7.BÖLÜM

4.6K 251 11
                                    

Sınavlarla boğuşurken size bu bölümü yazıyorum. (Düzenlerken yine sınavlara yaklaştık.)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Bu bölüm Meriç sahnesi okuyalım birazcık özledim oğlumu.

Bismillahirrahmanirrahim.

•••••••••

"Aksel!"

Kolunu tuttum kendime çevirdim. Bana bomboş baktı. "Aksel değilim ben Sametim." Dedi. Bu Aksel değildi. Ben yanlış kişiyi tutmuştum. "Ben özür dilerim, sizi biriyle karıştırdım." Dedim. Çocuğun yanındaki kız "Ne oluyor sevgilim?" Dedi. Açık kahverengi saçları ve aynı renk gözleriyle güzel bir kızdı. "Bir şey yok sevgilim hanımefendi beni biriyle karıştırmış." Dedi, Aksel sandığım çocuk.

"Ay sende inandın mı?" Dedi, Samet'in sevgilisi. Uyuz bir tipti. "İnandım. Ne olabilir ki başka?" Dedi, Samet. Aksel sanmıştım yandan Aksel'e çok benziyordu ama yüzüne tam bakınca Aksel ile uzaktan yakından alakası yoktu. "Bu tür kızlar sizi birine benzettim ayaklarıyla başlar sonra da... Neyse konuşup terbiyemi bozmak istemiyorum." Dedi, Samet'in sevgilisi. Bu kız kimin hakkında konuşuyordu böyle.

"Bu tür kızlar falan ne diyorsun sen?" Dedim. En sinirli ses tonumu kullandım. "Anlarsın sen ne tür kızlar olduğunu." Dedi. Çirkefe bak hele neler diyor. "Sevgilim uzatmasana saçmalamayın burada kavga etmeyeceksiniz değil mi?" Dedi, Samet. Uzlaşmacı bir tutum sergiliyordu ama ikimizde uzlaşmak istemiyorduk.

"Ay sevgilim sen de ne kavgası! Ben bunlar gibiler için elimi kaldırmam." Dedi, Samet'in sevgilisi. Ben sakinim çok sakinim. "Sürekli bunun gibi kızlar demeyi kes yırtıcam ha o ağzını!" Dedim. Bir hemcinsim ile böyle konuşmak beni rahatsız ediyordu, ama belliki onu rahatsız etmiyordu benimle böyle konuşmak.

"Samet bir şey söylesene bana neler diyor." Dedi, Samet'in sevgilisi.  Çok değişik bir kızdı. "Yürü gidelim. Çiçek hadi kızla kavga edeceksin yoksa, bak babanın kulağına giderse bu kez iyi şeyler olmaz." Dedi, Samet sevgilisine doğru. Kızın galiba inadı tutmuştu bana laf atmaktan geri durmuyordu. "Bu kız için endişelendiğini söyleme sakın Samet!" Dedi, Çiçek. E ama bu geri zekalı çıktı.

"Kızım sen zekasız mısın? Niye benim için endişelensin senin için endişeleniyor." Dedim. Kız ciddi değişikti. "Ahenk! Ahenk!" Ayaz'ın bana bağırmasıyla sesin geldiği yöne döndüm. "Ayaz." Dedim. Beni aradıkları belliydi sesimi duymasıyla yanıma geldi. Başını eğdi boyuma eğildi, kollarını belime doladı. "Neredeydin? Korkuttun bizi." Dedi. Arkasında Alaz vardı ama bana sarılmak istememişti.

"Ne işin var burada?" Dedi, Ayaz. Gözlerimin içine işaret ve baş parmağı ile açtıktan sonra baktı. "Ağladın mı sen kız?" Dedi. Anlamıştı işte. "Yok ağlamadım." Dedim. Yalandan kim ölmüş. Ayaz, Samet ve Çiçek'e döndü. "Bunlar kim bunlar mı ağlattı seni?" Dedi. Çiçek kaşlarını çattı. "Ne alakası var bizle?" Dedi.

"Ağlamışsın işte söyle bunlar mı ağlattı?" Dedi, Alaz. Ortamın gerilimi şaka mı? "Yanındakiler yetmedi bir de utanmadan sevgilimi mi ayartmaya çalıştın?" Dedi, Çiçek. Beni sinirlendirmeye çalışıyorsa gayet başarılı oluyordu. "Kime dedin sen onu? Bir daha söyle!" Dedim. Çiçek'e doğru bir adım attım. "Sana dedim tatlım yaptığın şeyi sesli duymak mı zoruna gitti?" Dedi. Derin nefes al ona kadar içinden say. Bir... İki... Üç... Dört... Beş... Al-

Ben içimden saymamı tamamlamadan Çiçek elini kaldırdı yüzüme alıştığım kadar sert olmasa da sert bir tokat attı. Dananın kuyruğunun koptuğu yere gelmiştik. "Tutmayın beni!" Diye bağırıp Çiçek'in saçlarına yapıştım. Özenle maşaladığı saçları tek tek yolacaktım. Dakikalardır sanki bu anı bekleyen çevremizdeki topluluk telefonlarına sarılıp video çekmeye başladılar.

Güneşsiz GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin