WRACAMY!!!

34 6 4
                                    

Cześć Janusze!

Tak jak mówi tytuł- WRACAMY!

Nie... To nie żarty!

Ale nie ma tak dobrze!

Po długich przemyśleniach zdecydowałam, że...

ROZDZIAŁY POJAWIAĆ SIĘ DWA RAZY W TYGODNIU!

UPS.... 👿

I będzie to ZAWSZE weekend!

Czyli sobota i niedziela!

W między czasie w tygodniu postaram się dać minimum dwa rozdziały poprawione do BED. 

Dodatkowo- wprowadziłam "nowa" formę dzielenia się z Wami Sagą Eyes

Dodatkowo- wprowadziłam "nowa" formę dzielenia się z Wami Sagą Eyes

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

TAK TO INSTAGRAM CAŁEJ SAGI!

https://www.instagram.com/saga.eyes.lilka/

@ saga.eyes.lilka

Konto jest prywatne i aby móc cieszyć się tym co tam się znajduję, należy uzyskać akceptację ode mnie. 

Ale spokojnie! 

Kto tylko chce może je dostać, wystarczy zaobserwować i napisać w DM z nickiem z WP.

Robię to tylko dlatego, że jak wiecie, wszystkie portale są "uczulone" na prawa autorskie (jak na przykład YT, który nie pozwala mi robić fajnych filmików do rozdziałów).

Tam są one bardziej prywatne, nie będzie ich można pobrać i rozpowszechniać, więc może przetrwają dłużej. 

Oczywiście, jako wielka rodzina Januszy zdajemy sobie sprawę, że Insta jest ... mniej anonimowy niż WP, więc do niczego nie namawiam. To ty decydujesz czy chcesz tam dołączyć. Nie jest to konieczne do czytania Sagi, chociaż wizualizacje... wzmagają bodźce przy czytaniu. 

Postaram się rozwinąć te konto, oczywiście jestem otwarta na kontakt z Waszej strony. 

Myślę też o stworzeniu czatu dla WSZYSTKICH, gdzie będziemy mogli porozmawiać na temat SAGI i nie tylko. 

Jest on już dostępny i są już na nim ... małe zapowiedzi... (pamiętajcie, że wszelkie aktywności na koncie NADPISUJĄ się od najnowszego do najstarszego, dlatego proponuję zacząć od końca. Potem będzie już łatwiej, jak będziecie na bieżąco)

To chyba tyle...

Rozdział 8 - publikacja 9 marca

Rozdział 9 - publikacja 10 marca

Do zobaczenia!!!!

Wasza Lilka- Grażynka! 

Recovered Eyes - IV część Sagi "Eyes"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz