-Köszönöm, hogy megvetted azt a sok dolgot...-motyogtam. Igen, komoly bűntudatot érzek!
-Szivi... Ha még egyszer megköszönöd, esküszöm felgyújtom mindet!-mondta, mire majdnem elnevettem magam, de cserébe csak kidugtam a nyelvem. Ő nem vacakolva sokat kidugta ő is, majd az enyémhez érintette a nyelvét. Abban a szent pillanatban a szívem hevesebben kezdett el verni, miközben a pulzusom is felgyorsult. Ő persze, mintha semmi sem történt volna, vissza hajtotta a fejét a tévé felé. Éreztem, hogy a testem valósággal életre kelt. Sokkal intenzívebben éreztem a finom, de mégis férfias illatát, a teste melegét, az érintése kellemességét... Lassan vette a leegőt, de én valósággal vissza kellett fogjam magam, hogy ne ziháljak.
-Zady...-szólaltam meg ismét, mire sóhajtva felém fordult és gondolom már mondani is szerette volna, hogy ne hálálkodjak, de nem hagytam, ugyanis azonnal az arcára simítottam a kezem, majd megcsókoltam. Éreztem, hogy hihetetlenül váratlanul érte. Nem volt rá felkészülve, mégis amint realizálta, hogy mi is történik, ő is az arcomra simította a kezét, majd olyan mélységgel és szenvedéllyel csókolt meg, hogy szinte lángra lobbantam!
Zayde hozzá mérten szép lassan elkezdte átvenni fölöttem a dominanciát és az irányítást. Lassan feltámaszkodott a könyökére, így én már lehajthattam a fejem, majd a felsőbb karjával megtámaszkodott a túlsó oldalamon, ekkor hirtelen viszont a másik karjával alulról átkarolta a derekam, majd valósággal maga alá rántott. Sietve nyúlt a lábaimért, hogy szétnyissa őket, de nem kellett, már szét is tártam magamtól. Ő azonnal beékelte a csípőjét közéjük, majd egy kicsit lejjebb engedve magát, hagyta, hogy megérezzem a testét az enyémen, viszont ez csak még jobban fokozta bennem a tüzet. Egész idő alatt úgy csókolt, hogy esküszöm, valósággal belevesztem! A jobb oldalam mellett, az alkarjával támaszkodott meg, a másik kezét viszont a külső combomra tette és elkezdte őrjítően lassan végigsimogatni. A nyelve olyan szenvedélyes keringőbe hívta az enyémet, hogy már attól sem tudtam uralkodni a testemen, viszont ahogy a tenyerét teljesen a lábamra simítva húzza egyre feljebb... Mikor elérkezett a combom kezdetéhez, csak belemarkolt, én viszont halkan belenyögtem a szájába. Ezen ő lustán elmosolyodott, viszont elkezdett a csókokkal lefelé haladni. A szám széle, egy kis kitérő az arcomra, az állkapcsom, majd az orrával megbökve jelezte, hogy hajtsam feljebb a fejem, majd elkezdte a nyakamat behinteni, hol vadabb, hol nyálasabb csókokkal, miközben a keze is feljebb csusszant a felső testemre, majd a ruhámon keresztül intenzíven elkezdte nagyon lassan feltolni, majd lecsúsztatni és anélkül, hogy tényleg, bármi olyan helyen megérintett volna, tényleg csak az oldalamat, képes volt elérni, hogy ziháljak. Tudom, hogy hangos voltam, de egyrészt nem tudtam, másrészt pedig nem is akartam visszafogni magam.
-Ki ne merd szívni a nyakam a bál előtt!-morogtam mérgesen, mire éreztem, hogy elmosolyodott.
-Utána szabad?-kérdezte a bőrömre morogva, mire beharaptam az ajkam.
-Utána már nem érdekel mit csinálsz...-sóhajtottam, mir halkan felnevetett, de már végig is nyalta a nyakam, majd úgy csókolt meg, hogy ismét felnyögtem halkan, de ezután már haladt lefelé. Zavaróan még csak meg sem próbálkozott levetkőztetni, viszont ameddig a ruha engedte, addig megnyalta és csókolgatta a melleimet. A hajába túrtam az ujjaimat, miközben már nem bírtam és enyhén elkezdtem alatta mozgatni a testem, ekkor viszont ismét elkezdett lefele indulni. A ruhámon keresztül végig csókolta a testem, ahogy haladt lefele, de sajnos túl tompán éreztem.
-Istenem...-motyogtam halkan, mire halkan felnevetett, de hirtelen el is halkult és nem éreztem, hogy mozogna tovább, vagy csinálna bármit is. Én egész eddig úgy szorítottam össze a szemem, mintha muszáj lett volna, de ekkor már felkaptam a fejem, de pont akkor szólalt meg ő is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A dalok mögötti titkaink
RomanceSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...