48. Rész

536 70 5
                                    

-Héjj, héjj, héjj! Kisasszony! Mi a francot művelsz?!-kérdezte kiakadva, miközben a napágyra ejtette a naptejet, majd sietve a kezem után kapott, de én erre csak felnevettem.

-Leveszem, hogy ne úgy barnuljak le, hogy ott egy nagy sávban világosabb legyen a bőröm...-mondtam, miközben a nevetéstől nem bírtam, így feltámaszkodtam a könyökeimre, elvégre Zayden sikeresen visszacsatolta a felsőmet.

-Felejtsd el! Nem leszel meztelen!-akadt ki, de én erre ismét csak felnevettem, majd így néztem hátra rá.

-A kertedben vagyok.-mondtam nevetve, de ő csak nagyon csúnyán nézett rám. Én nem bírtam és igaz, hogy nevetve, de felültem a sarkamra, Zayden mellé.

-Igen, de szemben egy hülye, rád gerjedt fasz lakik! Úgyhogy kibaszottul nem leszel meztelen!-morogta mérgesen, de én csak a hozzá közelebbi kezemet az arca túloldalára emeltem, majd odahajoltam és egy jó nagy cuppanós puszit nyomtam az arcára.

-Csak a felső részét veszem le, a hasamra fekszek vissza és ha nagyon akarsz, akkor maradj itt velem te is és ha rajtakapod, hogy leskelődne, akkor ismét behúzhatsz neki egyet.-mondtam ártatlanul, mire csak csúnyán nézett rám.

-Nem!-morogta halkabban.

-Zady...-sóhajtottam a szemembe nézve mosolyogva, miközben a combjára simítottam a kezem.-Hiszen így is több ruha van rajtam, mint ezelőtt, a nap elején...-mondtam halkabban, mire csak elmosolyodott.

-Menj be a házba és felőlem már akár meztelenre is levetkőzhetsz!-mondta komolyan a szemembe nézve, de én csak elnevettem magam.

-Zady... Ne butáskodj.-mondtam kedvesen, miközben már lejjebb is hajtottam lassan a bugyim felső részét, hogy ne csak a köldököm vonaláig barnuljak le.

-Sky, ne csináld...-sóhajtotta, de én közben egy angyali mosollyal az arcomon már hátra is nyúltam a kapcsokhoz.

-Zady... Te ne csináld. Most is háttal vagyok mindenkinek, egyedül csak te látsz. Ha lefekszek még te se fogsz látni...-kezdtem el magyarázni, mire csak nagyot sóhajtott.

-Sky...-sóhajtott, de én közben már ki is csatoltam a felsőm, és csak a kezeimmel fogtam össze.

-Zady... Légy jó hozzám és én is nagyon jó leszek hozzád...-mondtam halkabban a szemébe nézve, mire már közelebb is hajoltam és lágyan, az ajkaimat éppen csak az ajkaihoz érintve adtam az ajkaira egy aprócska puszit.

-Megígéred, hogy nem fordulsz át és végig csak a hasadon fekszel?-kérdezte komolyan, mire hatalmas mosoly húzódott a számra.

-Megígérem, Zady!-mondtam, majd már el is engedtem bikinim felső részét, majd hagytam, hogy lehulljon rólam, majd a napágy mellé ejtettem. Zayden szemei persze azonnal a melleimre tapadtak, de nem nézelődhetett sokat, ugyanis szép lassan visszafeküdtem hasara.-Kend be légyszi a hátam!-kértem mosolyogva, mire hatalmasat sóhajtott, de megfogta a naptejet, nyomott egy kicsit a tenyerébe, majd elkezdte lassan bekenni a hátam, de én erre csak felszisszentem.

-Mi az?-kérdezte halkan nevetve.

-Hideg...-motyogtam, amin halkan felnevetett, de tovább simogatta a hátam.-Zady?-kezdtem bele lehunyt szemekkel, mire csak kérdőn hümmögött.-Ígérd meg, hogy megmasszírozol egyszer. Ez olyan jó!-motyogtam mosolyogva, mire csak halkan felnevetett.

-Oké, de csak ha megígéred, hogy te is engem...-mondta, mire hatalmasat sóhajtottam.

-Legyen...-motyogtam, mire éreztem, hogy közelebb hajolt.

-A végén lesz Happy End?-kérdezte pimaszul, mire döbbenten tátottam el a szám.

-Sose változol meg, ugye?-kérdeztem, mire elmosolyodott.

A dalok mögötti titkainkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang