24. Masal

240 24 173
                                    

24

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

24. Masal

"... Ve sonsuza dek mutlu yaşamışlar."

***

"Nasıl yok? Barış, şaka falan mı yapıyorsun sen bana?"

Hastaneye doğru giderken Barıştan aldığı haberle şaşırmış ve içinde bir korku oluşmaya başlamıştı.

"Ne şakası, ya! Adam bir kağıda: 'Her şey için teşekkür ederim ve gittiğim için özür dilerim,' yazıp, gitmiş işte!"

Bir süre soluklandıktan sonra tekrardan konuşmaya başladı. "Sen etrafta görmedin mi hiç?"

Duyduğu sözler karşısında sinirlenen Ahmet, "Hayır!" diye bağırıp, telefonu Barış'ın yüzüne kapatıp, sinirli adımlarla hastaneye ilerlemeye devam etti.

İçinde, bütün emeklerinin boşa gittiğini söyleyen bir ses vardı ve bu ses sinirini daha çok arttırıyordu.

Kendi kendine, "Umarım geri dönmemişsindir!" derken, hastaneye girdi fakat çok ilerleyemeden gördükleri karşısında adımları duraksadı ve küçük çaplı bir şoka girdi.

Sezai, capcanlı bir şekilde, biraz ilerisinde duruyordu.

"Sezai!"

Şaşkınlıktan ne yapıcağını bilemediği için karşısındaki adama seslenmişti.

O sırada Sezai, kendisine seslenildiğini duyup, etrafına bakarken, Ahmetle göz göze geldi.

"Ahmet!" diye seslenip, hızlıca Ahmet'in yanına gitti.

Karşısında duran adama uzun uzun baktı, Ahmet. Gerçek olduğuna inanmak istemese bile her şey ortadaydı: Sezai yaşıyordu.

Sezaiyse, "Ahmet, sen iyisin misin? Yüzünün rengi atmış gibi," diyerek, Ahmet'i incelemeye başladı.

Kendisini baskı altında hisseden Ahmet, bir şey çaktırmamak için hızlıca kendisine çekip, Sezaiye sarıldı.

"Son konuşmamızdan sonra senden bir daha haber alamadım, telefon konuşmamız aniden kesildi. Ben çok özür dilerim Sezai, böyle ciddi bir şeyi sana aniden söylememeliydim!"

"Sakin ol, Ahmet! Ben gayet iyiyim," dedi ve Ahmet'in sarılmasına karşılık verdi.

"Seninle konuşurken aniden telefon kesildi demiştim ya, ondan sonra ne olduğunu anlatıcak mısın?" diye sorarken, sesini olabildiğince korku dolu çıkartmaya çalışmıştı.

"Küçük bir trafik kazası geçirdim, abartılacak bir şey yok," diyerek, karşısında duran, onun için endişelenmiş olan arkadaşını sakinleştirmeye çalıştı.

Bitti Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin