Ott is voltunk egész nap, még ebédelni is az ő nappalijukban ebédeltünk. Már megszoktuk, hogy rendelni szoktunk kaját a szobába, hiszen hiába elitebb hotel, az ilyen helyeken is van, amikor még enni sem hagyják őket rendesen, hiszen vagy autogramm kell az embereknek, vagy egy közös kép. Miután jól laktunk tovább folytattuk az ökörködést és a beszélgetést, miközben előkerültek azok a bizonyos első koncertes videók.
Jó volt végre egy kicsit lazítani is a hajtás mellett. Estére totál kipurcantam, úgyhogy fáradtan jöttem vissza a szobámba, de egy valami nagyon meglepett. Zayden nem írt, vagy hívott volna aznap. Lefekvés előtt még át is pörgettem a fejemben többször is a napot, hogy nem mondta-e volna személyesen, hogy akkor vár estére, de nem emlékeztem rá, így igaz, hogy egy kicsit furcsállva, de ,,esemény" nélkül zártam a napot. Ma még találkozni sem találkoztam vele, hiszen tényleg egész nap Noraval voltam. Miután visszaértünk a hotelbe felajánlotta, hogy menjek át hozzá és beszélgessünk még vagy valami, de én ezt elutasítottam, hiszen nem akartam ma is Erickel közös légtérben lenni. Amúgy szinte bele vesz a féltékenységbe. Már én is tisztán látom. Zayden amint egy lépéssel is közelebb lépett hozzám, már azonnal el is kezdett vizslatni minket, nem hogy amikor átölelt és adott a számra egy puszit... Persze Zayden nem hazudtolta meg magát, most sem annyira gyengéd, és néha azért még hozzám is van 1-2 csípősebb megnyilvánulása, de ezen már szerintem nem fog változtatni semmi. Ő ilyen. Velem is, a srácokkal is, sőt, néha még apuval is.
Én
Igen, miért?
Pötyögtem be gyorsan, miközben megállítottam a filmemet. Mivel tegnap elég sokszor elaludtam napközben és aznap hajnalban is sokáig fent maradtam, ezért a szervezetem teljesen megborult. Én nem tudom olyan jól csinálni, mint a srácok. Nekem nem megy, hogy egyik este virrasztok, aztán a következőn meg már 9-kor aludjak, éppen ezért tegnap este nagyon későn aludtam el, ami miatt későn is keltem és most is már elmúlt éjfél, de csak szenvedni tudok, elaludni sehogy!
Zayden
Gyere át
Hosszú percekig csak néztem az üzenet értesítést, de megnyitni nem mertem. Most ez akkor az? Most ez egy ,,Gyere dugni!" üzenet? Zayden miután megkérdeztem, hogy miért, azonnal küldte az üzenetet, de miután én hosszú percekig csak bámultam a telefonom képernyőjét jött még egy.
Zayden
A srácok itt vannak a nappaliban, ha szeretnél előtte műsorozhatunk is egyet.
Ezt is hirtelen csak értesítés formájában olvastam el többször, de nagy levegőt véve, néhány másodperc után megnyitottam
Én
Oké, nemsokára ott vagyok.
Miután elküldtem ezt az üzenetet gyorsan kisiettem a szobából, majd bekopogtam apuhoz, de nem jött válasz, így elkerülve a múltkori galibát írtam neki.
Én
Átugrok egy kicsit beszélgetni Norahoz, de nem maradok sokat. Majd jövök
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A dalok mögötti titkaink
RomantizmSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...