csak nyeltem egy nagyot. Fogtam, inkább kivettem a kezéből és visszadob a kihúzott fiókba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A dalok mögötti titkaink
RomanceSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...