34. Rész

617 73 3
                                    

-Ez szép volt, Bébi!-morogta a fülembe, majd nyomott a fülem mögé egy csókot, majd felegyenesedett, de nem bírtam, próbáltam gyorsan összeszedni magam, megfordultam, majd a keze után nyúltam. Mintha csak erre várt volna, már az arcomra is simította a kezét, majd megcsókolt! Teljesen fölém magasodott, magához ölelt, de ezzel egyidőben a testemet a pulthoz szorította. Mohó volt, de mégis szenvedélyes. Egészen kifulladásig csókolt, de miután elvált tőlem még egyszer nyomott egy csókot az ajkaimra, majd ezután vált csak el tőlem mosolyogva, majd elindult a zuhanykabin felé. Amikor szóltam neki, hogy lassan kezdjen készülődni, bevallom, a fejemben az volt, hogy majd az alsó szinten lévő fürdőbe megy, de végülis így is jó.

...

-Zady, segítenél légyszi?-kérdeztem, miután kilépett a zuhany alól. Még a dereka köré tekert egy törölközőt de már oda is lépett hozzám.

-Miben, Szivi?-kérdezte mosolyogva.

-Hát.. Izé... Messze van a tükör... De a pult meg széles... De magas is... Megtennéd légyszi, hogy...-motyogtam zavartan, de nem folytattam, helyette csak a csípőmre tettem a kezeimet, majd biccentettem a pult felé, de ezen csak felnevetett.

-Te kis Törpilla...-nevetett, de már fel is kapott és segített felülni a pultra.

-Köszönöm!-mondtam mosolyogva, miközben mellettem megtámaszkodott, úgyhogy bátran hátra mertem dőlni a mellkasának. Olyan jó illata van...

-Nincs mit Bébi...mondta, miközben lejjebb hajolt, majd lágyan megcsókolta a nyakam. Az ajkamba haraptam, hogy elrejthessem a mosolyomat, de nem nagyon sikerült. Ezt miután észre vette ő is halványan elmosolyodott, majd már vissza is hajolt és folytatta.

-Zady... Most már elég volt! Menj szépen öltözni!-mondtam, miközben előrébb hajoltam és eltoltam magamtól is.

-Jólvan, megyek már...-morogta, de azért még egyszer vissza hajolt és egy nagyon csikizős csókot adott a nyakamra, amin azonnal felnevettem, de már itt sem volt, viszont még mielőtt teljesen ellépett volna mögülem végig simította a derekamat. Akaratom ellenére is, de elmosolyodtam, majd folytattam a sminkelést, de jó néhány perc múlva hirtelen kivágódott a fürdő ajtaja. Én azonnal ijedten odakaptam a tekintetem. Két láb... De nem emberi. Szék, aztán jött még kettő. Aztán megláttam azt a fotelt, amire nem is olyan rég lelöktem, majd megtettem... Amit megtettem. De ezután már megláttam Zaydent is.

-Te mit csinálsz?-kérdeztem zavartan, de halkan nevetve, viszont már be is küzdötte magát.

-Egy nőszemély kiröhögött, mert nem tudtam megkülönböztetni két színes ceruzát... Jöttem megfigyelni a különbséget!-mondta dacosan, majd már helyet is foglalt a fotelben. Csak egy szál alsónadrág volt rajta, a teste pedig a víztől még enyhén csillogott.

-Te most nézni akarod, ahogy sminkelek?-kérdeztem nevetve, mire csak helyeslően hümmögött egyet.

-Úgyhogy nyugodtan folytasd...-mondta komolyan, de én ezen csak felnevettem.

-Mondtam már, hogy az cuki volt, hogy nem értetted a különbséget, ha nem szeretnéd, nem muszáj...-mondtam, mire csak nagyon csúnyán nézett rám.

-Na fordulj vissza aztán csináld!-szólt rám, én pedig nevetve fordultam vissza.-Cuki.. Azt mondja rám cuki...-morogta nagyon halkan az orra alatt, de én ezen csak hangosan felnevettem.

-Jézusom, de zsémbes vagy...-nevettem, de már folytattam is a folyamatot.

...

-Ne... Baszki... Kiszúrod a szemed!-hadarta pánikolva, miközben eltakarta a szemét, de azért két ujja között kileskelődött és tovább nézte ahogy kihúzom a vízvonalamat, de nem bírtam, hangosan felnevettem.

A dalok mögötti titkainkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora