-Már nincs...-mondta ártatlanul, miután elvált tőlem, majd végig nyalta az ajkát.-És ez tényleg kurva finom!-motyogta döbbenten, mire csak megforgattam a szemem, de ezután elléptem előle és elkezdtem kutatni.
Nem most akartam elkezdeni kísérletezni, úgyhogy megkerestem azt az alapozót, korrektort, púdert, pirosítót és bronzosítót, szemöldökceruzát, amit alapból szoktam használni. Közben, amikor valami nagyon elbújt előlem, volt, hogy Zayden kivette a kosárból és elkezdte elemezni, amit már beleraktam.
-Színes ceruza minek kell?-kérdezte értetlenül, mire visszafordultam felé.
-Hogy mi?-kezdtem bele, de mikor megláttam, hogy a szemöldökceruzát tartja a kezében, hangosan felnevettem.-Istenem, te kis butus...-mondtam továbbra is nevetve, mire sértetten nézett rám, de én közben elvettem a kezéből és úgy fordítottam, hogy el tudja olvasni az oldalát.-Ez szemöldök ceruza.-mondtam, miközben ő is elolvasta.
-És az minek kell?-kérdezte értetlenül
-Hogy egy kicsit majd megerősítsem a szemöldökömet...-mondtam mosolyogva, miközben visszatettem. Nem szokásom túlzásba vinni, inkább vagyok a naturalista vonal híve, de ez egy nagyszabású estély lesz, ide azért egy kicsit több sminket követel meg a haza. Szerencsére a szemöldökömmel nincsen bajom, de egy minimális erősítésre egy ilyen sminknél szükségem van.
-Hülyeség...-dörmögte az orra alatt, de ezen ismét halkan felnevettem.
-Nyugi, ez cuki volt!-mondtam, majd már vissza is fordultam.-Ez meg a szememre kell...-mondtam, miközben megmutattam neki egy szemceruzát.
-De most úgy őszintén, ez a kettő, a színét leszámítva miben különbözik?!-kérdezte értetlenül, miközben egymás mellé tette a kettőt. Én ezen ismét felnevettem.
-Inkább hagyjuk...-mondtam nevetve. Mivel tényleg egy elég komolyabb este lesz ezért valami hangsúlyosabb szem sminket szeretnék, de Zaydent sem szeretném csődbe vinni, úgyhogy elkezdtem csak olyan szemhéjpalettákat keresni, amivel majd megtudom csinálni azt, amit már megálmodtam. Inkább barnás színárnyalatú kellene nekem. Amiben a barna minden árnyalata fellelhető, na meg persze egy kis fekete, hiszen olyan füstös sminket szeretnék, ami belülről kifelé haladva sötétebb és tus helyett fekete szemfestékkel adják meg azt az alsó kis ívet. Miután megtaláltam végre, boldogan vettem le, majd mentem vissza Zaydenhöz, hiszen ő még le volt maradva néhány lépéssel és a szem és szemöldök ceruza közti különbséget próbálta kutatni.-Ezt megvehetjük?-kérdeztem izgatottan, hiszen tényleg ez a tökéletes! Van benne minden szín, ráadásul gyönyörű arany csillámos szín is van. Ez tényleg tökéletes lenne! Zayden lassan emelte rám a tekintetét a két ceruzáról, de csak elmosolyodott.
-Miért ne vehetnénk?-kérdezte mosolyogva, mire izgatottan tettem be a kosárba. Tudom, olyan lehetek, mint egy kisgyerek, aki éppen sikeresen kilobbizott magának egy Barbie babát.
Mivel szempillaspirálom van otthon, ezért azt kihagytam, de muszáj volt egy kicsit átvezetnem Zaydent a rúzsokhoz, majd elkezdtem válogatni. Mattot szeretnék, de két szín között nem tudtam választani.
-A bal.-mondta határozottan, miután már egy ideje elemezgettem. Háttal álltam neki, így nem láthatta, de elmosolyodtam ezen a határozott döntésen, de már el is vettem egy olyan burgundi vörös rúzst, amire szavazott, a másik barnásabb árnyalatút pedig visszatettem. Mivel a szememet nem terveztem annyira sötétnek, hanem inkább csillogónak, ez így szerintem nem is lesz túl sok.
-Akkor mehetünk, kész vagyok!-mondtam mosolyogva, de ekkor belém csapott a felismerés.-Jajj basszus, várj!-mondtam, majd sietve elindultam vissza a tusfürdők felé Zayden viszont kényelmes tempóban követett.-Ez kimaradt...-mondta és bele tettem a kosárba egy sampont még. Balzsamot, meg hővédőt már nem mertem, így is bűntudatom van.
KAMU SEDANG MEMBACA
A dalok mögötti titkaink
RomansaSkyler Bell élete soha sem volt átlagos. Apja, Ronan Bell jólmenő üzletember hírében áll. Olyanéban, aki mindenbe szeret belekóstolni egy kicsit. Foglalkozik ingatlanokkal, ruházati cikkekkel, kereskedői vállalatokkal, de néhány éve megalakaította...